Tapatalk
Mazda3 Exclusive BK Y6 2005 "LOW_AIR EMCZY" – SPRZEDAM ! WARTO !
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
chudymud napisał(a):Robiła by gdyby silnik miała jak Twoja![]()
Rób swapa!
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Wolisz dalej uprawiać traktor tuning? 
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Doskonale sobie zdaję sprawę
Ale żałuję, że tak pięknie stuningowany wizualnie samochód ma tak malutki silnik
Ale domyślam się, że nie skończyłeś zabawy 
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal, po części pozwolę się nie zgodzić – masz rację, że rakiety z tej pojemności nie będzie, ale jak na małego diesla ten silnik po odpowiednim modzie ma potencjał by dać trochę radochy
imho, wizualnie najlepszy mz-cd na forum, bardzo dobra robota
imho, wizualnie najlepszy mz-cd na forum, bardzo dobra robota
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
No dla mnie Mazda Kozacka
z tym poziomem się zgodzę ze trzymasz mega wysoki
Trzeba się brać powoli za swoją M3. żeby chociaż troszkę poziom trzymała w stosunku do innych na forum

z tym poziomem się zgodzę ze trzymasz mega wysoki

Trzeba się brać powoli za swoją M3. żeby chociaż troszkę poziom trzymała w stosunku do innych na forum
macvas napisał(a):hubertgal, po części pozwolę się nie zgodzić – masz rację, że rakiety z tej pojemności nie będzie, ale jak na małego diesla ten silnik po odpowiednim modzie ma potencjał by dać trochę radochy
imho, wizualnie najlepszy mz-cd na forum, bardzo dobra robota
Nie wiem, nie znam się, jestem fanem benzyny
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
W planach jest podniesienie mocy silnika ale to dopiero w nowym roku.
Na pewno zmianie ulegnie wydech na cały przelotowy.
Jeśli się uda zmieścić do tego zderzaka większy intercooler niż jest to będzie kolejna opcja do modów.
Do tego czip i będzie latać.
Brałem jeszcze pod uwagę zmienić wtryski z dwulitrówki i większe turbo ale niestety to już za duży wydatek.
Myślę, że ponad 150 kucy i około 315Nm będzie odpowiednie do szurania po ziemi
Na pewno zmianie ulegnie wydech na cały przelotowy.
Jeśli się uda zmieścić do tego zderzaka większy intercooler niż jest to będzie kolejna opcja do modów.
Do tego czip i będzie latać.
Brałem jeszcze pod uwagę zmienić wtryski z dwulitrówki i większe turbo ale niestety to już za duży wydatek.
Myślę, że ponad 150 kucy i około 315Nm będzie odpowiednie do szurania po ziemi
Ostatnio edytowano 14 paź 2013, 10:40 przez chudymud, łącznie edytowano 1 raz
Hehe, będzie w sam raz! 
A jaki wydech planujesz? Jakiś kompletny custom, czy gotowy (corksport, magnaflow)? Też bym chciał w swoim zrobić wydech i dolot, ale moja Żona nie za bardzo tego chce
A jaki wydech planujesz? Jakiś kompletny custom, czy gotowy (corksport, magnaflow)? Też bym chciał w swoim zrobić wydech i dolot, ale moja Żona nie za bardzo tego chce
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal napisał(a):Hehe, będzie w sam raz!
A jaki wydech planujesz? Jakiś kompletny custom, czy gotowy (corksport, magnaflow)? Też bym chciał w swoim zrobić wydech i dolot, ale moja Żona nie za bardzo tego chce
Nie ma co kupować gotowych chyba ,że dla podjarki że jest napis corksport albo magnaflow – których i tak nie ma do diesli
Kto tego dobrze nie zrobi jak Marcinek z Abbco
Będzie 2,75 albo 3. W serii jest 2,5 wg Marcina przynajmniej od kolektora więc im grubiej tym lepiej
W dieslu przelot bardziej syczy jak rakieta niż daje basowy dźwięk więc nie będzie tak źle.
chudymud napisał(a):hubertgal napisał(a):Hehe, będzie w sam raz!
A jaki wydech planujesz? Jakiś kompletny custom, czy gotowy (corksport, magnaflow)? Też bym chciał w swoim zrobić wydech i dolot, ale moja Żona nie za bardzo tego chce
Nie ma co kupować gotowych chyba ,że dla podjarki że jest napis corksport albo magnaflow – których i tak nie ma do diesli
Kto tego dobrze nie zrobi jak Marcinek z Abbco![]()
Będzie 2,75 albo 3. W serii jest 2,5 wg Marcina przynajmniej od kolektora więc im grubiej tym lepiej
W dieslu przelot bardziej syczy jak rakieta niż daje basowy dźwięk więc nie będzie tak źle.
A orientujesz się jaki to jest koszt takiego customa?
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
hubertgal napisał(a):A orientujesz się jaki to jest koszt takiego customa?
Dołączam się do pytania kolegi

oh4shi napisał(a):hubertgal napisał(a):A orientujesz się jaki to jest koszt takiego customa?
Dołączam się do pytania kolegi
Uuuu, to musisz dopłacić
- Od: 21 mar 2013, 18:59
- Posty: 387
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06
Zależne jest od materiału z jakiego będzie wykonany.
Myślę, że jak bedziecie mieli swoje materiały i dobrego spawacza to koszt około tysiaka
Potrzebne są 4 kolanka bo od kolektora tyle jest załamań a potem już luzik, co by za głośno nie było to tłumik przelotowy jeden na koniec i bajka
Myślę, że jak bedziecie mieli swoje materiały i dobrego spawacza to koszt około tysiaka
Potrzebne są 4 kolanka bo od kolektora tyle jest załamań a potem już luzik, co by za głośno nie było to tłumik przelotowy jeden na koniec i bajka
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości