Mazda 323F BA KL-ZE '97

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez TR4PSTAR » 7 sie 2011, 00:04

Więc życzę powodzenia 'Cajar' :)
Ostatnio edytowano 7 sie 2011, 00:05 przez TR4PSTAR, łącznie edytowano 1 raz
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez cajar » 7 sie 2011, 00:04

TR4PSTAR napisał(a):Życzę powodzenia :)

Przyda się :) A ja śledzę Twój temat i czekam na wykres z hamowni :)
Moja była 323F 2.5 V6 viewtopic.php?f=312&t=120101
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 20:18
Posty: 95
Skąd: Lublin
Auto: Była Mazda 323F BA KLZE

Postprzez DymeK » 7 sie 2011, 00:08

O kurde fajnie wyszło <serduszka>
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez tekkenfan » 7 sie 2011, 10:51

no nie wiem jakoś czarna bardziej mi się podobała, ale ogólnie (za mody) jestem na tak ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez cajar » 7 sie 2011, 11:35

Najważniejsze jest serce :)
Moja była 323F 2.5 V6 viewtopic.php?f=312&t=120101
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2010, 20:18
Posty: 95
Skąd: Lublin
Auto: Była Mazda 323F BA KLZE

Postprzez DymeK » 7 sie 2011, 19:08

tekkenfan napisał(a):no nie wiem jakoś czarna bardziej mi się podobała

granatowa
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez MariuS » 7 sie 2011, 19:21

wizualnie mi się podoba, choć jakoś do srebrnego auta przekonany nie jestem :)
nie pasuje mi na tyle ta czarna blenda do tych świateł.
a jak silnik? bo nowy ponoć, znaczy "inni" niż w ex mazdzie

pokażesz jak to teraz przyspiesza?

i powodzenia w nast tyg przy strojeniu, oby conajmniej 200KM i 230nM pękło, bo fajnie to na papierze wygląda, no i w stosunku do poniesionych kosztów :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez TR4PSTAR » 7 sie 2011, 19:27

MariuS napisał(a):wizualnie mi się podoba, choć jakoś do srebrnego auta przekonany nie jestem :)
nie pasuje mi na tyle ta czarna blenda do tych świateł.
a jak silnik? bo nowy ponoć, znaczy "inni" niż w ex mazdzie

pokażesz jak to teraz przyspiesza?


Blenda najprawdopodobniej wleci ori z Lantisa ...

Silnik odświeżony przez xXx'a ... Jest w trakcie docierania :D

Lycon miał okazję zemną jechać więc jego pytać jak to się teraz odpycha bo dla mnie KL-ZE jeździ jak wcześniej :D

Zobaczymy co pokaże strojenie :) Bynajmniej na pokładzie jest solidny regulatorek ciśnienia paliwa ... No i działają oba V-ris'y :D
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez People_Hate_Me » 8 sie 2011, 18:23

nieźle ale mnie zastanawia czemu nie pomalowałes klamek i lussterek w kolor?
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez TR4PSTAR » 8 sie 2011, 18:38

People_Hate_Me napisał(a):nieźle ale mnie zastanawia czemu nie pomalowałes klamek i lussterek w kolor?


Hmm ... Sam się zastanawiam czemu tego nie zrobiłem ... Wyleciało mi to zupełnie z głowy ... Lusterka napewno wlecą w kolor a co do klameczek to muszę sie jeszcze zastanowić ... :)
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez People_Hate_Me » 8 sie 2011, 18:45

aha :P no to dobrze ze chociaz lusterka :) ale naprawde z klamkami bedzie super efekt :)
aczkolwiek i tak jest Mega :) czekamy teraz na wykresik :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MariuS » 8 sie 2011, 18:47

kiedy walisz na strojenie??
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MIRU » 8 sie 2011, 20:34

TR4PSTAR napisał(a):UKŁAD HAMULCOWY:

– Przerobiona pompa hamulcowa,

tzn ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez MIRU » 8 sie 2011, 20:35

dubel :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez lycon » 8 sie 2011, 20:36

TR4PSTAR napisał(a):Lycon miał okazję zemną jechać więc jego pytać jak to się teraz odpycha bo dla mnie KL-ZE jeździ jak wcześniej :D

Zostałem przewieziony, więc mogę napisać moje subiektywne odczucia: od 3 tys. do 5 jedzie znacznie lepiej od mojej, powyżej 5 tys. są już porównywalne :)

Komora silnika pomalowana na brązowo wygląda mega :D znacznie lepiej niż na fotkach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 19:45
Posty: 64
Auto: Mazda 323F BA V6

Postprzez TR4PSTAR » 8 sie 2011, 20:52

MariuS napisał(a):kiedy walisz na strojenie??


Może poskocze na strojonko w drodze do Niemiec ... :)

MIRU napisał(a):
TR4PSTAR napisał(a):UKŁAD HAMULCOWY:

– Przerobiona pompa hamulcowa,

tzn ??


Aaa takie tam patenty xXx'a ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez Hazu » 8 sie 2011, 21:06

Jaki cel był tej przeróbki pompy.
Poprawa jej działania, czy po prostu kolidowała z kolektorem i przepustnicą?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez MariuS » 8 sie 2011, 21:20

Hazu napisał(a):kolidowała z kolektorem i przepustnicą


w budzie 323F BA jest właśnie ten problem jeśli chodzi o prosty kolektor
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Hazu » 8 sie 2011, 21:48

MariuS napisał(a): Hazu napisał(a):kolidowała z kolektorem i przepustnicą



w budzie 323F BA jest właśnie ten problem jeśli chodzi o prosty kolektor


Ja to wiem, tylko tak głupiego udaje jak widzę że ktoś nie wie co pisze albo o co chodzi:
TR4PSTAR napisał(a):Aaa takie tam patenty xXx'a ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez TR4PSTAR » 8 sie 2011, 22:00

Hazu napisał(a):Jaki cel był tej przeróbki pompy.
Poprawa jej działania, czy po prostu kolidowała z kolektorem i przepustnicą?


Tak koliduje ona z zamontowaniem kolektora prostego ... I sam o tym mówiłem niektórym osobom, ze jest to problem w budzie BA ...

Zresztą Hazu chyba nie muszę odrazu opisywać o co chodzi w tej przeróbce ...
Śmierć jeździ szybko ... Bądź szybszy xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2008, 11:51
Posty: 435
Skąd: Tuchów
Auto: 323F (BA) 2.5 V6 KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy