jackkpl napisał(a):Glowica i kolektor pewnie dalyby te dodatkowe 10 koni, ale szczerze powiedziawszy to strasznie droga zabawa. Nawet zakladajac ,ze obrobke glowicy robi sie samemu, to trzeba wymienic komplet uszczelek (glowica, 2 kolektory), zaplacic mechaniorowi za demonotaz i montaz, wiec 500zl peknie leciutko.
To co wymieniłeś to akurat najmniejszy koszt tej imprezy. Głowice zdejmiemy i założymy z kumplem sami. Uszczelka oryginalna pod głowice 190PLN. Przy kolektorach to nie wiem czy trzeba wymieniać bo niedawno były wymieniane.
Największy koszt to regeneracja i obróbka. Narazie najtańszym specjalistą jakiego udało mi się znaleźć to Świątek z Bydgoszczy. Obróbka 800PLN, regeneracja 400PLN, czyli 1200PLN plus części (prowadnice zaworów, uszczelniacze, być może zawory).
jackkpl napisał(a): ALe w twoim silniku to chyba najrozsadniejsze wyjscie, zeby zrobic glowice i kolektor , pod warunkiem, ze planujesz jeszcze tym autem jezdzic

.
Generalnie to plan był taki: doprowadzić silnik do stanu "igła", wycisnąć ile się da z NA, na koniec uturbić. Stąd tłoki o niskiej kompresji (a raczej średniej bo ja mam 9.0:1 a GTX ma 8.2:1) i nadal seryjny kolektor wydechowy.
Ale w tej chwili to już sam nie wiem co robić. Nie potrafię poradzić sobie z problemem brania oleju.
P.S.: Jeszcze jako ciekawostkę powiem, że tan najsłabszy wczorajszy czas (16.01s) wykręciłem z otwartymi reflektorami. Pozostałe już kręciłem z zamkniętymi. Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy te otwarte światła aż tak pogarszają osiągi.
