Mazda RX-8 FE 1JZ-GTE Gojira Street Edition
mam pytanko czy auto będzie zarejestrowane jako SAM czy pojazd innego typy ![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.GIF)
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
s i w y napisał(a):ależ to będzie zapier*alać
Kolega właśnie złożył Mitsubishi Starion`a z 2JZ i mam wręcz pewność, że to będzie zapir...ać
onyx napisał(a):Spoko, może się przyda innym
jasne
onyx napisał(a):szkodnik_byd napisał(a):mam pytanko czy auto będzie zarejestrowane jako SAM czy pojazd innego typy
Pewnie dalej będzie to Mazda RX8
CA
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
sly napisał(a):Po za tym zgłaszasz się do urzędasów i zmieniają Ci w dowodzie pojemności.
To nie jest takie hop siup
Tak wiem, ale chciałem z grubsza przybliżyć sprawę.
Ale bez OT.
Wybrałeś już kolor?? I jaki zawias chodzi Ci po głowie?? Jakieś przy miarki hebli już były??
Nic sie nie zmienilo:
Wybor padl na gwint d2. Z opowiesci nie rwie cyckow, ale jest budzetowy i posiada 2 letnia gwarancja w PL. Jesli zacznie mi nie wystarczac (poznanie samochodu to nie kwestia tygodni, a miesiecy) zrobie tune up na cos lepszego.
Hebel to 6 tloczkow z cayenne turbo, alu dzwon skrecany z rotorem 350x34mm – to raczej max co upchne w 18". Jakis klocek ferodo albo cl rc 5+ moze 6. Wybor padl na budowe poniewaz na AP mnie nie stac, ksporty, xyz i inne tajwany sa slabe pod kilkoma wzgledami. Chcialem bardzo mocny hebel w budzecie do 6k. Przymiarek na moim nie bedzie, zbuduja sie na podstawie analogicznej zwrotnicy – przyjezdzaja pnp.
Rx bedzie mial troche wiecej mocy niz seria. 1/4 jest fajna kilka razy, pozniej sie nudzi, a zakrety... nigdy! Sa osoby ktore chca srylion koni "na wprost" i na tym koncza upgrejdy. Ja do takich nie naleze – samochod ma skrecac i hamować. Bedzie mocno uzywany, a nie chce trzasc portkami z obawy o pogiecie rotorow czy wysypanie sie klockow
Kolor? Bialy!
Wybor padl na gwint d2. Z opowiesci nie rwie cyckow, ale jest budzetowy i posiada 2 letnia gwarancja w PL. Jesli zacznie mi nie wystarczac (poznanie samochodu to nie kwestia tygodni, a miesiecy) zrobie tune up na cos lepszego.
Hebel to 6 tloczkow z cayenne turbo, alu dzwon skrecany z rotorem 350x34mm – to raczej max co upchne w 18". Jakis klocek ferodo albo cl rc 5+ moze 6. Wybor padl na budowe poniewaz na AP mnie nie stac, ksporty, xyz i inne tajwany sa slabe pod kilkoma wzgledami. Chcialem bardzo mocny hebel w budzecie do 6k. Przymiarek na moim nie bedzie, zbuduja sie na podstawie analogicznej zwrotnicy – przyjezdzaja pnp.
Rx bedzie mial troche wiecej mocy niz seria. 1/4 jest fajna kilka razy, pozniej sie nudzi, a zakrety... nigdy! Sa osoby ktore chca srylion koni "na wprost" i na tym koncza upgrejdy. Ja do takich nie naleze – samochod ma skrecac i hamować. Bedzie mocno uzywany, a nie chce trzasc portkami z obawy o pogiecie rotorow czy wysypanie sie klockow
Kolor? Bialy!
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Sąsiad napisał(a):...na tym koncza sie upgrejdy.
Zależy od jakiego poziomu startujesz. Inna jest sytuacja, gdzie bazą jest np. Toyota Starlet czy inny 80 konny piździkłak, a zupełnie inaczej, gdy budujesz auto na bazie np. Supry czy Sky'a. Nie wiem, jakie hamulce są w ósemce. Do driftu są wystarczające, więc śmiem twierdzić, że najgorsze nie są. W autach tej klasy, co ósemka seryjnie sprawny układ (mając na uwadze, że nie będziesz uprawiał time attack'ów na Tsukuba Circuit, a nie będziesz) jak na realia tego, co będziesz autem robił, daje radę.
Sąsiad napisał(a):hebel bedzie mocno uzywany, a nie chce trzasc dupdkiem z obawy o pogiecie rotorow czy wysypanie sie klockow
Gdzie będziesz w polskich warunkach ich tak mocno używał? (...) Jest w Bydgoszczy Supra, do której znajomy kroi adaptery pod zaciski Ferrari. Zacisk jest po prostu potężny.
Pit napisał(a):Zależy od jakiego poziomu startujesz. Inna jest sytuacja, gdzie bazą jest np. Toyota Starlet czy inny 80 konny piździkłak
Zgadzam się
Pit napisał(a):na bazie np. Supry czy Sky'a
Z tego co widziałem i słyszałem od użytkowników tam też jakiś szaleństw w postaci zawiasu i hebli nie ma
Pit napisał(a):Nie wiem, jakie hamulce są w ósemce. Do driftu są wystarczające, więc śmiem twierdzić, że najgorsze nie są
Tarcza 323x24 (cieniutka jak papier xero)
Zacisk:
Pit napisał(a):realia tego, co będziesz autem robił, daje radę.
Co będę robił?
Gdybym widział choć cień szansy, że dadzą radę inaczej spożytkował bym tą $, uwierz... Pogiąłem seryjny komplet tarcz, przy kolejnych wysypał mi się seryjny klocek (dosłownie odpadł od okładziny), a wszystko na przestrzeni może 2k km jeżdżąc po mieście, bez żadnych upalanek.
Producent mojego bbk twierdzi, że aplikowane rotory razem z rc 5+/< powinny wytrzymać kilkadziesiąt min poznania (nie byłem, nie widziałem, nie jeździłem)
Pit napisał(a):Gdzie będziesz w polskich warunkach ich tak mocno używał?
Masz wyżej mały przykład, że z serią trzeba być ostrożnym. Śmiem twierdzić, że bezprzerwowe 10 min skręcania vel pałowania na naszym regionalnym borsku, po przejściu przez wszystkie kolory tęczy zabije je
Fajnie próbować się z kreski, to fakt. Natomiast ja tam jestem większym fanem używania kierownicy, a niżeli jazdy na wprost – to się nie nudzi, większa rywalizacja, adrenalina i zabawa! Nie dorosłem, nie widziałem nurburgringów, monz czy sarthe. Nie jestem jakimś uzdolnionym kierowcą i mało doświadczyłem, nie mniej jednak to co już widziałem i moje; na lokalnych obiektach z fajnie ustawionymi próbami trząsł bym pupą jak striprizerka o seryjne heble biegając przy tym z pirometrem jak kot z pęcherzem. Ma być bezstresowy i wbrew pozorom tani ogień!
Pit napisał(a):Jest w Bydgoszczy Supra, do której znajomy kroi adaptery pod zaciski Ferrari. Zacisk jest po prostu potężny.
I jest zielona jak jabłko. Będzie ceramicznie?
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Sąsiad napisał(a):Wybor padl na gwint d2. Z opowiesci nie rwie cyckow, ale jest budzetowy i posiada 2 letnia gwarancja w PL. Jesli zacznie mi nie wystarczac (poznanie samochodu to nie kwestia tygodni, a miesiecy) zrobie tune up na cos lepszego.
jestem Ciekaw jak to będzie latać. Słyszałem i pochlebne opinie i negatywne opinie o D2.
Jak już będziesz miał daj znać jak to sie sprawuje (i odrazu napisz na jakim obniżeniu/negatywie zamierzasz ją ustawić) bo sam się zastanawiam nad gwintem d2 do siebie
Na pewno sprezyny na przodzie beda inne/twardsze niz w zestawie. Producenci raczej nie przewiduja swapow, a moja jakby nie bylo zaokraglila sie
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
srednica bardzo meska
zmiesci sie w 19"? Jaka grubosc tarczy?
ztcw ksport d2 xyz phatboy i co tam jeszcze z tajwanu jest tym samym w innych kolorach
beton to ja mam teraz na serii![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
ztcw ksport d2 xyz phatboy i co tam jeszcze z tajwanu jest tym samym w innych kolorach
beton to ja mam teraz na serii
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Pit napisał(a):Sąsiad napisał(a):Gdzie będziesz w polskich warunkach ich tak mocno używał? (...) Jest w Bydgoszczy Supra, do której znajomy kroi adaptery pod zaciski Ferrari. Zacisk jest po prostu potężny.
Mała autoreklama:
Adaptery zrobione, właściciel Supry wydaje się być zadowolony. Konkretnie to był zestaw tarcz pływających carbonowo-ceramicznych o średnicy 400 i grubości 36mm z zaciskami 6-tłoczkowymi z Ferrari montowany na zwrotnice Supry MKIV:
Jeżeli będziesz chciał zrobić adaptery to mogę się tego podjąć. Jak dotąd na moich adapterach jeżdżą m.in.:
BMW E30 z zaciskami tylnymi od Porshe i tarczami hamulcowymi z Focusa ST
Seat Leon z zaciskami przednimi z Porshe, tarcze nie pamiętam z czego
Audi B2 z zaciskami z Alfy Romeo a tarczami z A8
Opel Omega z zaciskami z Mercedesa S-klassy
Toyota Supra z zaciskami i tarczami z Ferrari.
PS – nadal wszyscy żyją
Adaptery robię z ulepszanej cieplnie wysoko jakościowej stali (wyjątkiem była Omega, gdzie właściciel zażyczył sobie i dostarczył aluminium). Wszystko jest robione na CNC.
- Od: 18 lis 2007, 18:15
- Posty: 64
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Diesel z gazem
Człowieku to jak ty masz taki know how to ty już powinieneś śmigać na takim własnym BBK
a wiesz może jaki jest najmniejszy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze około 300mm ? żeby to najlepiej spasować zacisk musi byc montowany na śroby od nie od strony amora tylko od strony nadkola (jak ktoś zrozumiał moje mało profesionalne nazewnictwo)
a wiesz może jaki jest najmniejszy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze około 300mm ? żeby to najlepiej spasować zacisk musi byc montowany na śroby od nie od strony amora tylko od strony nadkola (jak ktoś zrozumiał moje mało profesionalne nazewnictwo)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
chyba troche projekt typu przerost formy nad trescia.Obym sie mylil i rexio bylby na kolejnym klipie typu wiadomo jakim na 3citi ![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
-
waldii
co do hebla hmmm seria z pewnoscia styknie jesli chodzi o pompe i zacisk.Co do klacka i tarczy pamietaj,ze ori=china ![oczko ;)](./images/smilies/oczko.GIF)
-
waldii
waldii napisał(a):chyba troche projekt typu przerost formy nad trescia.Obym sie mylil i rexio bylby na kolejnym klipie typu wiadomo jakim na 3citi
Przerost moze byc prostaty, a klipy na emtiwi
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości