Mazda RX-8 FE 1JZ-GTE Gojira Street Edition
Dziekuje, po wystrojeniu usmiech sie poszerzy
Licze, ze uda mi sie zdazyc na Czaplinek. Z $ teraz bardzo krucho, a za samo ubezpieczenie PZU krzyknelo >15k zl
Pomijam juz zawias, heble i strojenie...
Licze, ze uda mi sie zdazyc na Czaplinek. Z $ teraz bardzo krucho, a za samo ubezpieczenie PZU krzyknelo >15k zl

Pomijam juz zawias, heble i strojenie...
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Sąsiad napisał(a):samo ubezpieczenie PZU krzyknelo >15k zl
to co Ty ubezpieczasz

Mazdy, supry, subaru, mitsubishi, fordy i pare innych, rowniez hendmejdow...
Zadnemu powaznemu ubezpieczycielowi nie podoba sie moj samochod

Zadnemu powaznemu ubezpieczycielowi nie podoba sie moj samochod


- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Audatex tego raczej nie ogarnie 

- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Mówiłem Ci, że AC na ten samochód będzie srogo bolało 
Jest progres: do weekendu projekt na opisanym stejdzu, po 9 miesiacach... zostanie ukonczony
Esp zostanie ogarniete po chwili uzytkowania; wykrycia ew chorob wieku dzieciecego.
Teraz musze sie uporac z tematem przegladu... kolejno gwint, poliuretany, lakierowanie zawiechy, meski hebel, ebc, tt, wycena, ubezpieczenie, strojenie, szersze felgi, dobry lacz, body ms i lakier
Licze, ze zrobie to do konca maja
Teraz musze sie uporac z tematem przegladu... kolejno gwint, poliuretany, lakierowanie zawiechy, meski hebel, ebc, tt, wycena, ubezpieczenie, strojenie, szersze felgi, dobry lacz, body ms i lakier
Licze, ze zrobie to do konca maja

- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Nooo stary masakra jest:P
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
Tyle mocy pod stopa bal bym sie tym jezdzic
Gratuluje i czekam na fotki koncowego efektu
Gratuluje i czekam na fotki koncowego efektu
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Mimo w miarę rozbudowanego instynktu samozachowawczego potwierdzam, ze mam pewne obawy
Na tyle dlugo czekam i sporo mnie kosztuje (nie tylko $), ze nie moge sobie pozwolic na nieodpowiedzialne zachowanie
Dzieki
Dzieki
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
A ja prosze o onfo czy i jak uda sie przejść przegląd na innym silniku i rejestracje auto też na jakim silniku, bo wiem że są problemu nie chcą podbijać przeglądu jak dany silnik nigdy nie wychodził z fabryki z takim silnikiem
pozdrawiam
pozdrawiam
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):A ja prosze o onfo czy i jak uda sie przejść przegląd na innym silniku i rejestracje auto też na jakim silniku, bo wiem że są problemu nie chcą podbijać przeglądu jak dany silnik nigdy nie wychodził z fabryki z takim silnikiem
pozdrawiam
Krotko i na temat 1,3 w dowodzie 2,5 pod maska i jeszcze w ukladzie V ciut wiekszy od seryjnego i co, nawet nie zajekneli.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
W dowodzie bedzie 2491cm³ i 206kW, wszystko sie da...
Musze to miec pod ac.
Gdyby byl drut i zipy pewnie mialbym problem. Tymczasem juz kilka osob patrzac pod maske nie wygralo w "znajdz roznice z seria"
Musze to miec pod ac.
Gdyby byl drut i zipy pewnie mialbym problem. Tymczasem juz kilka osob patrzac pod maske nie wygralo w "znajdz roznice z seria"
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Mi niechciał podbic przeglądu jak miałem z 1,8v6 na 2,5 v6 bo ..... bo taki silnik fabrycznie nie siedział w tym nadwoziu i pogadane wiadomo że jak ktoś niewie albo nie kuma to spokojnie powie sie mu że to 1,8v6 i tyle, pytanie jak będzie wypadek kogoś zrobi sie kaleka i po expertyzie wyjdzie że inny motor i sa problemy dlatego pytam bo to nie takie proste
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Młody, a kto Ci pojemności silnika po wypadku sprawdzi? Po za tym zgłaszasz się do urzędasów i zmieniają Ci w dowodzie pojemności. Tylko, że to się wiąże z ubezpieczeniem, bo chyba powyżej 2.0 są większe opłaty.
mlody1921, to nie będzie klasyczne wbicie pieczątki, a przegląd zerowy jak przy przekładkach. Stacja w dowód nic nie wbije, dostane wydruki potwierdzajcie przeszczep "zgodnie ze sztuką" z który udam się do urzędu. Otrzymam tam nowy dowód, z nowa pojemnością i wbitą pieczątką potwierdzającą przegląd na podstawie w/w wydruków.
Musi być po bożemu!
To nie jest takie hop siup
Musi być po bożemu!
sly napisał(a):Po za tym zgłaszasz się do urzędasów i zmieniają Ci w dowodzie pojemności.
To nie jest takie hop siup
- Od: 1 gru 2011, 12:31
- Posty: 410
- Skąd: Gdańsk
- Auto: RX8
Sąsiad napisał(a):mlody1921, to nie będzie klasyczne wbicie pieczątki, a przegląd zerowy jak przy przekładkach. Stacja w dowód nic nie wbije, dostane wydruki potwierdzajcie przeszczep "zgodnie ze sztuką" z który udam się do urzędu. Otrzymam tam nowy dowód, z nowa pojemnością i wbitą pieczątką potwierdzającą przegląd na podstawie w/w wydruków.
Musi być po bożemu!sly napisał(a):Po za tym zgłaszasz się do urzędasów i zmieniają Ci w dowodzie pojemności.
To nie jest takie hop siup
Też to przerabiałem
– opinia rzeczoznawcy
– faktura zakupu silnika (dawcy)
– faktura za przekładkę
– dokładne dane z jakiego pojazdu pochodzi silnik (dokładna pojemność skokowa, moc, masy, itd.) – ewentualnie wyciąg tych danych z ASO jak przy wyrabianiu Karty Pojazdu.
W Twoim przypadku może być o tyle ciężej, że silnik pochodzi z innej marki i ma inne oznaczenie niż nadane przez producenta. Utrata homologacji na taki pojazd jest sprawą jasną – brak takiego pojazdu, który by takową otrzymał opuszczając fabrykę. Dobra strona to taka, że nie zmienia się ty paliwa (benzyna, diesel).
Btw. opinia rzeczoznawcy Ci się przyda przy obliczaniu składki ubezpieczenia:
AC (zmiana wartości pojazdu ze względu na wkład części, pracy itd.)
OC (zmiana pojemności skokowej, odpowiednie przeliczenie).
Jeżeli zaniechasz tych zmian możesz się ostro oszukać przy ewentualnej kolizji, nawet jeśli nie zajdzie ona z Twojej winy – auto policzą Ci wg. stawek eurotaxu (rok, model).
Jeżeli nie zmienisz pojemności w dowodzie i ubezpieczeniu, ubezpieczyciel ma prawo odmowy wypłaty ubezpieczenia AC i OC (ze względu na charakter zmian, brak homologacji, etc.).
Powodzenia. Nie jest to takie straszne na jakie wygląda
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość