Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 30 sie 2010, 00:08

Sekwencja i jazda miałem okazje jechać probe 2,2T z sekwencja wysterowane na 1,5 bara <rotfl> tak sie gęba śmieje :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Matheus » 30 sie 2010, 09:33

mlody1921 napisał(a):Sekwencja i jazda miałem okazje jechać probe 2,2T z sekwencja wysterowane na 1,5 bara <rotfl> tak sie gęba śmieje :D


mam nadzieję że będzie podobnie;)

W sobotę odbyłem pierwszą jazdę testową, idzie bardzo ładnie tylko wałek półosi się poddał <rotfl>
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Waluś » 31 sie 2010, 19:49

No moje gratulacje. W końcu ktoś w maździe wykorzystał 2,2 i to nie w 626 <spoko>
Jak zrobisz dolot to spokojnie możesz MBC ustawić na 0,8 bara. Wyżej zacznie odcinać na wyższych biegach, wtedy naprawdę ten silnik zaczyna ciągnąć, nawet na seryjnej turbinie
powodzenia w projekcie
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez piwo » 31 sie 2010, 22:16

nie no projekt super.bardzo mi sie podoba.dziwne ze dopeiro teraz ktos wpadl zeby przeszcpic ten silnik do 323.szczerze te silniki sa chyba dosc dobrze dostepne.wiec na prawde dosc tanim kosztem da sie dojsc w okolice 200 koni przy dosc wysokim niutonie.super pomysl i realizacja.oby choroby wieku dzieciecekgo szybko udalo sie opanowac bo ztym jest zawsze najtrudniej
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mlody1921 » 31 sie 2010, 22:29

No niutków nie braknie ale na 3 biegu trakcji nie było przy 1,5 bara na sekwencji :) chłopaki na probe gmeraja w tych silnikach możesz tam szukać info
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Matheus » 1 wrz 2010, 10:20

piwo napisał(a):nie no projekt super.bardzo mi sie podoba.dziwne ze dopeiro teraz ktos wpadl zeby przeszcpic ten silnik do 323.szczerze te silniki sa chyba dosc dobrze dostepne.wiec na prawde dosc tanim kosztem da sie dojsc w okolice 200 koni przy dosc wysokim niutonie.super pomysl i realizacja.oby choroby wieku dzieciecekgo szybko udalo sie opanowac bo ztym jest zawsze najtrudniej


cena za kompletny swap jest śmieszna także też sam się dziwię, iż jestem pierwszy <rotfl>
mlody1921 napisał(a):No niutków nie braknie ale na 3 biegu trakcji nie było przy 1,5 bara na sekwencji :) chłopaki na probe gmeraja w tych silnikach możesz tam szukać info

będę szukać <spoko>
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 15:29 przez Matheus, łącznie edytowano 1 raz
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Waluś » 1 wrz 2010, 15:00

dzielą się dzielą, tylko trzeba tam troszkę z ludźmi pobyć jak na każdym forum, a nie odrazu z buta z pierwszego postu i pyta ć o rzeczy które od dawna są wiedzą ogólnodostępną na tamtejszym forum. Po prostu przeszukaj bazę, znajdziesz tam naprawdę bogate źródło informacji i pomocnych danych.
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Quaki » 1 wrz 2010, 15:41

ten silnik to bardzo wytrzymala jednostka wiekszy problem jest ze skrzyniami biegow ktore padaja niestety dosc czesto (ja tez mam jedna na koncie)
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez mlody1921 » 1 wrz 2010, 18:12

Dokładnie dzielą się wiedzą dzielą tylko postów jest sporo musisz dużo nocek poświęcić na lektury ;)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Waluś » 2 wrz 2010, 19:52

Quaki napisał(a):Dokładnie dzielą się wiedzą dzielą

i do tego znajdziesz tam wielu życzliwych i pomocnych ludzi jak np:
Quaki napisał(a):Pozdrawiam
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Matheus » 2 wrz 2010, 20:26

Faktycznie jest wiele osób które są bardzo życzliwe i pomocne.


EDIT 09.09.10r
wiązka została ogarnięta do końca także liczniki działają. <jupi>

do zrobienia pozostało wałek pólosi oraz montaż interculera;)
Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 15:30 przez Matheus, łącznie edytowano 1 raz
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez Matheus » 13 wrz 2010, 12:26

1. A oto zdjęcie silnika zmontowanego na gotowo poza interculerem.
Obrazek


2. Tutaj mamy zdjęcie obrazujące odległość spręzarki klimy od podłużnicy. KLimy nie mam ale sprężarka musiała pozostać w celu napinania paska.
Obrazek


3. No i zdjęcie pokazujące moje wozidełko <serduszka>
Obrazek


4. Oraz glebę <rotfl>
Obrazek


Na dziś to tyle.
Pozdrawiam.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez pinky » 13 wrz 2010, 12:43

Ja bym zainwestował te 30zł we właściwy pasek klinowy i pozbył się obciążenia w postaci pompy klimy.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez soul » 13 wrz 2010, 12:49

wydaje mi się sprężarka tutaj nie stanowi żadnego obciążenia ponieważ jest rozłączona elektrosprzęgłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez Matheus » 13 wrz 2010, 12:51

]
pinky napisał(a):Ja bym zainwestował te 30zł we właściwy pasek klinowy i pozbył się obciążenia w postaci pompy klimy.

zerknij dokładnie na zdjęcie to zobaczysz że napinanie paska realizowane jest przez naciąg spręzarki klimy <oczko> także niestety musi pozostać.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez pinky » 13 wrz 2010, 13:02

To jak jest w takim razie realizowane napinanie paska w silniku bez klimy?
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Matheus » 13 wrz 2010, 13:11

pinky napisał(a):To jak jest w takim razie realizowane napinanie paska w silniku bez klimy?


yyyy.. nie wiem :D i szczeże Ci powiem że nie ma mozliwości zrobić to inaczej.
323F BA FE3T

SWAPY SILNIKÓW F2, FE3, FE3T – info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2008, 17:28
Posty: 364 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: FIAT SCUDO

Postprzez pinky » 13 wrz 2010, 13:21

Wieczorem rzucę okiem na EPC, ale myślę że spokojnie można wywalić to ustrojstwo i oszczędzić miejsca w komorze silnika no i masy :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Siw-y » 13 wrz 2010, 13:58

Da radę bez sprężarki i prawdopodobnie na tym samym pasku tylko trzeba szukać napinacza z wersji bez klimy.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez luki_92_92 » 13 wrz 2010, 18:13

Jak już będzie wszystko zrobione to pochwal się jakimiś filmikami jak się toto zbiera, jaki VMAX i te sprawy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy