Mazda MX-3 EC BP Turbo '92
Nie chciała trzymać ciśnienia. Maksymalnie 0,35 – 0,4 bara i to prawie pod odcinką. Parę dni wcześniej było git, a od połowy trasy na Czaplinek już słabo. Muszę przejrzeć układ, bo jest niedosyt.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Tekken co sie czepiasz,czasy calkiem zacne.Nie wiem o co Ci chodzi?
EDIT:
Sorka ale dopiero teraz doczytalem,ze to byla 1/4mili.Myslalem,ze to czasy z 1mili
ha
EDIT:
Sorka ale dopiero teraz doczytalem,ze to byla 1/4mili.Myslalem,ze to czasy z 1mili

Już znalazłem przyczynę słabych czasów i osiągów, sprężyna w aktuatorze westgat'a się posypała. Luźno leży w obudowie. Szukam nowej (mocniejszej) i potem wycieczka do Przemy72 na korekty i zwiększenie boost'u 

seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
nagraj filmik licznika po korekcie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Michał
Filmik , filmik , filmik no dawaj
Filmik , filmik , filmik no dawaj
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
W poniedziałek zmieniony rozrząd z pompą, oczywiście OEM Mazda. W niedzielę jazda do przemy72, nowy aktuator i stroimy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Media wkrótce.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
No to mały UP.
Kolejny wyjazd do przemy72 zakończony sukcesem. Zamontowany aktuator z Evo i do tego zawór EBC. Strojenie jak zwykle pełna profeska. Doładowanie 0,9 bara do samej odcinki
Kolejny wyjazd do przemy72 zakończony sukcesem. Zamontowany aktuator z Evo i do tego zawór EBC. Strojenie jak zwykle pełna profeska. Doładowanie 0,9 bara do samej odcinki
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Cyferki poproszę
Filmiki poproszę
biegusiem
To tak jak byś mi opowiadał jak piękną masz dziewczynę
Filmiki poproszę
biegusiem
To tak jak byś mi opowiadał jak piękną masz dziewczynę
Ostatnio edytowano 26 maja 2014, 15:39 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Spoko DARO. Pojutrze powinien przyjść nowy aparat to coś nakręcę, bo z telefonu to jakość będzie słaba.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Albo zawsze możesz do mnie zawitać do firmy
Z chęcią bym pogonił te 200 kucyków
Z chęcią bym pogonił te 200 kucyków
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
I jak MX?
Widziałem że zapisałeś się na kąkolewo, mam nadzieję że teraz wszystko pójdzie jak trzeba i wykręcisz jakiś fajny czas.
A jak ogólnie wrażenia? Były jakieś testy?
Widziałem że zapisałeś się na kąkolewo, mam nadzieję że teraz wszystko pójdzie jak trzeba i wykręcisz jakiś fajny czas.
A jak ogólnie wrażenia? Były jakieś testy?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Niewiele mam czasu na zabawę mx'em. Ale ostatni wypad do Kamienia Śląskiego na zabawę po zakrętach całkiem spoko. Trzyma doładowanie, po kilku okrążeniach pałowania nic nie cieknie
EBC po rozgrzaniu hamują naprawdę dobrze. O ile na 1/4 semi slick R1R w szerokości 195 jeszcze jakoś trzyma, o tyle na winkle trzeba by ciut szerzej. Orientacyjną hamownie chcę zrobić właśnie w Kąkolewie i oby czasy były już lepsze.
może na winklach brakuje nie tyle szerokości kapcia co twardej ścianki bocznej? Plus jakiegoś małego negatywu i porządnych stabilizatorów?
No ale ja tam się nie znam na kręceniu kierownicą
. Czymam kciuki co by wszystko tym razem zadziałało jak trzeba i był dobry czas.
No ale ja tam się nie znam na kręceniu kierownicą
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No panie kolego po zlocie w kąkolewie stwierdzam że te auto nie jeździ ono zapi....la i to dość ładnie
no i ta moc 
- Od: 15 kwi 2007, 16:41
- Posty: 1084 (0/1)
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle / Opolskie
- Auto: Francuskie Kombi
Moja ex:Mazda 323F BJ
jakie czasy?
Tym razem obyło się bez niespodzianek ?
Tym razem obyło się bez niespodzianek ?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mazda na zlocie w Kąkolewie spisywała się w miarę nieźle, żadnych problemów z doładowaniem czy sprzęgłem, udało mi się wyczuć opony i starty. W wolnych przejazdach na 1/4 ET kształtowało się na poziomie 14,2 – 14,3. Kolega MazdaJDM kręcił zakutą i uturbioną BJ regularne 14,0 – 14,1. Właściwie pogodzony już z drugim miejscem ruszyliśmy z wyżej wspomnianym kolegą do półfinału, gdzie udało się wygrać
Finał bardzo ciekawy, bo Mx wykręcił swoje najlepsze ET tego dnia 13.927, lepiej od MazdaJDM, jednak słaby czas reakcji spowodował przegraną bodajże o 0,04 s. Ogólnie wrażenia pozytywne, fajna rywalizacja.
Oprócz 2 miejsca w Shogunie Mazda zdobyła 3 miejsce na najgłośniejszy wydech i 3 miejsce na najładniejszą komorę silnika
Na koniec hamownia – 231 KM, 261Nm.
Oprócz 2 miejsca w Shogunie Mazda zdobyła 3 miejsce na najgłośniejszy wydech i 3 miejsce na najładniejszą komorę silnika
Na koniec hamownia – 231 KM, 261Nm.
No to gratki bo teraz to nawet fajne czasy kręci, no i najważniejsze że regularnie niskie 14.
Coś będziesz jeszcze kręcił
czy teraz już tylko radość z jazdy?
Coś będziesz jeszcze kręcił

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości