Mazda3 Exclusive BK Y6 2005 "LOW_AIR EMCZY" – SPRZEDAM ! WARTO !

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez widmo82 » 21 sie 2013, 22:45

Chudy, masz w nawigacji ustawianie trasy: bezpieczna trasa dla zaglebionych ? :)
Moderator "3BK" -Paweł
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 26 paź 2008, 10:23
Posty: 3601 (81/142)
Skąd: Radom
Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008

Postprzez chudymud » 22 sie 2013, 13:25

widmo82 napisał(a):Chudy, masz w nawigacji ustawianie trasy: bezpieczna trasa dla zaglebionych ? :)

hehe można tak powiedzieć :P ale naprawdę poza progami i krawężnikami nie jest tak źle
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez KMBak » 22 sie 2013, 13:35

A tak z innej beczki...
Bo tego typu atrakcje robi się by auto dobrze lepiło się do trasy na szybkich zakrętach – chodzi mi głównie o camber negatywny a nie o takie "zglebienie" samo w sobie. Pytanie – jak jest u Ciebie? Robiłeś to tylko pod kątem wizualnym czy te parametry "jezdno-wyścigowe" też brałeś pod uwagę? Jaki jest u Ciebie teraz maksymalny skok koła – bo pisałeś, że się chowają, ale szczerze to nie wiem jak – bo wygląda, że wystają na górze po za zarys – magia quva, magia! <czarodziej>

Dałoby się zrobić taką glebę ale z zachowaniem prostopadłości kół względem jezdni (od strony technicznej zielony jestem zupełnie <zawstydzony>)? Bo jednak tych opon trochę szkoda... :|
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez sewa » 23 sie 2013, 15:55

Takie cambery robi się po to, żeby było jak najszerzej (bardzo małe ET) i żeby upchnąć całość w nadkole (spasować felgę z nadkolem). Możesz podobnie zglebić przy felgach z mniejszym osadzeniem i nie będziesz miał kłopotu z kątami, lecz nie będzie robiło to takiej roboty jak u chudego i traci tym samym sens ;) Jak Ci szkoda opon to nie obniżaj – to nie dla Ciebie ;)

Mały negatyw stosuje się faktycznie dla poprawy przyczepności na torze itd.

Sory za OT.
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez chudymud » 25 sie 2013, 22:32

KMBak napisał(a):A tak z innej beczki...
Bo tego typu atrakcje robi się by auto dobrze lepiło się do trasy na szybkich zakrętach – chodzi mi głównie o camber negatywny a nie o takie "zglebienie" samo w sobie. Pytanie – jak jest u Ciebie? Robiłeś to tylko pod kątem wizualnym czy te parametry "jezdno-wyścigowe" też brałeś pod uwagę? Jaki jest u Ciebie teraz maksymalny skok koła – bo pisałeś, że się chowają, ale szczerze to nie wiem jak – bo wygląda, że wystają na górze po za zarys – magia quva, magia! <czarodziej>

Dałoby się zrobić taką glebę ale z zachowaniem prostopadłości kół względem jezdni (od strony technicznej zielony jestem zupełnie <zawstydzony>)? Bo jednak tych opon trochę szkoda... :|


Już Ci wszystko tłumaczę:
Po pierwsze przy takiej glebie nie bierze się właściwości "wyścigowych" – to trochę inna gleba :P
Zglebić auto na 3cm można do poprawy warunków jezdnych, szybszego pokonywania zakrętów, skracania drogi hamowania itd. Można zglebić auto z zachowaniem prostopadłości kół względem jezdni (choć i tak minimalnie się pozmieniają – to naturalne).
Ja zglebiłem tak auto żeby miało jak najbardziej agresywny fitment tzn było jak najniżej a koła się nie chowały pod błotniki w stanie spoczynku – stąd cambery z tyłu.
Co do chowania się kół – mazda3 ma skonstruowaną budę tak że, amortyzatory ustawione są pod kątem co za czym idzie koła na wskutek ugięcia się kolumny pracują pod kątem stąd bez problemu chowają się pod błotnik. Wiadomo że, jak byś miał et 20 felgi to Ci się nie schowa, przy dobrym wyliczeniu chować będzie się bez problemu i to bez camberów ! ZERO MAGII :)

Resztę ładnie wytłumaczył SEWA :) DZIĘKI ! :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez KMBak » 25 sie 2013, 23:06

<uklon>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3820 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez chudymud » 30 sie 2013, 12:46

Lewa półośka poległa <czarodziej>
Macie namiary na jakieś tanie a dobre półośki? (nie allegro) :P
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez hubertgal » 30 sie 2013, 12:54

Oooo... Kraków? :P
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez radzi89 » 30 sie 2013, 13:10

ja wsadzałem nową.... regeneracja w M3 jest droga i długo nie zdaje egzaminu, a tym bardziej przy takim setupie zawieszenia :D
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez wilusjdm » 1 wrz 2013, 09:08

To zaczynają się schody :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez zemoj » 1 wrz 2013, 09:29

chudymud napisał(a):No pain no gain

;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Grzesiu » 9 wrz 2013, 14:42

chudymud napisał(a):Lewa półośka poległa <czarodziej>
Macie namiary na jakieś tanie a dobre półośki? (nie allegro) :P


problem rozwiązany ;–)?


nie masz jakieś szalonego znajomego który potrzebuje tani gwincik do BK? ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez radzi89 » 9 wrz 2013, 17:49

Z ciekawości jaki i za ile :) ?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez hubertgal » 9 wrz 2013, 21:00

Forumowicz
 
Od: 21 mar 2013, 18:59
Posty: 387
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport '06

Postprzez chudymud » 10 wrz 2013, 11:45

Grzesiu napisał(a):
chudymud napisał(a):Lewa półośka poległa <czarodziej>
Macie namiary na jakieś tanie a dobre półośki? (nie allegro) :P


problem rozwiązany ;–)?


nie masz jakieś szalonego znajomego który potrzebuje tani gwincik do BK? ;–)


Problem rozwiązany częściowo, muszę wymienić jeszcze zewnętrzny przegub.
Z ciekawostek obniżyłem go jeszcze troszkę ;)
Na październik umówiony jestem z lekiernikiem, muszę przygotować auto na zimę bo nadkola omnomnooom – pewnie i tak nim jeździć nie będę ale motywacja jest ;)

Popytam ludzi może się ktoś skusi choć TA jest specyficznym gwintem, w sumie bdb na np baze do air-ride :P
Z ciekawości, czemu sprzedajesz?
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez Grzesiu » 10 wrz 2013, 15:21

dopadłem coś lepszego ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez ptaszek775 » 10 wrz 2013, 17:35

Zajeb@@te autko tez podobaja mi mi sie 3-ki. Gleba 1 klasa wielkie graty powodzenia na polskich dorgach
X E D O S 6Obrazek
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 07:54
Posty: 753 (2/2)
Skąd: Kościan okolice
Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205

Postprzez chudymud » 11 wrz 2013, 10:34

Grzesiu napisał(a):dopadłem coś lepszego ;–)

Mów co a nie czaj się ! :P
ptaszek775 napisał(a):Zajeb@@te autko tez podobaja mi mi sie 3-ki. Gleba 1 klasa wielkie graty powodzenia na polskich dorgach

Dzięki :)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Postprzez djakob » 18 wrz 2013, 21:36

Pięknie leży ! <spoko>
Chętnie obejrzę przy najbliżej okazji !
Pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez chudymud » 21 wrz 2013, 15:31

djakob napisał(a):Pięknie leży ! <spoko>
Chętnie obejrzę przy najbliżej okazji !
Pozdrawiam ;)


Dzięki wielkie!

Znacie kogoś kto wytoczył by mi takie podkładki na sprężyny ? :
Obrazek
(bierznia nad spręzyną – nie znam dokładnej nazwy technicznej)
EMCZY --> kliknij obrazek koleś!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 20:50
Posty: 630 (2/3)
Skąd: Kraków
Auto: Jest:
Mazda 3 2011 2.0 DiSi 151km SPORT
Było:
Mazda 3 1.6 MZ-CD Sport Exclusive'05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy