Na korby z millera mogę się podmienić
Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
weede, a kiedy lecisz na remont wariatki
?
Na korby z millera mogę się podmienić
Na korby z millera mogę się podmienić
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Wczoraj przyjechał Markgum S1 205/15/50




Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Markgum w tym rozmiarze 250 brutto. S1 to mieszanka miękka. Bardziej miękka jest S0, ale jej koszt to 300.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Sprawdziłem kompresję, ok 13 na wszystkich cylindrach
Zarywając kilka nocek i wertując różne fora (probetalk.com, mx6.com, performanceprobe.com) stwierdzam, że na 99% źródłem cykania jest górny uchwyt sprężynki zaworowej lub sama sprężynka, które nie wytrzymują kręcenia powyżej 7000rpm. Wyczytałem, że jest to bolączka wszystkich KL-ZE wyprodukowanych przed 94'. Są dwa wyjścia: zastosować uchwyty i sprężynki z KL-DE, które są mocniejsze lub sprężynki Interprep (200$ +przesyłka), które wytrzymują 10 000rpm. Podobno jest jakiś sprzęt(C shape spring compressor), który pozwala na ich wymianę bez zdejmowania głowicy.
KLZE 40lb seat pressure, 140lb open pressure
KLDE 50lb seat pressure, 150lb open pressure
Interprep 65lb seat pressure, 195lb open pressure
Zarywając kilka nocek i wertując różne fora (probetalk.com, mx6.com, performanceprobe.com) stwierdzam, że na 99% źródłem cykania jest górny uchwyt sprężynki zaworowej lub sama sprężynka, które nie wytrzymują kręcenia powyżej 7000rpm. Wyczytałem, że jest to bolączka wszystkich KL-ZE wyprodukowanych przed 94'. Są dwa wyjścia: zastosować uchwyty i sprężynki z KL-DE, które są mocniejsze lub sprężynki Interprep (200$ +przesyłka), które wytrzymują 10 000rpm. Podobno jest jakiś sprzęt(C shape spring compressor), który pozwala na ich wymianę bez zdejmowania głowicy.
KLZE 40lb seat pressure, 140lb open pressure
KLDE 50lb seat pressure, 150lb open pressure
Interprep 65lb seat pressure, 195lb open pressure
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):stwierdzam, że na 99% źródłem cykania jest górny uchwyt sprężynki zaworowej lub sama sprężynka, które nie wytrzymują kręcenia powyżej 7000rpm
To sama sprezyna zaworowa? czy talerzyk?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Raczej talerzyk, ale to wyjdzie w praniu 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Raczej talerzyk, ale to wyjdzie w praniu
A co mialoby sie znim stac? albo peknie albo nie?? Ja mialem pekniety spadl zawor pogiol sie i koniec
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo mówisz o "valve spring retainer" czy o talerzyku(grzybku) na drugim końcu zaworu?


Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Capazo mówisz o "valve spring retainer"
egzakli to mi peklo i zawor poszedl do dziury:P
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
To było w kl czy w k8?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):To było w kl czy w k8?
W kl-ze.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):jarek.ZE napisał(a):To było w kl czy w k8?
W kl-ze.
Jak to poskładaliście, wjechały inne sprężynki itp, czy tylko ten zawór i talerzyk?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Jak to poskładaliście, wjechały inne sprężynki itp, czy tylko ten zawór i talerzyk?
Tak sprezyny kupilem utwardzone pod walki stage 3 czyli katy do 300 stopni, ale talezyki zwykle wiec polsrodki, ( w planach byly walki). Nie ma sensu dlubac k-serii
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Ale chwila pękaja talerzyki pod springiem ? więc czy danie mocniejsze sprężyny zniweluje pekanie talerzyków przy kręceniu powyżej danych obr. zapewne nie
Capazo ty zmieniałeś springi, talerzyki
? na mocniejsze
Capazo ty zmieniałeś springi, talerzyki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
weede napisał(a):A nie można poprostu zamówić gdzieś twardszych spręzynek?
Capazo takowe ma, 10 000 wytrzymują z tego co wiem
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości