Mazda MX-3 EC BP Turbo '92

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez michaelB » 29 kwi 2014, 22:20

Nie chciała trzymać ciśnienia. Maksymalnie 0,35 – 0,4 bara i to prawie pod odcinką. Parę dni wcześniej było git, a od połowy trasy na Czaplinek już słabo. Muszę przejrzeć układ, bo jest niedosyt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez OddajMiKase » 30 kwi 2014, 09:40

Tekken co sie czepiasz,czasy calkiem zacne.Nie wiem o co Ci chodzi?


EDIT:
Sorka ale dopiero teraz doczytalem,ze to byla 1/4mili.Myslalem,ze to czasy z 1mili hahahaha
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2013, 23:22
Posty: 323 (0/6)

Postprzez michaelB » 5 maja 2014, 18:01

Już znalazłem przyczynę słabych czasów i osiągów, sprężyna w aktuatorze westgat'a się posypała. Luźno leży w obudowie. Szukam nowej (mocniejszej) i potem wycieczka do Przemy72 na korekty i zwiększenie boost'u <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez piwo » 5 maja 2014, 20:07

nagraj filmik licznika po korekcie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 8 maja 2014, 14:31

Michał

Filmik , filmik , filmik no dawaj ;)
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez michaelB » 23 maja 2014, 15:21

W poniedziałek zmieniony rozrząd z pompą, oczywiście OEM Mazda. W niedzielę jazda do przemy72, nowy aktuator i stroimy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Media wkrótce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez michaelB » 25 maja 2014, 23:19

No to mały UP.
Kolejny wyjazd do przemy72 zakończony sukcesem. Zamontowany aktuator z Evo i do tego zawór EBC. Strojenie jak zwykle pełna profeska. Doładowanie 0,9 bara do samej odcinki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez DARO MAZDA 323 » 26 maja 2014, 08:24

Cyferki poproszę
Filmiki poproszę :)
biegusiem

To tak jak byś mi opowiadał jak piękną masz dziewczynę :)
Ostatnio edytowano 26 maja 2014, 15:39 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez michaelB » 26 maja 2014, 09:38

Spoko DARO. Pojutrze powinien przyjść nowy aparat to coś nakręcę, bo z telefonu to jakość będzie słaba.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez DARO MAZDA 323 » 27 maja 2014, 09:39

Albo zawsze możesz do mnie zawitać do firmy :)
Z chęcią bym pogonił te 200 kucyków :P
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez tekkenfan » 23 sie 2014, 20:15

I jak MX?
Widziałem że zapisałeś się na kąkolewo, mam nadzieję że teraz wszystko pójdzie jak trzeba i wykręcisz jakiś fajny czas.
A jak ogólnie wrażenia? Były jakieś testy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez michaelB » 24 sie 2014, 08:09

Niewiele mam czasu na zabawę mx'em. Ale ostatni wypad do Kamienia Śląskiego na zabawę po zakrętach całkiem spoko. Trzyma doładowanie, po kilku okrążeniach pałowania nic nie cieknie :) EBC po rozgrzaniu hamują naprawdę dobrze. O ile na 1/4 semi slick R1R w szerokości 195 jeszcze jakoś trzyma, o tyle na winkle trzeba by ciut szerzej. Orientacyjną hamownie chcę zrobić właśnie w Kąkolewie i oby czasy były już lepsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez tekkenfan » 24 sie 2014, 16:24

może na winklach brakuje nie tyle szerokości kapcia co twardej ścianki bocznej? Plus jakiegoś małego negatywu i porządnych stabilizatorów?
No ale ja tam się nie znam na kręceniu kierownicą :D. Czymam kciuki co by wszystko tym razem zadziałało jak trzeba i był dobry czas.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez michaelB » 24 sie 2014, 17:45

Dokładnie tak jak piszesz. Póki co też amatorsko kręcę po zakrętach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez shadoow » 28 wrz 2014, 17:53

No panie kolego po zlocie w kąkolewie stwierdzam że te auto nie jeździ ono zapi....la i to dość ładnie :D no i ta moc :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 16:41
Posty: 1084 (0/1)
Skąd: Kędzierzyn-Koźle / Opolskie
Auto: Francuskie Kombi
Moja ex:Mazda 323F BJ

Postprzez tekkenfan » 28 wrz 2014, 17:59

jakie czasy?
Tym razem obyło się bez niespodzianek ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez witek » 28 wrz 2014, 20:25

Auto naprawdę świetne :) Robi robotę na 1/4 :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez michaelB » 28 wrz 2014, 22:09

Mazda na zlocie w Kąkolewie spisywała się w miarę nieźle, żadnych problemów z doładowaniem czy sprzęgłem, udało mi się wyczuć opony i starty. W wolnych przejazdach na 1/4 ET kształtowało się na poziomie 14,2 – 14,3. Kolega MazdaJDM kręcił zakutą i uturbioną BJ regularne 14,0 – 14,1. Właściwie pogodzony już z drugim miejscem ruszyliśmy z wyżej wspomnianym kolegą do półfinału, gdzie udało się wygrać :) Finał bardzo ciekawy, bo Mx wykręcił swoje najlepsze ET tego dnia 13.927, lepiej od MazdaJDM, jednak słaby czas reakcji spowodował przegraną bodajże o 0,04 s. Ogólnie wrażenia pozytywne, fajna rywalizacja.
Oprócz 2 miejsca w Shogunie Mazda zdobyła 3 miejsce na najgłośniejszy wydech i 3 miejsce na najładniejszą komorę silnika :)
Na koniec hamownia – 231 KM, 261Nm.
Załączniki
DSC00749a.jpg
nagrody
DSC00753a.jpg
czas z finału
DSC00748a.jpg
wykres z rolek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez tekkenfan » 28 wrz 2014, 22:58

No to gratki bo teraz to nawet fajne czasy kręci, no i najważniejsze że regularnie niskie 14.

Coś będziesz jeszcze kręcił <diabełek> czy teraz już tylko radość z jazdy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez michaelB » 29 wrz 2014, 06:44

Dzięki. Powoli będę zbierał graty do kucia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy