Nie wiem co się stało
P.S.: Dzisiaj skillowałem następne turbo
www.mazdaspeed.pl

No tak, tylko, że ja na tych tarcach juz jeżdżę 2 lata i przeżyły one 2 komplety klocków i zachowywały sie poprostu rewelacyjnie. Każdy kogo przewoziłem był pod mega wrażeniem zarowno przyspieszania do 200km/h jak i gwałtownego hamowania z tej prędkości. Jak ostatnio mierzyłem je suwmiarką to nominalnych 22mm zopstało ponad 21mm. No a teraz taki zonkMIRU napisał(a):Nie wiem na jakich teraz tarczach smigasz ale ja kiedys w z5 miałem mikode i premiery... efekt taki sam jak u Ciebie...po kilku mocniejszych hamowaniach mega bicie sie zrobiło
K....a pięć razy powtarzałem: 1.8 GT DOHC 128 albo 137KM... nie kuźwa, musiał mi sprzedać do 1.8 SOHC
Na oko klocki są prawie identyczne ale te od GT są ok. 0.5cm szersze i mają symbol FDB714. W sumie to wiele złego sie nie stało bo w tej drugiej Mazdzie 1.6 też już mi się kończą klocki także trzeba będzie tylko przełożyć. Zastanawiam się tylko czy za wąskie klocki mogły być przyczyną takiego bicia
http://otomoto.pl/mini-cooper-s-1-6turbo-175ps-salonrp-fvat-C21547919.html
Te blaszki, ktore są pomiędzy klockami a zaciskiem u mnie tak zardzewiały, że zostało z nich samo próchno i dosłownie rozleciały mi sie w rękach. Także musiałem je wyrzucić. Po co one wogóle są? Mogą mieć jakikolwiek wpływ na takie zachowanie hamulcy?
Lukas007 napisał(a):To już masz powód bicia.


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości