MX-3 EC KL-ZE Nitro

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez brii » 28 paź 2009, 16:47

Nie ma bata – skrzynia od KLa różni sie tylko przełożeniem głównym – jaki wałek?? :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 29 paź 2009, 12:04

Nie wiem co masz na myśli mówiąc przełożenie główne, czy dyfer czy wałek atakujący ale róznica tkwi jedynie w wałku właśnie, wczoraj wsio pomierzone. Generalnie każda skrzynia K8, KF, KL jest identyk a sprawcą całego zamieszania jest ten oto wałeczek o różnej wielkości przełożeniu dla każdej z nich ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 1 lis 2009, 01:31

czy jest sens krecic aparatem w celu opoznienia zaplonu ktory i tak jest kontrolowany przez ECU ??
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez brii » 2 lis 2009, 12:20

lukster – to jest jedna ze składowych głównego przełożenia :)
Nie liczyłem ząbków i sądziłem, że o jest różnica o kilka na dyfrze – liczyłeś ile jest na dyfrze?
Wychodzi na to, że w takim razie zamiast zmienić przełożenie na dyfrze Mazda dała inne kółko na wałku.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 2 lis 2009, 12:31

brii napisał(a):Nie liczyłem ząbków

Ja też nie liczyłem, mierzyłem średnicę.
radekkm napisał(a):zy jest sens krecic aparatem w celu opoznienia zaplonu ktory i tak jest kontrolowany przez ECU

Z tego co mi wiadomo ECU koryguje kąt wyprzedzenia zapłonu w niewielkim zakresie. Jeśli znacznie opóźnisz zapłon to ECU nie skoryguje go do właściwej wartości, ale to tak bardzo ogólnie, musiałbyś gdzieś poczytać
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 2 lis 2009, 15:54

lukster napisał(a):Z tego co mi wiadomo ECU koryguje kąt wyprzedzenia zapłonu w niewielkim zakresie


6-8 stopni , za duzo...
zostaje tylko odpalic smt6 i jechac na 2 mapy sterowane ze switcha,moze w koncu wystroje N/A :)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez radekkm » 10 lis 2009, 14:10

szpera na pokladzie,wielkie podziekowania dla luster perfomance za wsparcie i 24h infolinie,wczoraj zaliczylem pierwszy nitro backfire,nie wiem jeszcze jakie straty napewno przeplywka powiedziala papa
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez jackkpl » 10 lis 2009, 14:21

No to pieknie. Jak widac nitro i LPG to prawie to samo ;). Moze sprzedac ci klapke antywybuchowa fi40mm ? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 10 lis 2009, 14:24

radekkm napisał(a):luster perfomance za wsparcie i 24h infolinie

Lukster garage kufa :D

Rozruszała się dziwka? Jak szperex ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez radekkm » 10 lis 2009, 14:29

jackkpl mysle ze cofniecie zaplonu wystarczy <lol>

skrzynka ma dziwne zajawy,czasami chodzi gladko,czasami nie moge nic zapiac,troche pojezdze i sie zobaczy,jak cos mam jeszcze jedna kl-ke na stanie ;)

sperex dziala bo jest inaczej,ale machnalem tylko jeden start,zakret,w [tiiit] i buuum – troche za malo by sie wypowiadac
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Jacek176 » 10 lis 2009, 15:20

lukster napisał(a):Lukster garage kufa :D

A nie "Lukster Bunkier"? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez radekkm » 15 lis 2009, 02:33

troche polatalem,szperex dziala cudownie,zakrety teraz to bajka,trzeba poczwiczyc ale potencjal jest spory

znow poleciala przeplywka.... zachcialo mi sie dolewac octane booster jak wyczytalem na jednym z forum o nitro....tym razem zaliczylem back fire na strzale 45 i to na ustawce z porshe carrera 4s :| ...wyjezdze paliwo do konca i leje 102 octany,zobaczymy ile bede mogl strzelic
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pit » 15 lis 2009, 08:28

radekkm napisał(a):back fire

Radek, może masz wtryskiwacz za blisko przepustnicy? Najczęstsza przyczyna takich rzeczy. Zalecana odległość to 3 do 8 cali, generalnie im dalej, tym bezpieczniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez radekkm » 15 lis 2009, 11:53

Piotrek wtryskiwacz mam 20cm od przepustnicy,bez octane boostera strzelalem na dyszach 36-26 i bylo cacy
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pit » 16 lis 2009, 10:51

radekkm napisał(a):Piotrek wtryskiwacz mam 20cm

Czyli good jest. Backfire to jest złoooo ogólnie cholerne :/ Mam nadzieję, że nie będzie wyrządzał więcej szkód.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez radekkm » 17 lis 2009, 01:05

szybka przymiarka
siedzenia sparco zostalo zamienione na wersje hardcore
fajnie sie wsiada :]
dobrze ze mam prowadnice bo inaczej bym musial zainwestowac w sciagana kierownice <lol>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez check » 17 lis 2009, 01:48

a ja mam takie pytanie, czy jeżdżenie taka wydmuszką jest w pełni legalne, policja przy kontroli sie nie czepia ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Radex » 17 lis 2009, 02:33

co to, fotelik dla dziecka? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez piwo » 17 lis 2009, 08:11

w Polsce na pewno nie jest.w polsce nie wolno siedzenia nawet wyjac bo to juz ingerencja w samochod,a samochod homologowany jest jako calosc.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 17 lis 2009, 09:28

Urzekło mnie twoje wnętrze :D :D Jak się jeździ na skrzyni z KL ? Zadowolony ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy