oczywiscie, ze nie
MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
przepraszam za ot
oczywiscie, ze nie
ale zanim naucze sie tym autem jezdzic tak jak bym chcial to minie troche czasu, mam nadzieje ze w Sochaczewie bede mogl sobie sprawdzic zachowanie go na roznych sprawnosciowkach
oczywiscie, ze nie
radekkm napisał(a):Pyton162 napisał(a):inaczej , mazda zapiatala i tyle
dokladnie plaskie 13 to juz nie przelewki
fakt... za to jest prokurator
płaskie 13stki.
hahah.ale kto co woli.ja tam wole okragle 18stki.

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
EDIT: To ja pisałem ja – lukster przez pomyłkę na wronxa kompie
nou, dobrze wiesz ze auto ma sporo wiecej niz shamowane 255KM, hamownia sie nadaje na fallus. Turbodruta hamuje sie na obciazeniowce. Tak jak Patryk pisze masz 3 z przodu jak nic na 1,3 bara.
A klozet ma się świetnie
żadnych swapo nie bylo ale czas podstroić furke na kilka niutków więcej i zredukowac parę kilo 
nou, dobrze wiesz ze auto ma sporo wiecej niz shamowane 255KM, hamownia sie nadaje na fallus. Turbodruta hamuje sie na obciazeniowce. Tak jak Patryk pisze masz 3 z przodu jak nic na 1,3 bara.
A klozet ma się świetnie
function over fashion
- Od: 15 sty 2008, 11:37
- Posty: 297
- Skąd: Olsztyn
- Auto: MX-3 KLZE
Jeżeli S14 ma 255 KM na inercji przy 1,1 bara, to przy 1,3 nie będzie miało 300 KM moim zdaniem, u mnie na 0,98 bara wywaliło 279 KM, na ulicy 1,2-1,3 i uważam, że padlock nie ma więcej niż 305 KM na drodze...
xXx a jak u Ciebie z niutkami????
Nou proponuje przedluzyc przod taaaak na maxaaaaa a na koncu zderzak.Luki nie objedzie Cie wtedy
Nou proponuje przedluzyc przod taaaak na maxaaaaa a na koncu zderzak.Luki nie objedzie Cie wtedy

-
waldii
Noucamp, nie mam pojęcia, NM na tamtej hamowni miałem mniej, bo 360 NM przy 0,98 bara...
Na inercji niestety się nie dowiem, głupoty pokazywała straszne, pierwszy pomiar koło 231 KM...
Nie ma to tamto, GT28RS na ulicy robi swoje....
P.S. Lukster, [tiiit] mazda...
Na inercji niestety się nie dowiem, głupoty pokazywała straszne, pierwszy pomiar koło 231 KM...
Nie ma to tamto, GT28RS na ulicy robi swoje....
P.S. Lukster, [tiiit] mazda...
Moc to nie wszystko, trzeba jeszcze potrafić auto ogarnąć 
Mały modzik. Parę kg spadło, dupka nie lata na lewo i prawo no i 10pkt do lansu
Jak fundusz się poprawi to wjedzie też dla pasażera.

Jak fundusz się poprawi to wjedzie też dla pasażera.

Ostatnio edytowano 19 sie 2009, 23:06 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Teraz czas na laminat – miałbyś możliwość podjechania, po zlocie, z maską do Gdyni?
Przecież Ty tylko na wprost śmigasz
lukster napisał(a):dupka nie lata na lewo i prawo
Przecież Ty tylko na wprost śmigasz
Gibsong napisał(a):lukster nie ma tego w pierwszym poscie, silnik był nijak nie odprężany? jeśli tak to czym, jeśli nie to jak zrobiłeś że nie stuka, jakieś grube cofnięcie zapłonu?
Nie był odprężany, zapłon cofnięty kilka stopni oczywiście, poza tym to Megasquirt magic
pawelMX6 napisał(a):Teraz czas na laminat – miałbyś możliwość podjechania, po zlocie, z maską do Gdyni? zeby
Pomyślimy
pawelMX6 napisał(a):Przecież Ty tylko na wprost śmigasz język
Niekoniecznie
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Dobra, to ja mogę przyjechać do Kliniki po zlocie i zabiorę Tobie maskę 
Spoko, ile dni myślisz ją męczyć ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości