Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
Madziolot już wygląda, a i jechać zamierza! Kibicuję! 
Gratuluje zacięcia i podejścia
PHM się leni to Twój FS Malutka wyjedzie chyba szybciej na ulicę:)
PHM się leni to Twój FS Malutka wyjedzie chyba szybciej na ulicę:)
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
onyx napisał(a):Gib napisał(a):Niech opatrzność ma w opiece korby tego fsa
Wytryski z RX8?
Opatrzność niech się trzyma tych co będą zakładać turbosprężarkę![]()
Kompresor rozwija doładowanie liniowo, więc moment i moc również będzie tak narastać. Dzięki temu korby nie powinny mocno dostawać – będzie bezpiecznie.
BTW, porównując np. korby z d16z6, które już masowo są wyposażane w SC, z korbami od FS'a – to te ostatnie wyglądają dość solidnie![]()
Tak, strzykawki z RX-8.
ale w turbo nie musi być tak,że jest nic, nic, nic, jeszcze nic i pełna moc.Kwestia dobrania turbiny i strojenia
Masz zdjęcie korbowodów ?
- Od: 21 lut 2011, 14:11
- Posty: 173
- Auto: Civic 1.4
check. napisał(a):onyx napisał(a):Gib napisał(a):Niech opatrzność ma w opiece korby tego fsa
Wytryski z RX8?
Opatrzność niech się trzyma tych co będą zakładać turbosprężarkę![]()
Kompresor rozwija doładowanie liniowo, więc moment i moc również będzie tak narastać. Dzięki temu korby nie powinny mocno dostawać – będzie bezpiecznie.
BTW, porównując np. korby z d16z6, które już masowo są wyposażane w SC, z korbami od FS'a – to te ostatnie wyglądają dość solidnie![]()
Tak, strzykawki z RX-8.
ale w turbo nie musi być tak,że jest nic, nic, nic, jeszcze nic i pełna moc.Kwestia dobrania turbiny i strojenia![]()
Masz zdjęcie korbowodów ?
Zgadza się musi być odpowiednia sprężarka, choć jeżeli jeździłeś autem doładowanym przez kompresor i turbo to będziesz widział różnice w rozwijaniu momentu. Zupełnie też inaczej wygląda sprawa trakcji w obu przypadkach
Zdjęcia niestety nie posiadam. Ale uwierz na słowo, że są grubsze.
Majki88 napisał(a):Gratuluje zacięcia i podejścia
PHM się leni to Twój FS Malutka wyjedzie chyba szybciej na ulicę:)
Na pewno teraz PHM będzie bardziej zdopingowany
Pit napisał(a):Madziolot już wygląda, a i jechać zamierza! Kibicuję!
Gratuluje i czekam z zaciekawieniem na efekt końcowy. Sam chciałem robić swojego FS'a, ale plany sie zmieniły ... miło popatrzeć, ze ktos sie dalej w to bawi. Oby było 200+
Pamiętajcie że skrzynia w FS'ach teoretycznie wytrzymuje do około 240 kuca
bardzo mnie to Ciekawi jak to bedzie jechało
Malutka na next zlocie mam nadzieje że będziesz
bo będę chciał sprawdzić co będzie szybsze FS-T czy FS-SC
(pewnie Twoj bo ja tyle mocy na ten rok nie uzyskam
)
bardzo mnie to Ciekawi jak to bedzie jechało
Malutka na next zlocie mam nadzieje że będziesz
malutka napisał(a):Będę w Rykach na 100%
to się sprawdzimy
Zapowiada się ciekawy projekt, będę kibicował
Malutka jak wygląda jakość malowania i wykonania tego IC'ka bo chcę kupić większy do swojej Mazdy a sam nie wiem czy brać malowany czy nie.
Malutka jak wygląda jakość malowania i wykonania tego IC'ka bo chcę kupić większy do swojej Mazdy a sam nie wiem czy brać malowany czy nie.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Cukierek napisał(a):Malutka jak wygląda jakość malowania i wykonania tego IC'ka
Chciałam czarny, bo mazda ma być cichociemna


good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Gib napisał(a):Jak to będzie z grubsza wyglądało? Kompresor z dorobioną dupką pod wyjście na IC i seryjna przepustnica i kolektor?
Nie
Sprężarka idzie w miejsce kompresora klimatyzacji, którego de facto nigdy nie było
A reszta to już chyba wiadomo
Masz wysokość 180mm czy 230mm, bo 180mm mamy w MX-3 BPT i do mojego zderzaka trochę za mały jest. W sumie u mnie to wszystko jedno czy malowany czy nie bo i tak cichociemna nie będzie... chyba że zderzak od GTX'a założę 

www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Gib napisał(a):Dlaczego nie?
Seryjnie M62 (z merca chyba) mają wyjście na wodny ic tak?
Bo nie ma sensu wyważać otwartych drzwi i komplikować instalacji. M62 z mietka nie ma wyjścia na wodę, brak też wbudowanych rdzeni laminova. Takie kombinacje o jakich piszesz często stosuje się w zestawach Jackson Racing do Hond (w kolektorach ssących).
Cały pomysł zrodził mi się w głowie jak tylko zobaczyłem po raz pierwszy komorę silnika. Dodając do tego niski stopień sprężania, silnik aż się prosił żeby coś "dmuchnąć"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości