Mazda 323 BG BP '91
witam, bardzo ładne auto oczywiście najbardziej podoba mi się kolor 
- Od: 22 wrz 2008, 12:39
- Posty: 14
- Auto: Mazda 323 BG sedan 1.3
lukasz_ef napisał(a):e tam ładne toż to padlina
Padlina, która połyka Twoje GT

Bohaterkę tego tematu niektórzy mogą pamiętać z działu NaszMazdy. Z ów Magdą zaprzyjaźniłem się w maju 2005 roku, po pierwszej jeździe próbnej. Jest moim pierwszym autem i przeszła razem ze mną długą drogę liczoną nie tylko w dziesiątkach (niedługo już setkach) tysięcy kilometrów ale i w godzinach pracy jej poświęconych (nie licząc wydanych pieniążków). Wcale nie ma się na ku końcowi tej drogi . Autem jeżdżę na co dzień i jest oczkiem w mojej głowie. Dowozi mnie wszędzie, codziennie – i póki co bezawaryjnie. Mimo upływu lat (a ma już ich 19) staram się utrzymywać ją w jak najlepszej kondycji i modyfikować w pewnym, ustalonym przeze mnie kierunku.
Trochę podstawowych danych o autku:
– rocznik 1991
– wersja LX (w wyposażeniu standardowym dwoje drzwi, 4 kółka i bezcenna niezawodność)
– silnik B3, 1.3 16V
– przebieg >210tys. km i rośnie z każdym dniem
Modyfikacje + eksploatacja:
– alufelgi 18x7 Team Dynamics RVR II
– opony Nankang NS2 215/35/18
– sprężyny H&R
– amortyzatory Kayaba Excel-G
– rozpórka przednich kielichów ProSport
– tarcze hamulcowe Brembo
– klocki hamulcowe NISSHINBO
– usunięte naklejki z karoserii
– zderzaki i lusterka pomalowane pod kolor nadwozia
– końcówka wydechu elipsa Ulter
– przednie kierunki czyste TYC
– boczne kierunkowskazy czyste dedykowane do golfa II
– montaż centralnego zamka (fotorelacja niebawem)
– montaż elektrycznych szyb (fotorelacja niebawem)
– dolot własnego pomysłu z filtrem Simoty i elementami Simota/Jacky/Aoma opisany w temacie http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=33877&start=220
– liczniki z obrotomierzem zaadoptowane z bogatszej wersji podświetlone zielonymi diodami LED
– podświetlenie tablicy, bagażnika i wnętrza białymi diodami LED
– podświetlenie miejsca na nogi kierowcy i pasażerów za pomocą zielonych modułów LED
– zaciski i bębny pomalowane czarną farbą foliatec
– welurowe dywaniki
– ramki klubowe Mazdaspeed
CAR AUDIO:
– radioodtwarzacz Clarion dxz558rmp
– drzwi wygłuszone matami
– okablowanie Caliber + Dietz
– midbasy Proa Simplex 160 + cewki + dystanse
– tweetery Neo 26
– wzmacniacz U-Dimensions u-glow 4075v.2
– subwoofer Ground Zero GZTW 25T w zamkniętej budzie
Dodatkowe prace:
– konserwacja podwozia
– konserwacja profili zamkniętych
– konserwacja oraz uszczelnienie bagażnika
– poprawki lakiernicze










Pytanie do moderatorów: czy jest możliwość odzyskania moich fotorelacji ze starego tematu, który znajdował się w dziale NM? Jeśli nie ma – cóż trudno, napisze nowe – ale na pewno byłoby łatwiej po prostu wstawić tamte starsze.
Poza fotorelacjami z prac, na pewno pojawią się również zdjęcia wnętrza oraz instalacji Car Audio. Poza tym projekt na pewno będzie się jeszcze rozwijał – powoli, ale do przodu. Opis również zostanie powiększony.
Pozdrawiam.
Trochę podstawowych danych o autku:
– rocznik 1991
– wersja LX (w wyposażeniu standardowym dwoje drzwi, 4 kółka i bezcenna niezawodność)
– silnik B3, 1.3 16V
– przebieg >210tys. km i rośnie z każdym dniem
Modyfikacje + eksploatacja:
– alufelgi 18x7 Team Dynamics RVR II
– opony Nankang NS2 215/35/18
– sprężyny H&R
– amortyzatory Kayaba Excel-G
– rozpórka przednich kielichów ProSport
– tarcze hamulcowe Brembo
– klocki hamulcowe NISSHINBO
– usunięte naklejki z karoserii
– zderzaki i lusterka pomalowane pod kolor nadwozia
– końcówka wydechu elipsa Ulter
– przednie kierunki czyste TYC
– boczne kierunkowskazy czyste dedykowane do golfa II
– montaż centralnego zamka (fotorelacja niebawem)
– montaż elektrycznych szyb (fotorelacja niebawem)
– dolot własnego pomysłu z filtrem Simoty i elementami Simota/Jacky/Aoma opisany w temacie http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=33877&start=220
– liczniki z obrotomierzem zaadoptowane z bogatszej wersji podświetlone zielonymi diodami LED
– podświetlenie tablicy, bagażnika i wnętrza białymi diodami LED
– podświetlenie miejsca na nogi kierowcy i pasażerów za pomocą zielonych modułów LED
– zaciski i bębny pomalowane czarną farbą foliatec
– welurowe dywaniki
– ramki klubowe Mazdaspeed
CAR AUDIO:
– radioodtwarzacz Clarion dxz558rmp
– drzwi wygłuszone matami
– okablowanie Caliber + Dietz
– midbasy Proa Simplex 160 + cewki + dystanse
– tweetery Neo 26
– wzmacniacz U-Dimensions u-glow 4075v.2
– subwoofer Ground Zero GZTW 25T w zamkniętej budzie
Dodatkowe prace:
– konserwacja podwozia
– konserwacja profili zamkniętych
– konserwacja oraz uszczelnienie bagażnika
– poprawki lakiernicze










Pytanie do moderatorów: czy jest możliwość odzyskania moich fotorelacji ze starego tematu, który znajdował się w dziale NM? Jeśli nie ma – cóż trudno, napisze nowe – ale na pewno byłoby łatwiej po prostu wstawić tamte starsze.
Poza fotorelacjami z prac, na pewno pojawią się również zdjęcia wnętrza oraz instalacji Car Audio. Poza tym projekt na pewno będzie się jeszcze rozwijał – powoli, ale do przodu. Opis również zostanie powiększony.
Pozdrawiam.
Bardzo fajna mazda, bez zbędnych plastików, wszystko fajnie z gracją robione, mnie osobiście nie podobają sie do małego autka tak duże felgi ale to kwestia gustu
,a i fajnie zorganizowane nagłośnienie.
będzie coś robione pod maską ? jakieś 1,8 16v albo v6 w takiej budzie by już było bardzo miło i ładnie dźwięczało:D
będzie coś robione pod maską ? jakieś 1,8 16v albo v6 w takiej budzie by już było bardzo miło i ładnie dźwięczało:D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Nie lubię pisać o planach, tylko o ich rezultatach.
W najbliższej przyszłości będzie dopieszczone Car Audio, potem w realnej perspektywie jest BP... w marzeniach BPT – w marzeniach nie tylko pod względem (póki co) finansowym, ale i nie wiem z jaką skrzynią z b-serii musiałoby to współgrać, żeby zapewnić bezawaryjną eksploatację, bo ta jest jednym z moich wyznaczników. Czytam sobie o skrzyniach z GT, które nierzadko nie wytrzymują seryjnych mocy, a co dopiero mówić o uturbionej jednostce. Szybkie i syczące BPT FWD byłoby spełnieniem kolejnego marzenia motoryzacyjnego, bo pierwszym było doprowadzenia Mazdy do takiego stanu i wyglądu.
Plastików na aucie nie ma i pewnie nie będzie. Nawet seryjnej lotki nad szybą. Tak chciałem, żeby wyglądała – jednolicie, nisko, na sporych kółkach. Fajnie byłoby mieć BPT i pozostawić zderzaki z wersji LX + bębny z tyłu – taki wilk w owczej skórze
.
W najbliższej przyszłości będzie dopieszczone Car Audio, potem w realnej perspektywie jest BP... w marzeniach BPT – w marzeniach nie tylko pod względem (póki co) finansowym, ale i nie wiem z jaką skrzynią z b-serii musiałoby to współgrać, żeby zapewnić bezawaryjną eksploatację, bo ta jest jednym z moich wyznaczników. Czytam sobie o skrzyniach z GT, które nierzadko nie wytrzymują seryjnych mocy, a co dopiero mówić o uturbionej jednostce. Szybkie i syczące BPT FWD byłoby spełnieniem kolejnego marzenia motoryzacyjnego, bo pierwszym było doprowadzenia Mazdy do takiego stanu i wyglądu.
Plastików na aucie nie ma i pewnie nie będzie. Nawet seryjnej lotki nad szybą. Tak chciałem, żeby wyglądała – jednolicie, nisko, na sporych kółkach. Fajnie byłoby mieć BPT i pozostawić zderzaki z wersji LX + bębny z tyłu – taki wilk w owczej skórze
Nono ale zawsze tarcze lepiej zahamują a jak będzie kiedyś BPT to trzeba będzie to jakoś zatrzymać .....
a przy okazji widze że kolega z okolić ja Sandomierz ale co 2 tyg jestem w Rzeszowie
a co będzie sie dopieszczać w audio? u mnie czekają na montaż, Hertz HV 165 w drzwi, i będą poszukiwania wzmacniacza, a jak odczucia z odsłuchu U-Glowa ?
a przy okazji widze że kolega z okolić ja Sandomierz ale co 2 tyg jestem w Rzeszowie
a co będzie sie dopieszczać w audio? u mnie czekają na montaż, Hertz HV 165 w drzwi, i będą poszukiwania wzmacniacza, a jak odczucia z odsłuchu U-Glowa ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
jak tylko naprawię (oddam do wymiany) laser w radiu w maju to zapraszam na odsłuch 
Z poprawek poza wymianą lasera będzie kilka kosmetycznych drobiazgów w bagażniku, ale wszystko pozostanie tak zorganizowane jak teraz, żeby przede wszystkim autko było praktyczne i pakowne, bo często jeżdżę z pełnym załadunkiem – 4 osoby + bagaż
– póki co pogodzenie tego faktu ze wzmacniaczem i subwooferem nie jest kłopotliwe. Myślałem o nowej podłodze, bo ta 19letnia swoje już przeszła, przede wszystkim ze względu na fakt, że po kupnie autka do bagażnika dostawała się woda poprzez uszczelki lamp oraz wypłowiałe uszczelki otworów w tylnym zderzaku.
mlody1921 generalnie jestem w Rzeszowie 85% czasu – studiuje razem z Michaśkiem (czerwona MX-3 na 18stu) i Twoje auto również pamiętam
.
Z poprawek poza wymianą lasera będzie kilka kosmetycznych drobiazgów w bagażniku, ale wszystko pozostanie tak zorganizowane jak teraz, żeby przede wszystkim autko było praktyczne i pakowne, bo często jeżdżę z pełnym załadunkiem – 4 osoby + bagaż
mlody1921 generalnie jestem w Rzeszowie 85% czasu – studiuje razem z Michaśkiem (czerwona MX-3 na 18stu) i Twoje auto również pamiętam
Widać, że o nią dbasz, ładna sztuka. Powodzenia w dalszych modach, swapik obowiązkowy
.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Świetna Fura
proszę o zdjęcia środka jeżeli można prosić 
No Mazda jest poprostu [tiiit] !
Nie wiem co powiedzieć...
Najładniejsza Bagietka jaką w zyciu widzialem

Nie ukrywam , że chciałbym aby moja tak wyglądała
Nie wiem co powiedzieć...
Najładniejsza Bagietka jaką w zyciu widzialem

Nie ukrywam , że chciałbym aby moja tak wyglądała
Mój Exclusive: viewtopic.php?f=314&t=121653&start=0
- Od: 3 maja 2010, 14:01
- Posty: 559
- Skąd: Piotrków Trybunalski
- Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości