Mazda RX-7 FD 13B-REW '93
eh i koleja rzecz ktorej zdobycie jest prawie nie mozliwe
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
Wiązka na pokładzie 
Dzięki Kojot
Dzięki Kojot

...na początek zdemontowaliśmy UIM i elbow (kolektor dolotowy) i oczom naszym ukazał się jakże piękny obraz kilku intuicyjnie ułożonych przewodów
Niedziela, późne popołudnie... Pierwszy start nagrzanego silnika na standalone Apex'i
Yeeeee! FD gada na PFC



wielkie gratulacje
teraz czekam na strojonko i wyjazd na ulice 



- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
ravestation napisał(a):wielkie gratulacjeteraz czekam na strojonko i wyjazd na ulice
Oddaj sondę!

Rozumiem, że projekt nabierze teraz rozpędu ?
Kiedy holset wleci na pokład ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
lukster napisał(a):Rozumiem, że projekt nabierze teraz rozpędu ?Kiedy holset wleci na pokład ?
no właśnie... to jest dobre pytanie
jacobs napisał(a):Niby ten silnik taki mały, ale ilość wężyków i kabelków pod maską przeraża
Większość z nich wyleci przy konwersji na single. Z reguły podciśnienia sterują sekwencyjnym TT, jak już zabierzemy się za auto, sprzątniemy to szczurze gniazdo (ang. nazwa zwyczajowa podciśnień i ich solenoidów to rat's nest) z silnika. Diagram wygląda tak:

jakbyście potrzebowali jakiejś pary rąk to dajcie znać
chętnie pomogę, na tyle na ile będę potrafił 

- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
.
Ostatnio edytowano 19 gru 2020, 04:42 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Pit gratki ogarniecia auta
teraz chyba juz z górki do Holseta? 
sq2jul napisał(a):Pizze ja tam dowoze
spoko, nie będę się wbijał w Twoje kompetencje

- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Spoko loko, rave też musisz się pojawić, gdyż musimy Ci z wydechu wykręcić wideband'a 
Po nocach mi sie śniła juz ta wiazka a do dzis nie moge domyć paluchów
Tylu porąbanych kabelków i wtyczek to jeszcze monster garage nie widzial ale radosc gdy odpalil na PFC byla bezcenna.
Dodam tylko, ze to jest tylo diagram samych podcisnien, ktore łączą wszystko ze wszystkim
najgorsze jest to, ze cale okablowanie lezy na silniku i wiekszosc kostek i przewodow byla po prostu usmażona a izolacja pekała w rekach. Koszmar trwajacy bite 3 dni, ciesze sie ze juz mamy to z glowy 
Sonda musi byc nowa, bo nie powinna byc w wydechu bez podlaczenia zasilania

Pit napisał(a):Diagram wygląda tak:
Dodam tylko, ze to jest tylo diagram samych podcisnien, ktore łączą wszystko ze wszystkim


Pit napisał(a):Spoko loko, rave też musisz się pojawić, gdyż musimy Ci z wydechu wykręcić wideband'a
Sonda musi byc nowa, bo nie powinna byc w wydechu bez podlaczenia zasilania
Less roof, more fun


Pit napisał(a):Niedziela, późne popołudnie... Pierwszy start nagrzanego silnika
Coś tam pika, to rozumiem, że jest dobrze?
Pit napisał(a):Z reguły podciśnienia sterują sekwencyjnym TT, jak już zabierzemy się za auto, sprzątniemy to szczurze gniazdo
Macie pomysł gdzie kupić wężyki do podciśnień i eleganckie zaślepki na pozostawione króćce? Te drugie wybadałem tylko w ASO.
the right man in the wrong place...
ravo napisał(a):ja używam śrub do zaślepiania
Andrzej, ale Ty jesteś druciarzem...

the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości