Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Seraf » 17 kwi 2012, 22:54

Pionierska sztuka :D śledzę temat :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez MIRU » 17 kwi 2012, 23:46

Teraz to juz będzie wypas <spoko> gratki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Dominator » 17 kwi 2012, 23:52

FS i 200 kucyków, trzymam szczególnie mocno kciuki za ten projekt <spoko> <jupi>
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Pit » 18 kwi 2012, 07:45

Madziolot już wygląda, a i jechać zamierza! Kibicuję! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Majki88 » 18 kwi 2012, 12:33

Gratuluje zacięcia i podejścia
PHM się leni to Twój FS Malutka wyjedzie chyba szybciej na ulicę:)
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez check. » 18 kwi 2012, 12:44

onyx napisał(a):
Gib napisał(a):Niech opatrzność ma w opiece korby tego fsa :)
Wytryski z RX8?


Opatrzność niech się trzyma tych co będą zakładać turbosprężarkę <faja>
Kompresor rozwija doładowanie liniowo, więc moment i moc również będzie tak narastać. Dzięki temu korby nie powinny mocno dostawać – będzie bezpiecznie.
BTW, porównując np. korby z d16z6, które już masowo są wyposażane w SC, z korbami od FS'a – to te ostatnie wyglądają dość solidnie :D

Tak, strzykawki z RX-8.

ale w turbo nie musi być tak,że jest nic, nic, nic, jeszcze nic i pełna moc.Kwestia dobrania turbiny i strojenia :)
Masz zdjęcie korbowodów ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez onyx » 18 kwi 2012, 13:18

check. napisał(a):
onyx napisał(a):
Gib napisał(a):Niech opatrzność ma w opiece korby tego fsa :)
Wytryski z RX8?


Opatrzność niech się trzyma tych co będą zakładać turbosprężarkę <faja>
Kompresor rozwija doładowanie liniowo, więc moment i moc również będzie tak narastać. Dzięki temu korby nie powinny mocno dostawać – będzie bezpiecznie.
BTW, porównując np. korby z d16z6, które już masowo są wyposażane w SC, z korbami od FS'a – to te ostatnie wyglądają dość solidnie :D

Tak, strzykawki z RX-8.

ale w turbo nie musi być tak,że jest nic, nic, nic, jeszcze nic i pełna moc.Kwestia dobrania turbiny i strojenia :)
Masz zdjęcie korbowodów ? :)


Zgadza się musi być odpowiednia sprężarka, choć jeżeli jeździłeś autem doładowanym przez kompresor i turbo to będziesz widział różnice w rozwijaniu momentu. Zupełnie też inaczej wygląda sprawa trakcji w obu przypadkach ;)

Zdjęcia niestety nie posiadam. Ale uwierz na słowo, że są grubsze.


Majki88 napisał(a):Gratuluje zacięcia i podejścia
PHM się leni to Twój FS Malutka wyjedzie chyba szybciej na ulicę:)


Na pewno teraz PHM będzie bardziej zdopingowany ;)

Pit napisał(a):Madziolot już wygląda, a i jechać zamierza! Kibicuję! :)


<piwo> dzięki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Lukas007 » 18 kwi 2012, 16:08

Gratuluje i czekam z zaciekawieniem na efekt końcowy. Sam chciałem robić swojego FS'a, ale plany sie zmieniły ... miło popatrzeć, ze ktos sie dalej w to bawi. Oby było 200+
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez People_Hate_Me » 18 kwi 2012, 17:33

Pamiętajcie że skrzynia w FS'ach teoretycznie wytrzymuje do około 240 kuca :)
bardzo mnie to Ciekawi jak to bedzie jechało :)
Malutka na next zlocie mam nadzieje że będziesz :) bo będę chciał sprawdzić co będzie szybsze FS-T czy FS-SC :) (pewnie Twoj bo ja tyle mocy na ten rok nie uzyskam :P)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez malutka » 18 kwi 2012, 17:36

Będę w Rykach na 100% :D
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez People_Hate_Me » 18 kwi 2012, 17:51

malutka napisał(a):Będę w Rykach na 100% :D

to się sprawdzimy :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Szyna » 18 kwi 2012, 21:47

No w końcu jakieś doładowane FS'y się szykują :D Powodzenia <spoko>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Cukierek » 19 kwi 2012, 00:36

Zapowiada się ciekawy projekt, będę kibicował :D
Malutka jak wygląda jakość malowania i wykonania tego IC'ka bo chcę kupić większy do swojej Mazdy a sam nie wiem czy brać malowany czy nie. ;)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Gib » 19 kwi 2012, 00:37

Jak to będzie z grubsza wyglądało? Kompresor z dorobioną dupką pod wyjście na IC i seryjna przepustnica i kolektor?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez malutka » 19 kwi 2012, 00:41

Cukierek napisał(a):Malutka jak wygląda jakość malowania i wykonania tego IC'ka

Chciałam czarny, bo mazda ma być cichociemna :) Jakość malowania bardzo dobra <spoko>
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez onyx » 19 kwi 2012, 00:43

Gib napisał(a):Jak to będzie z grubsza wyglądało? Kompresor z dorobioną dupką pod wyjście na IC i seryjna przepustnica i kolektor?


Nie :P

Sprężarka idzie w miejsce kompresora klimatyzacji, którego de facto nigdy nie było :P
A reszta to już chyba wiadomo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Gib » 19 kwi 2012, 00:46

Dlaczego nie?
Seryjnie M62 (z merca chyba) mają wyjście na wodny ic tak?
Ostatnio edytowano 19 kwi 2012, 00:47 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Cukierek » 19 kwi 2012, 00:47

Masz wysokość 180mm czy 230mm, bo 180mm mamy w MX-3 BPT i do mojego zderzaka trochę za mały jest. W sumie u mnie to wszystko jedno czy malowany czy nie bo i tak cichociemna nie będzie... chyba że zderzak od GTX'a założę <lol>
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez malutka » 19 kwi 2012, 00:51

Cukierek napisał(a):Masz wysokość 180mm czy 230mm, bo 180mm

140 mm
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 12:20
Posty: 5102 (266/152)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez onyx » 19 kwi 2012, 00:53

Gib napisał(a):Dlaczego nie?
Seryjnie M62 (z merca chyba) mają wyjście na wodny ic tak?


Bo nie ma sensu wyważać otwartych drzwi i komplikować instalacji. M62 z mietka nie ma wyjścia na wodę, brak też wbudowanych rdzeni laminova. Takie kombinacje o jakich piszesz często stosuje się w zestawach Jackson Racing do Hond (w kolektorach ssących).

Cały pomysł zrodził mi się w głowie jak tylko zobaczyłem po raz pierwszy komorę silnika. Dodając do tego niski stopień sprężania, silnik aż się prosił żeby coś "dmuchnąć" ;P Graty grzecznie czekały w szafie już od zeszłego roku. Teraz nadszedł czas na realizację ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy