323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Siw-y » 18 sty 2011, 20:11

mariusz_sti napisał(a):na 3-cim biegu wyszło 4,61 i 4,34 [s]
na 4-tym 5,44 i 5,36 [s]

zrobiłem tylko dwa pomiary specjalistycznym przyrządem "stoper by Nokia 5310 XPress Music" <lol>

Może ktoś to porównać ze swoimi czasami w jakimś KL a najlepiej KLZE?

To i tak nieźle wskazywało bo w moim navigatorze nie ma stopera a ten co znalazłem na symbiana ma dokładność 1 sekundę hahaha
Zrobiłem wczoraj pomiar i na 3B – około 6 sek a na 4B – około 7 sekund
Z tym że na 3B było na LPG a na 4B już na PB, i na marnych świecach, dziś zmieniłem na nowe i może uda mi się jakimś innym stoperem sprawdzić :)
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Borys » 18 sty 2011, 20:20

mariusz_sti napisał(a):przed chwilą wracając przez puste ulice pomierzyłem elastyczności 80-120km/hw pojeździe tylko jana 3-cim biegu wyszło 4,61 i 4,34 [s]na 4-tym 5,44 i 5,36 [s]

Elastyczność 80-120 to się na V biegu mierzy :D Ale wyniki bardzo fajne. Do takich zabaw polecam RaceChrono na Symbiana. Działa w oparciu o GPS i jak ma się dobry odbiornik i złapie n-naście satelit to jest w miarę dokładny.

Bardzo mi się podoba droga jaką podążała ta mazda, najpierw był look, teraz performance i jest idealnie :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez MariuS » 18 sty 2011, 20:34

Borys napisał(a):Elastyczność 80-120 to się na V biegu mierzy :D



no dobra, przyspieszenie jak mamy być aptekarko poprawni. na piątce nie mierzyłem, bo zmierzenie czasów napadło mnie nagle podczas jazdy. na 5-ty bieg nie było już drogi a nie chciałem cofać się, nast. razem zmierzę :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Jacek176 » 18 sty 2011, 23:13

mariusz_sti napisał(a):bo tańsze, na początek wystarczy, potem zobaczymy

No to popełniłes taki sam błąd co ja. Trzeba było odrazu w EcuMastera inwestować. Zaoszczedziłbys sobie wielu nerwów ;) Smt6 jest niesamowicie toporne do strojenia.

Borys napisał(a):Elastyczność 80-120 to się na V biegu mierzy :D )

Tiaaaa... ja piątkę to dopiero przy ok. 200 wrzucam :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Rafał_ » 19 sty 2011, 00:55

marmarek napisał(a):czemu nie det2 albo 3?
mariusz_sti napisał(a):bo tańsze, na początek wystarczy, potem zobaczymy

Mariusz,a może det2:http://allegro.pl/ecumaster-digital-ecu-tuner-2-bcm-tanio-i1415070302.html.
Ja planuję det3 i brak przepływki :D .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez marmarek » 19 sty 2011, 14:03

ja kupilem detII uzywke za 300 zł z przesylka, dokumentacja jest po polsku, na racingforum pomagaja z problemami schematami itd producent tez
takze wydaje mi sie ze to nie wysoka cena
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2010, 09:07
Posty: 105

Postprzez krosiek » 27 sty 2011, 00:36

chetnie kupie motor 2,5klze.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 kwi 2010, 10:01
Posty: 19
Skąd: Wroclaw/München
Auto: 323 ba 2,0gt

Postprzez Hazu » 27 sty 2011, 00:43

krosiek napisał(a):chetnie kupie motor 2,5klze.

to przecież masz w dziale sprzedam taki silnik wiec w czym problem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez jarekrk » 30 sty 2011, 09:15

rzadko widuję się 323f BA tak ładną, przeważnie co widziałem to wieśniackie spojlery,dokładki lub malowanie na 2 kolory tego auta.
Ładne 323f BA można na palcach jednej ręki policzyć, ale tak ładnej mazdy jak twoja nie widziałem nigdy.
Dzięki zapisuje w ulubionych i na przyszłość będę miał wzór do naśladowania
pozdrawiam
SUPER CI TO WYSZŁO

ps.
wzorowałes się na czymś czy to twoją inwencja twórcza?
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 09:30
Posty: 237
Skąd: Kraków
Auto: bmw 323 e46

Postprzez MariuS » 30 sty 2011, 16:33

jarekrk napisał(a):ps.
wzorowałes się na czymś czy to twoją inwencja twórcza?



dzięki :)

nie wzorowałem się na żadnej, od kiedy zobaczyłem pakiet MS od razu go polubiłem, jak przyjdzie kasa, widziałem trochę modowanych BA, żadna w całości mi się nie podobała, wiec po kawałku robiłem swoją tak jak chcę.

Z optyki to do pełni szczęścia brakuje mi 17" od TenzoR-a bądź Rota czy Advan. miały wlecieć, ale zdecydowałem że pierwszy będzie SWAP motoru i teraz dłubie w mechanice.
Cały czas myślę też nad amberami, ale wlecą z nowymi felgami :P nie wiadomo kiedy bo najwcześniej w wakaje




co do SMT6. jak podłączyć wtryski?? Bo nie wiem gdzie do kompa i jaki przewód od SMT?? Niby sa przewody Injector, ale poprzedni właściciel tego SMT6 w 323F KLZE nie miał ich podłączonych..
a niestety powiedzieć gdzie to miał podłączone nie chce... :| choć umowa zakupu była inna :|

Wtryski na wyjściach kompa z Kf-a to 4[U,W,Y,V,X,Z] ale jak je podłączyć pod SMT?? <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez sly » 11 lut 2011, 18:18

nadal szukasz tłumika?? Zastanawiałeś się nad jakoś rynną to może coś takiego??: hahaha
Obrazek
Obrazek
HASŁO: sly180
Nie masz Chomika?? Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 12:35
Posty: 254 (0/1)
Skąd: łódzkie
Auto: Leon

Postprzez kamiloss223 » 12 lut 2011, 18:47

Piękna Mazdaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!! Obśliniłem Monitor ! <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka> <serduszka>
kamiloss223
 

Postprzez Fiveopac » 15 lut 2011, 00:13

MariuS napisał(a):co do SMT6. jak podłączyć wtryski?? Bo nie wiem gdzie do kompa i jaki przewód od SMT?? Niby sa przewody Injector, ale poprzedni właściciel tego SMT6 w 323F KLZE nie miał ich podłączonych..
a niestety powiedzieć gdzie to miał podłączone nie chce... choć umowa zakupu była inna

Cale zycie zylem w przeswidczeniu , ze smt6 nie jest w stanie kontrolowac wtryskow (bezposrednio) wiec obstawiam, ze nei ma takiej mozliwosci. SMT6 moze tylko obsluzyc dodatkowy wtryskiwacz (lub dwa na jednym kabelku) aby dolac paliwo w dolot.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez MariuS » 17 lut 2011, 18:56

w weekend wleciały:
zaciski z Mazdy 6 2005r 2.0benz i tarcze wiercone 283mm Bozarto GTR + klocek Black Diamond Fast Road

tył zostaje ori – średnica 251mm przy masie mojej Mazdy powinna dać radę, po niedzieli tylko zabieram się za regeneracje zacisków(nowe gumki), zawędrują zakupione już też tylne wiercone i nacinane tarcze Bozarto GTR i klocki TRW.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez D@m$on » 17 lut 2011, 19:02

Maris a od M6 nie da się swapu na tył zrobić?
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Hazu » 17 lut 2011, 19:26

Da się, bo nawet linka powinna pasować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez weede » 17 lut 2011, 21:00

v. nice :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Johny323F v6 » 18 lut 2011, 00:06

co do elastyczności.. :) czasy eleganckie. :) u mnie przy standardowym silniku 2.0 v6 na 3-cim begu od 80-120 wyszło 7,4... a na 5-tym to... 14 s :)
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez xXx » 20 lut 2011, 23:39

No to kiedy nam Mariuszu pokażesz jakiś wykres z hamowni ?

<diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Michu! » 6 mar 2011, 21:13

jak tam? posuwa się coś?
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2010, 13:32
Posty: 79
Skąd: Leszczyny

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy