Mazda RX-8 FE 1JZ-GTE Gojira Street Edition

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez onyx » 12 kwi 2012, 20:10

Spoko, może się przyda innym ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez s i w y » 12 kwi 2012, 20:14

ależ to będzie zapier*alać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2009, 11:01
Posty: 1112
Auto: m6

Postprzez szkodnik_byd » 12 kwi 2012, 21:46

mam pytanko czy auto będzie zarejestrowane jako SAM czy pojazd innego typy ??
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6174 (904/433)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez radzi89 » 12 kwi 2012, 22:07

s i w y napisał(a):ależ to będzie zapier*alać :D


Kolega właśnie złożył Mitsubishi Starion`a z 2JZ i mam wręcz pewność, że to będzie zapir...ać :D
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez onyx » 12 kwi 2012, 23:44

szkodnik_byd napisał(a):mam pytanko czy auto będzie zarejestrowane jako SAM czy pojazd innego typy ??


Pewnie dalej będzie to Mazda RX8 <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Sąsiad » 12 kwi 2012, 23:54

onyx napisał(a):Spoko, może się przyda innym ;)


jasne



onyx napisał(a):
szkodnik_byd napisał(a):mam pytanko czy auto będzie zarejestrowane jako SAM czy pojazd innego typy ??


Pewnie dalej będzie to Mazda RX8 <faja>



CA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 12:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez sly » 13 kwi 2012, 01:40

sly napisał(a):Po za tym zgłaszasz się do urzędasów i zmieniają Ci w dowodzie pojemności.


To nie jest takie hop siup ;)[/quote]

Tak wiem, ale chciałem z grubsza przybliżyć sprawę.

Ale bez OT.
Wybrałeś już kolor?? I jaki zawias chodzi Ci po głowie?? Jakieś przy miarki hebli już były??
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez Sąsiad » 13 kwi 2012, 09:12

Nic sie nie zmienilo:


Wybor padl na gwint d2. Z opowiesci nie rwie cyckow, ale jest budzetowy i posiada 2 letnia gwarancja w PL. Jesli zacznie mi nie wystarczac (poznanie samochodu to nie kwestia tygodni, a miesiecy) zrobie tune up na cos lepszego.


Hebel to 6 tloczkow z cayenne turbo, alu dzwon skrecany z rotorem 350x34mm – to raczej max co upchne w 18". Jakis klocek ferodo albo cl rc 5+ moze 6. Wybor padl na budowe poniewaz na AP mnie nie stac, ksporty, xyz i inne tajwany sa slabe pod kilkoma wzgledami. Chcialem bardzo mocny hebel w budzecie do 6k. Przymiarek na moim nie bedzie, zbuduja sie na podstawie analogicznej zwrotnicy – przyjezdzaja pnp.

Rx bedzie mial troche wiecej mocy niz seria. 1/4 jest fajna kilka razy, pozniej sie nudzi, a zakrety... nigdy! Sa osoby ktore chca srylion koni "na wprost" i na tym koncza upgrejdy. Ja do takich nie naleze – samochod ma skrecac i hamować. Bedzie mocno uzywany, a nie chce trzasc portkami z obawy o pogiecie rotorow czy wysypanie sie klockow



Kolor? Bialy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 12:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Pit » 13 kwi 2012, 09:44

Sąsiad napisał(a):...na tym koncza sie upgrejdy.

Zależy od jakiego poziomu startujesz. Inna jest sytuacja, gdzie bazą jest np. Toyota Starlet czy inny 80 konny piździkłak, a zupełnie inaczej, gdy budujesz auto na bazie np. Supry czy Sky'a. Nie wiem, jakie hamulce są w ósemce. Do driftu są wystarczające, więc śmiem twierdzić, że najgorsze nie są. W autach tej klasy, co ósemka seryjnie sprawny układ (mając na uwadze, że nie będziesz uprawiał time attack'ów na Tsukuba Circuit, a nie będziesz) jak na realia tego, co będziesz autem robił, daje radę.

Sąsiad napisał(a):hebel bedzie mocno uzywany, a nie chce trzasc dupdkiem z obawy o pogiecie rotorow czy wysypanie sie klockow

Gdzie będziesz w polskich warunkach ich tak mocno używał? (...) Jest w Bydgoszczy Supra, do której znajomy kroi adaptery pod zaciski Ferrari. Zacisk jest po prostu potężny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Sąsiad » 13 kwi 2012, 11:11

Pit napisał(a):Zależy od jakiego poziomu startujesz. Inna jest sytuacja, gdzie bazą jest np. Toyota Starlet czy inny 80 konny piździkłak


Zgadzam się

Pit napisał(a):na bazie np. Supry czy Sky'a


Z tego co widziałem i słyszałem od użytkowników tam też jakiś szaleństw w postaci zawiasu i hebli nie ma


Pit napisał(a):Nie wiem, jakie hamulce są w ósemce. Do driftu są wystarczające, więc śmiem twierdzić, że najgorsze nie są


Tarcza 323x24 (cieniutka jak papier xero)

Zacisk:
ha.jpg



Pit napisał(a):realia tego, co będziesz autem robił, daje radę.



Co będę robił? :>

Gdybym widział choć cień szansy, że dadzą radę inaczej spożytkował bym tą $, uwierz... Pogiąłem seryjny komplet tarcz, przy kolejnych wysypał mi się seryjny klocek (dosłownie odpadł od okładziny), a wszystko na przestrzeni może 2k km jeżdżąc po mieście, bez żadnych upalanek.


Producent mojego bbk twierdzi, że aplikowane rotory razem z rc 5+/< powinny wytrzymać kilkadziesiąt min poznania (nie byłem, nie widziałem, nie jeździłem)


Pit napisał(a):Gdzie będziesz w polskich warunkach ich tak mocno używał?


Masz wyżej mały przykład, że z serią trzeba być ostrożnym. Śmiem twierdzić, że bezprzerwowe 10 min skręcania vel pałowania na naszym regionalnym borsku, po przejściu przez wszystkie kolory tęczy zabije je ;)

Fajnie próbować się z kreski, to fakt. Natomiast ja tam jestem większym fanem używania kierownicy, a niżeli jazdy na wprost – to się nie nudzi, większa rywalizacja, adrenalina i zabawa! Nie dorosłem, nie widziałem nurburgringów, monz czy sarthe. Nie jestem jakimś uzdolnionym kierowcą i mało doświadczyłem, nie mniej jednak to co już widziałem i moje; na lokalnych obiektach z fajnie ustawionymi próbami trząsł bym pupą jak striprizerka o seryjne heble biegając przy tym z pirometrem jak kot z pęcherzem. Ma być bezstresowy i wbrew pozorom tani ogień!


Pit napisał(a):Jest w Bydgoszczy Supra, do której znajomy kroi adaptery pod zaciski Ferrari. Zacisk jest po prostu potężny.



I jest zielona jak jabłko. Będzie ceramicznie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 12:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez People_Hate_Me » 13 kwi 2012, 13:04

Sąsiad napisał(a):Wybor padl na gwint d2. Z opowiesci nie rwie cyckow, ale jest budzetowy i posiada 2 letnia gwarancja w PL. Jesli zacznie mi nie wystarczac (poznanie samochodu to nie kwestia tygodni, a miesiecy) zrobie tune up na cos lepszego.


jestem Ciekaw jak to będzie latać. Słyszałem i pochlebne opinie i negatywne opinie o D2.
Jak już będziesz miał daj znać jak to sie sprawuje (i odrazu napisz na jakim obniżeniu/negatywie zamierzasz ją ustawić) bo sam się zastanawiam nad gwintem d2 do siebie ;)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Sąsiad » 13 kwi 2012, 13:40

Na pewno sprezyny na przodzie beda inne/twardsze niz w zestawie. Producenci raczej nie przewiduja swapow, a moja jakby nie bylo zaokraglila sie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 12:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez weede » 13 kwi 2012, 13:49

Sąsiad napisał(a):Będzie ceramicznie?

400mm :)

Sąsiad napisał(a):twardsze niz w zestawie

jeśli to te same sprężyny co K-sport (a chyba tak) to już są kamienie :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Sąsiad » 13 kwi 2012, 14:00

srednica bardzo meska <faja> zmiesci sie w 19"? Jaka grubosc tarczy?

ztcw ksport d2 xyz phatboy i co tam jeszcze z tajwanu jest tym samym w innych kolorach

beton to ja mam teraz na serii <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 12:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez STELMI » 13 kwi 2012, 16:11

Pit napisał(a):
Sąsiad napisał(a):Gdzie będziesz w polskich warunkach ich tak mocno używał? (...) Jest w Bydgoszczy Supra, do której znajomy kroi adaptery pod zaciski Ferrari. Zacisk jest po prostu potężny.

Mała autoreklama:
Adaptery zrobione, właściciel Supry wydaje się być zadowolony. Konkretnie to był zestaw tarcz pływających carbonowo-ceramicznych o średnicy 400 i grubości 36mm z zaciskami 6-tłoczkowymi z Ferrari montowany na zwrotnice Supry MKIV:

Jeżeli będziesz chciał zrobić adaptery to mogę się tego podjąć. Jak dotąd na moich adapterach jeżdżą m.in.:
BMW E30 z zaciskami tylnymi od Porshe i tarczami hamulcowymi z Focusa ST
Seat Leon z zaciskami przednimi z Porshe, tarcze nie pamiętam z czego
Audi B2 z zaciskami z Alfy Romeo a tarczami z A8
Opel Omega z zaciskami z Mercedesa S-klassy
Toyota Supra z zaciskami i tarczami z Ferrari.

PS – nadal wszyscy żyją <rotfl>
Adaptery robię z ulepszanej cieplnie wysoko jakościowej stali (wyjątkiem była Omega, gdzie właściciel zażyczył sobie i dostarczył aluminium). Wszystko jest robione na CNC.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2007, 18:15
Posty: 64
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Diesel z gazem

Postprzez mlody1921 » 13 kwi 2012, 22:42

Człowieku to jak ty masz taki know how to ty już powinieneś śmigać na takim własnym BBK

a wiesz może jaki jest najmniejszy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze około 300mm ? żeby to najlepiej spasować zacisk musi byc montowany na śroby od nie od strony amora tylko od strony nadkola (jak ktoś zrozumiał moje mało profesionalne nazewnictwo)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez waldii » 13 kwi 2012, 23:25

chyba troche projekt typu przerost formy nad trescia.Obym sie mylil i rexio bylby na kolejnym klipie typu wiadomo jakim na 3citi ;)
waldii
 

Postprzez onyx » 13 kwi 2012, 23:43

Mnie bardziej zastanawia wielkość pompy jaka powinna być i średnica tłoczka w takim heblu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez waldii » 14 kwi 2012, 00:50

co do hebla hmmm seria z pewnoscia styknie jesli chodzi o pompe i zacisk.Co do klacka i tarczy pamietaj,ze ori=china ;)
waldii
 

Postprzez Sąsiad » 14 kwi 2012, 01:41

waldii napisał(a):chyba troche projekt typu przerost formy nad trescia.Obym sie mylil i rexio bylby na kolejnym klipie typu wiadomo jakim na 3citi ;)



Przerost moze byc prostaty, a klipy na emtiwi <lol> ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2011, 12:31
Posty: 410
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy