Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo
mlody1921 napisał(a):Sekwencja i jazda miałem okazje jechać probe 2,2T z sekwencja wysterowane na 1,5 baratak sie gęba śmieje
mam nadzieję że będzie podobnie;)
W sobotę odbyłem pierwszą jazdę testową, idzie bardzo ładnie tylko wałek półosi się poddał
No moje gratulacje. W końcu ktoś w maździe wykorzystał 2,2 i to nie w 626 
Jak zrobisz dolot to spokojnie możesz MBC ustawić na 0,8 bara. Wyżej zacznie odcinać na wyższych biegach, wtedy naprawdę ten silnik zaczyna ciągnąć, nawet na seryjnej turbinie
powodzenia w projekcie

Jak zrobisz dolot to spokojnie możesz MBC ustawić na 0,8 bara. Wyżej zacznie odcinać na wyższych biegach, wtedy naprawdę ten silnik zaczyna ciągnąć, nawet na seryjnej turbinie
powodzenia w projekcie
nie no projekt super.bardzo mi sie podoba.dziwne ze dopeiro teraz ktos wpadl zeby przeszcpic ten silnik do 323.szczerze te silniki sa chyba dosc dobrze dostepne.wiec na prawde dosc tanim kosztem da sie dojsc w okolice 200 koni przy dosc wysokim niutonie.super pomysl i realizacja.oby choroby wieku dzieciecekgo szybko udalo sie opanowac bo ztym jest zawsze najtrudniej
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No niutków nie braknie ale na 3 biegu trakcji nie było przy 1,5 bara na sekwencji
chłopaki na probe gmeraja w tych silnikach możesz tam szukać info
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
piwo napisał(a):nie no projekt super.bardzo mi sie podoba.dziwne ze dopeiro teraz ktos wpadl zeby przeszcpic ten silnik do 323.szczerze te silniki sa chyba dosc dobrze dostepne.wiec na prawde dosc tanim kosztem da sie dojsc w okolice 200 koni przy dosc wysokim niutonie.super pomysl i realizacja.oby choroby wieku dzieciecekgo szybko udalo sie opanowac bo ztym jest zawsze najtrudniej
cena za kompletny swap jest śmieszna także też sam się dziwię, iż jestem pierwszy
mlody1921 napisał(a):No niutków nie braknie ale na 3 biegu trakcji nie było przy 1,5 bara na sekwencjichłopaki na probe gmeraja w tych silnikach możesz tam szukać info
będę szukać

Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 15:29 przez Matheus, łącznie edytowano 1 raz
dzielą się dzielą, tylko trzeba tam troszkę z ludźmi pobyć jak na każdym forum, a nie odrazu z buta z pierwszego postu i pyta ć o rzeczy które od dawna są wiedzą ogólnodostępną na tamtejszym forum. Po prostu przeszukaj bazę, znajdziesz tam naprawdę bogate źródło informacji i pomocnych danych.
Quaki napisał(a):Dokładnie dzielą się wiedzą dzielą
i do tego znajdziesz tam wielu życzliwych i pomocnych ludzi jak np:
Quaki napisał(a):Pozdrawiam
Faktycznie jest wiele osób które są bardzo życzliwe i pomocne.
EDIT 09.09.10r
wiązka została ogarnięta do końca także liczniki działają.
do zrobienia pozostało wałek pólosi oraz montaż interculera;)
EDIT 09.09.10r
wiązka została ogarnięta do końca także liczniki działają.

do zrobienia pozostało wałek pólosi oraz montaż interculera;)
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 15:30 przez Matheus, łącznie edytowano 1 raz
1. A oto zdjęcie silnika zmontowanego na gotowo poza interculerem.

2. Tutaj mamy zdjęcie obrazujące odległość spręzarki klimy od podłużnicy. KLimy nie mam ale sprężarka musiała pozostać w celu napinania paska.

3. No i zdjęcie pokazujące moje wozidełko

4. Oraz glebę

Na dziś to tyle.
Pozdrawiam.
2. Tutaj mamy zdjęcie obrazujące odległość spręzarki klimy od podłużnicy. KLimy nie mam ale sprężarka musiała pozostać w celu napinania paska.
3. No i zdjęcie pokazujące moje wozidełko

4. Oraz glebę
Na dziś to tyle.
Pozdrawiam.
]
zerknij dokładnie na zdjęcie to zobaczysz że napinanie paska realizowane jest przez naciąg spręzarki klimy
także niestety musi pozostać.
pinky napisał(a):Ja bym zainwestował te 30zł we właściwy pasek klinowy i pozbył się obciążenia w postaci pompy klimy.
zerknij dokładnie na zdjęcie to zobaczysz że napinanie paska realizowane jest przez naciąg spręzarki klimy
pinky napisał(a):To jak jest w takim razie realizowane napinanie paska w silniku bez klimy?
yyyy.. nie wiem
Jak już będzie wszystko zrobione to pochwal się jakimiś filmikami jak się toto zbiera, jaki VMAX i te sprawy 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości