Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 25 kwi 2012, 12:04

People_Hate_Me napisał(a):Onyx na kiedy planowany jest montaż? (zastanawiam się kto będzie szybszy ja czy wy :P)


Pewnie zaczniemy zabawę od połowy maja – ma być gotowy na Ryki. Wcześniej niestety będzie to niemożliwe ;)
Sama instalacja zajmie ok. 2-3 dni bez zbędnego pośpiechu. Cała operacja może się jedynie przedłużyć, ze względu na wolny termin strojenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 25 kwi 2012, 17:25

no to pewnie bedzie podobnie :) Powodzenia :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 25 kwi 2012, 23:20

People_Hate_Me napisał(a):no to pewnie bedzie podobnie :) Powodzenia :)


Sezon zapowiada się ciekawie :D Wzajemnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 2 maja 2012, 16:16

Btw onyx a wiesz że seryjny wał i blok są Kute w fs'ie? :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Trolix » 2 maja 2012, 16:44

People_Hate_Me napisał(a):Btw onyx a wiesz że seryjny wał i blok są Kute w fs'ie? :)


<co?> <co?> <co?>
https://t.me/pump_upp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2008, 11:40
Posty: 1209 (49/41)
Skąd: https://t.me/pump_upp

Postprzez People_Hate_Me » 2 maja 2012, 17:22

Kumpel mechanik Sprawdzał te elementy i dał mi informację o tym fakcie :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 2 maja 2012, 22:13

People_Hate_Me napisał(a):Btw onyx a wiesz że seryjny wał i blok są Kute w fs'ie? :)
People_Hate_Me napisał(a):Kumpel mechanik Sprawdzał te elementy i dał mi informację o tym fakcie :)


Kuty wał mnie nie dziwi :) Sporo jednostek z lat 90 miały takie udogodności w serii. Jednak odnośnie bloku to mam wątpliwości...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 2 maja 2012, 23:43

I kute druty w pasku rozrządu :) Jak można odkuć/wykuć coś takiego jak blok?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mx6sc » 2 maja 2012, 23:46

jak to jak długo i precyzyjnie hahaha
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez People_Hate_Me » 3 maja 2012, 09:29

ja tylko dostarczam informacji jakie otrzymałem od znajomego mechanika (zeby nie było to nie jest osoba u której robie samochód czy też kiedykolwiek robiłem) a co do bloku to może źle się wyraziłem Jest on dużo bardziej wytrzymały niż standardowy i lubi jak się w niego dmucha :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Lukas007 » 3 maja 2012, 11:13

Wał jest kuty, blok to odlew. Fakt, ze po wymianie korb i dobrym strojeniu silnik wytrzymuje 300KM, ale jakoś nie wyobrażam sobie OEM'owej skrzyni z takim setupem ... Części w USA do tego silnika jest wbrew pozorom dużo. Mozna kupic nawet gotowy, zakut blok ... z tego co pamiętam w okolicach 3500$ (nawet stroker na 2.1 jest). Szkoda ze zdecydowalem sie pozbyć swojej, chetnie zobaczył bym czy silnik wytrzyma dodatkowe 0.5 bar'a doładowania przy tym sprężaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez People_Hate_Me » 3 maja 2012, 11:41

Lukas silnik da rade ale jak mówisz skrzynia klęknie. bo one to niestety najsłabsze ogniwo. w FS'ach ponoć skrzynie klękaja przy około 240kucach
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Trolix » 3 maja 2012, 20:55

onyx napisał(a):
People_Hate_Me napisał(a):Btw onyx a wiesz że seryjny wał i blok są Kute w fs'ie? :)
People_Hate_Me napisał(a):Kumpel mechanik Sprawdzał te elementy i dał mi informację o tym fakcie :)


Kuty wał mnie nie dziwi :) Sporo jednostek z lat 90 miały takie udogodności w serii. Jednak odnośnie bloku to mam wątpliwości...


a te Fs-y po 2000r. montowane w sportivach tez maja kuty wal? <co?>
https://t.me/pump_upp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 cze 2008, 11:40
Posty: 1209 (49/41)
Skąd: https://t.me/pump_upp

Postprzez onyx » 3 maja 2012, 23:38

Trolix napisał(a):
onyx napisał(a):
People_Hate_Me napisał(a):Btw onyx a wiesz że seryjny wał i blok są Kute w fs'ie? :)
People_Hate_Me napisał(a):Kumpel mechanik Sprawdzał te elementy i dał mi informację o tym fakcie :)


Kuty wał mnie nie dziwi :) Sporo jednostek z lat 90 miały takie udogodności w serii. Jednak odnośnie bloku to mam wątpliwości...


a te Fs-y po 2000r. montowane w sportivach tez maja kuty wal? <co?>


W przypadku FS'a, zmiany technologiczne były tylko na plus. Z tego co wiem, to nie zrobiono kroku w tył w tej kwestii.

Lukas007 napisał(a):Wał jest kuty, blok to odlew.
True
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mx6sc » 4 maja 2012, 07:37

onyx działajcie działajcie wczoraj wypuściłem na ulice e30 m20b25 z moim byłym kompresorem
efekt jest bardziej niż dobry kierownik i właściciel pewnie do tej pory nie może zmazać uśmiechu z twarzy
(to bmw przypomniało mi dla czego kiedyś wybrałem eatona do v6 <serduszka> )

no i ciekaw jestem jak wyjdzie ze strojeniem :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez onyx » 4 maja 2012, 10:17

mx6sc napisał(a):onyx działajcie działajcie wczoraj wypuściłem na ulice e30 m20b25 z moim byłym kompresorem
efekt jest bardziej niż dobry kierownik i właściciel pewnie do tej pory nie może zmazać uśmiechu z twarzy
(to bmw przypomniało mi dla czego kiedyś wybrałem eatona do v6 <serduszka> )


14-go będzie już wchodzone na grubo ;) Myślę, że do końca maja auto będzie już jeździć w docelowym setupie.


mx6sc napisał(a):no i ciekaw jestem jak wyjdzie ze strojeniem :)


Myślę, że nie będzie problemów :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mx6sc » 4 maja 2012, 22:42

chodziło mi bardziej o efekt niż problemy ;)
trzymam kciuki i bacznie się przypatruje :)
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez onyx » 4 maja 2012, 23:25

mx6sc napisał(a):chodziło mi bardziej o efekt niż problemy ;)
trzymam kciuki i bacznie się przypatruje :)


hehehe <lol> Mam nadzieję, że efekt będzie taki jak zakładamy :) Jak już wspomniałem, docelowo będzie 0,6-0,7 bara na większym kole pasowym wału. Zobaczymy co pokaże stage 1 <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Seraf » 4 maja 2012, 23:32

zrób fotorelacje z montażu kompresora :D
Jeśli wszyscy dotrą do Ryk to chyba będzie mnóstwo nowości do oglądania :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez mx6sc » 4 maja 2012, 23:51

moje około 0.75 bara uwydatniło błędy poprzednika ale probek się nie sprzedał więc znowu chodzi po głowie ciut więcej niż 0.5
bardzo interesuje mnie efekt strojenia bo w tej dziedzinie jestem mega ciemny a pewnie mnie to nie minie
czy będziecie hamować przed montażem ?
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy