Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez waldii » 4 sie 2011, 22:02

kufa spiewaj co Ty wydlubales przez ten tydzien? <klotnia> <lol>
waldii
 

Postprzez tekkenfan » 4 sie 2011, 22:20

sikret <lol> w środę wrzucę foty :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez waldii » 4 sie 2011, 22:38

ja tez w srode.To do wtorku <lol>
waldii
 

Postprzez tekkenfan » 15 sie 2011, 19:50

a więc tak ogarnięty został dolot za pomocą zbrojonych kolanek silikonowych oraz stożek K&N ustąpił miejsca ciutkę większej Fujicie :D :
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przywrócony do życia został zegarek (na jak długo to się okaże ale mam nadzieje, że trochę podziała)
Obrazek

Próbowałem również zyskać ze 2 kunie przyspieszając zapłon ale było tylko gorzej :( . Być może przebieg w pewnych zakresach się zmieniał ale wykres z EcuMajstra nie jest zbyt miarodajny tak więc wróciłem do serii.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez l3mur91 » 15 sie 2011, 19:52

Co Ty masz taką pajęczynę z kabli w tym aucie ? :P
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez tekkenfan » 15 sie 2011, 20:02

Pajęczyny nie widziałeś, teraz jest tylko mała pajęczynka, a w schowku siedzi pająk który strzeże auta <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Jacek176 » 16 sie 2011, 10:17

tekkenfan napisał(a):Próbowałem również zyskać ze 2 kunie przyspieszając zapłon ale było tylko gorzej :( . Być może przebieg w pewnych zakresach się zmieniał ale wykres z EcuMajstra nie jest zbyt miarodajny tak więc wróciłem do serii.

Przyspieszenie zapłonu prawie na maxa poprawiało u mnie dolne i średnie zakresy obrotów a psuło górę. W związku z tym aparat zapłonowy mam przekręcony prawie do końca :D a na mapie zapłonu w Ecumasterze mam cofnięty zapłon przy najwyższych obrotach o 2-3 stopnie. Dało to najlepszy przebieg momentu i mocy.
No ale w takie dokładne strojenie to już najlepiej pobawić się na hamowni. Wtedy widzisz dokładnie w którym zakresie zaczyna sie pogarszać moc i w tym zakresie cofasz zapłon. No i przy takich zabawach warto już zalewać 98.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Ania_TM » 16 sie 2011, 10:21

pod maską ślicznie <serduszka> <serduszka>
fajnie jak kolor pokrywy jest ala kolor lakieru <rotfl>
Ania_TM
 

Postprzez damian » 16 sie 2011, 13:28

napiszę jeszcze raz. PIĘKNA <serduszka> BG coraz mniej, tym bardziej takich wyjątkowych jak ta. gratuluję pięknej sztuki <spoko>
mam nadzieję, że moja madzia wyjedzie kiedyś w końcu z garażu i zrobimy wspólną sesję na jakimś mega spocie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez damigda » 16 sie 2011, 14:38

dzisiaj się dopiero zaczytałem w Twoim topicu... jestem pod mega wrażeniem, a autko prezentuje się naprawde sympatycznie ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2011, 22:19
Posty: 790
Skąd: Gdańsk
Auto: MX-3 1.6 DOHC
viewtopic.php?f=312&t=122675

Postprzez tekkenfan » 16 sie 2011, 14:54

Jacek tylko weź pod uwagę, że Ty masz ostre wałki i inną kompresję i dlatego raczej zabawa zapłonem cokolwiek dawała no ale mogę się mylić ;) a co do paliwa to zalany jest VPower Racing 99+ :D

Co do wyglądu to dzięki za miłe słowa ale tu jest jeszcze sporo do poprawienia co by się na prawdę ładnie prezentowała – drobne rysy, inne odcienie co nie których elementów i takie tam no ale na wszystko przyjdzie czas hehe.

damian napisał(a):mam nadzieję, że moja madzia wyjedzie kiedyś w końcu z garażu i zrobimy wspólną sesję na jakimś mega spocie

Działaj działaj bo sam jestem Ciekaw efektu końcowego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Jacek176 » 17 sie 2011, 16:10

tekkenfan napisał(a):Jacek tylko weź pod uwagę, że Ty masz ostre wałki i inną kompresję i dlatego raczej zabawa zapłonem cokolwiek dawała no ale mogę się mylić ;)

Być może. Nie twierdzę, że musi u Ciebie coś dać ale bez prawdziwej hamowni tego się nie dowiesz. Hamownia w Ecumasterze ma za duży błąd pomiaru wynoszący kilka KM (pomiar jeden za drugim, na tym samym odcinku drogi i różnica potrafi być nawet do 5KM) a to jest właśnie tyle ile wogóle można zapłonem ugrać ;) Do tego trzeba mieć możliwość nałożenia na siebie wykresów żeby dokładnie porównać w jakim zakresie się polepszyło a w jakim pogorszyło.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tekkenfan » 5 wrz 2011, 13:08

Miało być NA ale będzie big turbo (cel 300koni, 15s na ćwiartkę i bezawaryjność <lol> ) a to wszystko dzięki nowej zabawce którą znalazłem ;) :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez LeeeX » 7 wrz 2011, 11:20

tekkenfan napisał(a):Miało być NA ale będzie big turbo


Teraz już wiem, jakie to uczucie znienawidzić kogoś w kilka sekund. <nie powiem>

...PSYYYCHOL!! :D

A gdzie to zmieścisz, na dachu? <lol>
...nawet w niedziele i święta siedzę nad samochodami... ale cóż, kocham to :) Naprawić Ci auto? :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2008, 12:18
Posty: 552
Skąd: 3city
Auto: viewtopic.php?f=312&t=117669

Postprzez folley » 7 wrz 2011, 21:03

<faja> Nie ma lipy <spoko>
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez waldii » 7 wrz 2011, 21:05

hahaha hahaha no to masz zakaz przejezdzania z tym czyms przy kosciele,bo ten holsecik mohery wciaga <lol> mysle,ze aku do bagaznika to suszara sie zmiesci <spoko> ;) <rotfl>
waldii
 

Postprzez waldii » 7 wrz 2011, 21:06

a wogole to taka beka,bo ten telefon na focie ma 3mm wysokosci hahaha
waldii
 

Postprzez D4NI3L » 7 wrz 2011, 22:10

hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez tekkenfan » 18 wrz 2011, 19:56

W sobote zhamowałem auto i wyszło 130,9 KM i 167 NM, innymi słowy wszystkie te mody dodały aż 14,9 kunia :D. Najdziwniejsze dla mnie jest to że pomimo kolektorów, kółka na wałku ssącym przestawionym o -4 stopnie, SA itp, które powinny przenieść moc w górę (wg Ecumajstra tak faktycznie się stało) to moc max teraz osiągana jest przy niższych obrotach niż fabryczne ot taka zagadka hehe.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Paco » 18 wrz 2011, 21:05

Nad wyraz dobry wynik, tak trzymać! :)
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy