323F BG BP Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez piwo » 11 lip 2008, 19:43

bede.nie sadze.po prostu nie trzyna parametrow.cisnienie skacze reaz do 0,4 raz do 0,8 a z tego co sie wydarzylo to srubka wogole sie wykrecila wiec nie wiem do iu cisnienie podskoczylo.po priostu gowno i tyle.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez ravo » 11 lip 2008, 22:57

ale to banalnie proste, uzywasz 2 kluczy i sie tak zakreca, ze nie ma prawa sie ruszyc, chyba ze ty zakrecales srubka a nie kluczami
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez radekkm » 12 lip 2008, 00:02

walcz,nie poddawaj sie bo jestesmy z Toba
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 18 lip 2008, 11:03

padaka naprawiona.przynajmniej skrzynka.zobaczymy co dalej.na razie zostają dlugi do splacenia.dalsze powazne modyfikacje dopiero w przyszlym roku.a na ten zostawiam jakies lepsze zestrojenie silnika i walka z przegrzewaniem sie silnika,czyli ogolnie rzecz biorac postaram sie przywrocic samochod do zycia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez piwo » 23 lip 2008, 07:57

to se pojezdzilem.chyba sie turbo wysralo.hahaha.ale jest dobra wiadomosc.jak turbo stanelo przestal dymic.wiec chyba te turbo juz bylo zuzyte niezle i dlatego samochod kopcil jak lokomotywa partowa.a teraz wyglada to tak jakby walek miedzy sprezarka a turbina sie urwal w srodku.czesc turbinowa goraca jak pieklo a cisnienia nie ma.smiac juz mi sie chce.bedzie regeneracja.hahahah
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez radekkm » 23 lip 2008, 08:24

w czepku to ty sie nie urodziles,gosc ktory sprzedal ci turbine to kawal kutwy <killer> ,ogolnie z tego co ja wiem żeruje na swoich klientach ktorzy zabardzo mu ufaja,ale dobra wiadomosc jest taka ze jak on kupil turbo od x sprzedawcy i padlo mu po tygodniu, zarzadal zwrotu pieniedzy,moze Ty tez sproboj
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 23 lip 2008, 18:34

jest cisnienie.west gate sie odpial.znaczy ten stalowy wysiegnik wypadl i zaly czas west gate byl otwarty.wiec turbo w porzadku.jeszcze problem tego dymienia.przejde na polsyntetyk mobila.poza tym te przedmuchy moga sie pojawiac podczas duzego doladowywania.wtedy cisnienie w cylindrach wieksze i [tiiit] olej wtedy przez pierscienie.bez doladowania moze nie byc takiego cisnienia i pierscienie trzymaja jako tako.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez seba323f » 23 lip 2008, 18:46

Ty to masz chłopie zapał! Mam nadzieje że wszystko będzie w porzo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez piwo » 23 lip 2008, 18:49

to nie kwestia zapalu a kasy.hahah
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez radekkm » 23 lip 2008, 20:11

piwo napisał(a):jest cisnienie.west gate sie odpial


uff to dobrze,cisnienie skoczylo tez mnie ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 23 lip 2008, 20:23

cos strasznie ciezko idzie ten projekt , koles cifa utrubil w 2 dni do tego 2 dni strojenia i cieszy sie moca w cifie ok 200km, zadnych komplikacji auta smiga jak ta lala
Pyton162
 

Postprzez strOOs » 23 lip 2008, 20:44

Pyton162 moze mial na cifa dowolna ilosc kasy..
W Lodzi koles cifa 1.5 pociagnal w okolice 300KM – oddal do zrobienia i mu zalozyli. I tez trwalo to bardzo krotko.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez Pyton162 » 23 lip 2008, 21:40

a gdzie tam, turbo od saaba używane , orurowanie wyspawane samemu ,kolektor serja , porjekt nisko budżetowy, silnik w cifie bardzo zdrowy bo przed turbo mial ok 150km pojemnosc 1.6
Pyton162
 

Postprzez strOOs » 23 lip 2008, 22:35

Pyton162 czyli mial najmocniejszego cifa 1.6 ktory stracil z bodajze 168KM do 150 ;)
Jedno wychodzi inne nie – kwestia szczescia bo przy takim dlubaniu niczego pewny nie jestes.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez radekkm » 23 lip 2008, 23:27

strOOs napisał(a):kwestia szczescia bo przy takim dlubaniu niczego pewny nie jestes


zgadzam sie,ale jest wieksze prawdopodobienstwo ze samochod bedzie jezdzil jesli sie wie co sie robi
five tez dlubal u siebie w garazu i autko odpukac smiga
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Pyton162 » 24 lip 2008, 06:56

hehe wychodzi z silnika 1.6 125km , w N/a doszedl do 150km i potem wsadzil turbo
Pyton162
 

Postprzez radekkm » 24 lip 2008, 08:44

Pyton162 napisał(a):wychodzi z silnika 1.6 125km


tak myslalem bo vti z turbo bylby pewnie w przedziale 250-300
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez piwo » 24 lip 2008, 09:15

no ogolnie madzie jakies delikatne sa.w niektorych autach korbowody wytrzymuja do 1000km a tu i tloczki i korbowody trza wymieniac jak sie przekracza 250km.i te skrzynie.po prostu zrobili auto bez zbednych kg w materiale dzieki temu takie lekkie ale i nie odporne na przeciazenia.szkoda.ale i tak madzia jest the best.mnie konikow starczy.tylko ustabilizowac parametry i zrobic autko tak by wszystko bylo ok.emisja spalin halas temperatura pracy i usterkowosc.sprzeglo radzikowski jest super.temperature jakos zwalcze.ale z ta ciemna chmura za autem chyba bede dlugo walczyl.jacek176 po remoncie silnika bp 1,8 czyli wymianie tlokow honowaniu ma spalanie oleju takie ze wole nie mowic.kurcze pewnie to samo bym mial po zakuciu.trzeci sil;nik i trzeci dymi.po prostu silniki 1,8 chyba tak maja.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gość » 24 lip 2008, 09:33

A powiedz mi jak stoi sprawa z wstawaniem turbinki od 200sx-a. Pytam bo mam T28 z nowszego nismo i KKK26 z Audi S2 i sie zastanawiam, którą montować. Jak różnice w osiagach(odczuwalne i na papierze),turbodziura?,jak z wtryskami wygląda(nadążąją podawać),przepływkę pewnie podkręciłeś ciut na sprężynce bo też nie dawała rady pewnie...OPOWIADAJ :)
Gość
 

Postprzez piwo » 24 lip 2008, 10:05

spytaj kaliego o szczegoly.srubka podkrecona na pewno poza tym turbinka rozkreca sie od mniej wiecej 2500 3000.wtryski mam od gtxa i dwa dodatkowe w kolektor od probe 2,5l.i daja rade.25l na sto km pali jak je wykorzystuje.hehehe.do turbiny dorobione oczywiscie kryzy.czyli 4 sztuki.i tyle.nie mam porownania z orginalnym gtrxem bo nie jezdzilem.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4767 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy