Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez frankiliki » 26 cze 2010, 12:57

eh i koleja rzecz ktorej zdobycie jest prawie nie mozliwe
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2009, 13:59
Posty: 178
Skąd: chelm
Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r

Postprzez Pit » 29 lip 2010, 08:26

Wiązka na pokładzie :)

21.jpg


Dzięki Kojot :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Pit » 9 sie 2010, 09:29

<czarodziej> Po trzech dniach spędzonych w garażu (thx to Five za wiele godzin pracy oraz RULES i sq2jul za towarzystwo) FD zagadała na Apex'i PFC <faja> Z dwóch wiązek (ta, którą dostałem od Kojota była od LHD ATX, bardzo różniła się od mojej) złożyliśmy jedną :)

...na początek zdemontowaliśmy UIM i elbow (kolektor dolotowy) i oczom naszym ukazał się jakże piękny obraz kilku intuicyjnie ułożonych przewodów ;)

22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg


Niedziela, późne popołudnie... Pierwszy start nagrzanego silnika na standalone Apex'i :) Za kierownicą Pit, na fotelu pasażera Five "Pierre Dzoncy" the main electronic, kamera: Julian "skutużul" :)



Yeeeee! FD gada na PFC <serduszka> <wazuuup> Rotary eXperiment in progress <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravestation » 9 sie 2010, 10:15

wielkie gratulacje <jupi> teraz czekam na strojonko i wyjazd na ulice <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Pit » 9 sie 2010, 10:22

ravestation napisał(a):wielkie gratulacje <jupi> teraz czekam na strojonko i wyjazd na ulice <diabełek>

Oddaj sondę! <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 9 sie 2010, 10:50

Rozumiem, że projekt nabierze teraz rozpędu ? :P Kiedy holset wleci na pokład ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 9 sie 2010, 13:43

lukster napisał(a):Rozumiem, że projekt nabierze teraz rozpędu ? :P Kiedy holset wleci na pokład ?

no właśnie... to jest dobre pytanie :) muszę kupić rurki, flanszę V-clamp i zagonić pizzożercę do pracy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez jacobs » 9 sie 2010, 13:56

Niby ten silnik taki mały, ale ilość wężyków i kabelków pod maską przeraża ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Pit » 9 sie 2010, 14:03

jacobs napisał(a):Niby ten silnik taki mały, ale ilość wężyków i kabelków pod maską przeraża ;)

Większość z nich wyleci przy konwersji na single. Z reguły podciśnienia sterują sekwencyjnym TT, jak już zabierzemy się za auto, sprzątniemy to szczurze gniazdo (ang. nazwa zwyczajowa podciśnień i ich solenoidów to rat's nest) z silnika. Diagram wygląda tak: ;)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Hazu » 9 sie 2010, 14:10

jacobs napisał(a):Niby ten silnik taki mały, ale ilość wężyków i kabelków pod maską przeraża

bo tam taki bałagan jest
jeszcze te miedziane przewody od lpg na wierzchu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez ravestation » 9 sie 2010, 14:26

jakbyście potrzebowali jakiejś pary rąk to dajcie znać :) chętnie pomogę, na tyle na ile będę potrafił :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez sq2jul » 9 sie 2010, 14:46

.
Ostatnio edytowano 19 gru 2020, 04:42 przez sq2jul, łącznie edytowano 1 raz
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez People_Hate_Me » 9 sie 2010, 15:06

Pit gratki ogarniecia auta :D teraz chyba juz z górki do Holseta? :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ravestation » 9 sie 2010, 15:18

sq2jul napisał(a):Pizze ja tam dowoze :D

spoko, nie będę się wbijał w Twoje kompetencje ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2009, 11:09
Posty: 675
Skąd: Bydgoszcz
Auto: evo9

Postprzez Pit » 9 sie 2010, 15:59

Spoko loko, rave też musisz się pojawić, gdyż musimy Ci z wydechu wykręcić wideband'a <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 9 sie 2010, 16:11

Po nocach mi sie śniła juz ta wiazka a do dzis nie moge domyć paluchów <lol> Tylu porąbanych kabelków i wtyczek to jeszcze monster garage nie widzial ale radosc gdy odpalil na PFC byla bezcenna.
Pit napisał(a):Diagram wygląda tak: ;)

Dodam tylko, ze to jest tylo diagram samych podcisnien, ktore łączą wszystko ze wszystkim <nauka> najgorsze jest to, ze cale okablowanie lezy na silniku i wiekszosc kostek i przewodow byla po prostu usmażona a izolacja pekała w rekach. Koszmar trwajacy bite 3 dni, ciesze sie ze juz mamy to z glowy <lol>
Pit napisał(a):Spoko loko, rave też musisz się pojawić, gdyż musimy Ci z wydechu wykręcić wideband'a <faja>

Sonda musi byc nowa, bo nie powinna byc w wydechu bez podlaczenia zasilania ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Paweł » 10 sie 2010, 01:16

Pit napisał(a):Niedziela, późne popołudnie... Pierwszy start nagrzanego silnika

Coś tam pika, to rozumiem, że jest dobrze? :D

Pit napisał(a):Z reguły podciśnienia sterują sekwencyjnym TT, jak już zabierzemy się za auto, sprzątniemy to szczurze gniazdo

Macie pomysł gdzie kupić wężyki do podciśnień i eleganckie zaślepki na pozostawione króćce? Te drugie wybadałem tylko w ASO.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/948)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ravo » 10 sie 2010, 16:04

ja używam śrub do zaślepiania a wężyki to w sklepach motoryzacyjnych :P gdzie są paliwowe o każdej średnicy eheheh
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Paweł » 11 sie 2010, 02:10

ravo napisał(a):ja używam śrub do zaślepiania

Andrzej, ale Ty jesteś druciarzem... :P Pokaż króciec zaślepiony śrubą – musisz wtedy dać kawałek wężyka. Jak z kolektora sterczy obok siebie kilka wejść podciśnień, to pięknie musi to wyglądać. Ech. <lol>
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/948)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez ravo » 11 sie 2010, 08:35

e tam ;P wkręcałem tak śruby, że ich nie było widać heheh takie meblowe ;p bez główek a zdjęć nie pokaże bo auto sprzedałem ;)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy