Mazda 323F BA KL-ZE '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez TR4PSTAR » 21 lis 2011, 23:02

Uff no i wróciłem właśnie do domu ...

Tak jak wcześniej mówiłem udałem się dzisiaj do Warszawy do Coobcia aby wystroić moją padakę :)

Pomiar odbył się bez CAI doprowadzającego powietrze z wlotu w zderzaku gdyż wcześniej stwierdziłem, ze nie będę go zakładał na zime a do Coobcia zapomniałem go zabrać :P

Osobiście jestem zadowolony z wyniku :)

Bardzo dziękuję Coobcio'wi za poświęcony czas i miłą pogawędkę <spoko>

Poniżej wrzucam wykres ...

Obrazek
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Badyl » 21 lis 2011, 23:15

jest dobrze
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez weede » 21 lis 2011, 23:22

bardzo dobry wynik, dobry niuton <spoko>

PS. Masz wykres przed strojeniem?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 21 lis 2011, 23:28

Ładny wykresik. Maksymalna moc przy 5800 :D Szkoda,że tak szybko odcina.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez tekkenfan » 21 lis 2011, 23:33

Niuton faktycznie fajny, tylko nie kumam dlaczego pomimo dodania kolektorów plus pewnie jeszcze jakieś drobiazgi moc jest mniejsza niż za czasów gdy właścicielem był xXx? No i czemu to się kręci tylko do 6800??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Rafał_ » 21 lis 2011, 23:35

Moje ZE odcina przy 7800.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez TR4PSTAR » 21 lis 2011, 23:40

weede napisał(a):bardzo dobry wynik, dobry niuton <spoko>

PS. Masz wykres przed strojeniem?


Pierwsze strojenie i pomiar zaczeliśmy już po ustawieniu regulatora ciśnienia paliwa wiec docelowo nie wiemy z czym przyjechałem ...

tekkenfan napisał(a):Niuton faktycznie fajny, tylko nie kumam dlaczego pomimo dodania kolektorów plus pewnie jeszcze jakieś drobiazgi moc jest mniejsza niż za czasów gdy właścicielem był xXx? No i czemu to się kręci tylko do 6800??


Za czasów xXx'a kolektory też były ... Prawdopodobnie do ugrania było jeszcze kilka kucy gdyby było założone CAI ;) Co jak co, ale z doświadczenia wiemy, że dobre CAI też coś może dodać a u mnie niestety, ale pucha jak i kolanko idące od niej jest zaraz przy silniku i ciągnie całę gorące powietrze, które się tam znajduje ...

tekkenfan napisał(a):No i czemu to się kręci tylko do 6800??


Właśnie Coobcio też nie wie czemu odcina przy ok 7000 a Mazda Lycon'a i MariuS'a kręciły się do ok 7500 ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez cajar » 21 lis 2011, 23:47

Fajny wykres :)
Moja była 323F 2.5 V6 viewtopic.php?f=312&t=120101
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 20:18
Posty: 95
Skąd: Lublin
Auto: Była Mazda 323F BA KLZE

Postprzez Badyl » 21 lis 2011, 23:52

tekkenfan napisał(a):moc jest mniejsza niż za czasów gdy właścicielem był xXx


Jeśli być precyzyjnym, to jest większa... ale naprawdę nie zauważyłeś subtelnej różnicy w tych autach? :)
Ostatnio edytowano 21 lis 2011, 23:55 przez Badyl, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez tekkenfan » 21 lis 2011, 23:58

Deta masz w trybie FI czy tylko modulujesz sygnał z ori kompa? Jak wygląda AFR?

TR4PSTAR napisał(a):Coobcio też nie wie czemu odcina przy ok 7000

nie masz przypadkiem błędów? W trybie serwisowym odcinka jest chyba szybciej?

Badyl napisał(a):Jeśli być precyzyjnym, to jest większa

z tego co kojarze to wtedy było 202KM

Badyl napisał(a):naprawdę nie zauważyłeś subtelnej różnicy w tych autach? :)

w sensie, że kolor :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez TR4PSTAR » 22 lis 2011, 00:01

tekkenfan napisał(a):Deta masz w trybie FI czy tylko modulujesz sygnał z ori kompa? Jak wygląda AFR?


Nie wiem w jakim jest trybie :P AFR z tego co Coobcio mówił jest idealny :) Zapomniałem zapytać o wartość :D


tekkenfan napisał(a):nie masz przypadkiem błędów? W trybie serwisowym odcinka jest chyba szybciej?


Hmm chyba nie, ale można to sprawdzić ...

tekkenfan napisał(a):z tego co kojarze to wtedy było 202KM


Granatowa po strojeniu w Ożarowie wypluła wówczas chyba coś niewiele ponad 180 KM ... Potem Badyl wymienił świece i przewody WN z tego co wiem i wynik był jaki był ;)
Ostatnio edytowano 22 lis 2011, 00:09 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 3 razy
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Rafał_ » 22 lis 2011, 00:03

Gdzieś tam kiedyś widziałem wykres 202KM i 250 nm.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Badyl » 22 lis 2011, 00:07

Dziś czyściłem szafę przed przeprowadzką i nawet go znalazłem :)

A wtedy była zmiana świec i kąta ustawienia Walbro.
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez check. » 22 lis 2011, 00:12

najpierw wypadałoby rozkminić czemu tak szybko odcina, a dopiero później brać się za strojenie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez xXx » 22 lis 2011, 00:15

Grzesiek w tym setupie jest jeszcze sporo do ugrania pytanie tylko czy będziesz miał ochotę iść dalej.


Powiem tak, mega dobry wynik jak na silnik dopompowywany gorącym powietrzem, mysle ze samo zmontowanie dolotu i ponowny wyjazd na hamownie na 1000% złamie próg 200KM, Dolot który masz u siebie zaczyna dopiero dobrze działać podczas jazdy, gdy zimniutkie powietrze wpada w filtr powietrza z dużą prędkością...



Moim zdaniem nad tym powinieneś popracować, ewentualnie zrobiłbym na Twoim miejscu lepszy zbieracz powietrza, dziura Fi 70 niestety nie jest szczytem marzeń w tym przypadku...


Moc jest w stanie rosnąć do 7000 obrotów, odcinka w przypadku samochodu poliftowego to 7000 z małą górką...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez TR4PSTAR » 22 lis 2011, 00:20

xXx napisał(a):Grzesiek w tym setupie jest jeszcze sporo do ugrania pytanie tylko czy będziesz miał ochotę iść dalej.


Coś napewno będę chciał jeszcze z tego wykrzesać :)


xXx napisał(a):Dolot który masz u siebie zaczyna dopiero dobrze działać podczas jazdy, gdy zimniutkie powietrze wpada w filtr powietrza z dużą prędkością...


Dokładnie ... :D Wielokrotnie jeździłem z i bez tego CAI. Dało się odczuć różnice ...

xXx napisał(a):Moim zdaniem nad tym powinieneś popracować, ewentualnie zrobiłbym na Twoim miejscu lepszy zbieracz powietrza, dziura Fi 70 niestety nie jest szczytem marzeń w tym przypadku...


To samo twierdzi Coobcio ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Rafał_ » 22 lis 2011, 00:22

Muszę podjechać na tą hamownię i porównamy wykresy :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez TR4PSTAR » 22 lis 2011, 00:27

A tu jako taka ciekawostka jeszcze :)
Obrazek

Doszliśmy z Coobciem też do wniosku a w sumie on doszedł, że chyba przycina mi się czasem silniczek krokowy i ślizga u mnie sprzęgło ... Co do sprzęgła Coobcio dopuszcza trzy możliwości. Albo się jeszcze nie ułożyło, może je coś zalewa (dokładnie już nie pamiętam o co chodziło) albo jakaś lipa się trafiła ... A sprzęgiełko było nowiutkie zakładane <oczy>
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Dominator » 22 lis 2011, 00:40

Ale 200 kucy jest widac i chyba się zbiera? :D
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez TR4PSTAR » 22 lis 2011, 00:41

Dominator napisał(a):Ale 200 kucy jest i chyba się zbiera? :D


Heh zbierać się zbiera chociaż do 200 brakło niecałe 5 tych kucy :P

To nie ten wykresik ;P
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy