Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez jackkpl » 28 cze 2010, 13:57

Przy 15 stopniach powinienes miec z 5 koni wiecej, wiec juz jest calkiem calkiem. Ciekawe,czy do 200 uda ci sie dobic. Zeby ponad 10% mocy zyskac w wolnossaku , nie wystarczy przekrecic jedna srubka jak w turbo ;). Powodzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez hopek » 28 cze 2010, 16:51

weede napisał(a):...
No nic teraz w kolejności kolektory ebay,...

nie wiem czy te z ebaya są jakies lepsze ale np w pl na stronie mtuning są 6-2-1 za 750pln :) podpisane ze do probe v6 ale to chyba to samo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Badyl » 28 cze 2010, 19:18

No i ładnie wszystko idzie w dobrym kierunku, czyli w górę :) Zamierzasz trzymać się opcji ekstremalnego odchudzania auta czy też utrzymania go w jak najbardziej cywilizowanym stanie?
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez weede » 28 cze 2010, 19:42

Badyl napisał(a):Zamierzasz trzymać się opcji ekstremalnego odchudzania auta czy też utrzymania go w jak najbardziej cywilizowanym stanie?

Ma być streetowo ;) Czyli pełna tapicerka ew. wjadą kubły może z czasem.

hopek napisał(a):nie wiem czy te z ebaya są jakies lepsze ale np w pl na stronie mtuning są 6-2-1 za 750pln :) podpisane ze do probe v6 ale to chyba to samo ;)

Dzięki, już napisałem do nich maila ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 28 cze 2010, 20:47

Kurka ja się dziwie że z tymi barankami plus wydech 2,5 cala ( moim zdaniem do NA za duzy) dolot itd nie osiagneles 180 kucy. Moze cos z winy kabli aparatu... Na filmiku kl-ze szczerze mowiac szału nie robi. Ja na seryjnych gratach z k8 (wydech..ori koncowy tlumik) robilem czas kolo 6,5 -6,8 do 100. Cos jest z nim nie tak. Sprawdzałes błedy? Sprawdzałes stopien sprezania ?? A te pukanie to prawdopodobnie poduszki silnika.. tylna przy skrzyni biegów mialem ten sam problem. A jaki masz kolektor? z xeda czy ori kl-ze?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez KoKo » 28 cze 2010, 21:41

Capazo, na pierwszej stronie pisze ze kolektor jest z Xeda 9. A kolektorów wydechowych to on jeszcze nie ma. Jest zdaje sie seria K8. Mnie sie wydaje ze co hamownia to wynik. Była mazda Darka (KF-ZE) na odprężonej uszczelce na hamowni wypluła 176 koni... A tutaj KL-ZE ma problem z dobiciem do 180...
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez jackkpl » 28 cze 2010, 23:52

Chcialbym zobaczyc wykres 2.0V6 176 koni :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Capazo » 29 cze 2010, 00:09

jackkpl napisał(a):Chcialbym zobaczyc wykres 2.0V6 176 koni :)


Tez....

Ale szkoda ze weede tyle wpakowal w ten samochod prawie full regeneracja silnika i jakos niechce sie odpychac <płacze> cos go niezle musi dlawic. Albo silnik kaszalot <glupek2>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez weede » 29 cze 2010, 01:05

Pamiętajcie, ze móglbym pojechać na hamownie gdzie by wyszło 185km albo i wiecej :D Hamownia hamowni nie równa, a ta jest wyjątkowo obiektywna. Zobaczymy czy go zatykają te kolektory.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez lukster » 29 cze 2010, 08:36

Moje pierwsze klze, które wyglądało jak nowe, zawijało się świetnie. Zlało Patrykowe 323f z dolotem, wydechem, kolektorami, po strojeniu bla bla bla, mimo zmierzonych 178KM. Jak dla mnie wynik w normie i szukanie większej mocy na kartce w tym aucie to strata pieniędzy. To ma być szybkie na asfalcie a nie na papierze ;) Pociesz się i zbieraj na Holseta :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 29 cze 2010, 09:24

Kreska weryfikuje wszystko jak zwykle ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Pit » 29 cze 2010, 14:30

weede napisał(a):Kreska weryfikuje wszystko jak zwykle ;)

Musisz ustawić się z moją MX-6 :) Generalnie jest taka zasada, KLZE jedzie, jak objeżdża moją KL ;) hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Jacek176 » 29 cze 2010, 19:19

lukster napisał(a):Moje pierwsze klze, które wyglądało jak nowe, zawijało się świetnie. Zlało Patrykowe 323f z dolotem, wydechem, kolektorami, po strojeniu bla bla bla, mimo zmierzonych 178KM. Jak dla mnie wynik w normie i szukanie większej mocy na kartce w tym aucie to strata pieniędzy. To ma być szybkie na asfalcie a nie na papierze ;) Pociesz się i zbieraj na Holseta :D

A orientujesz się czy Wronx hamował swoje KL-ZE w takim setupie w jakim był w Sochaczewie w zeszłym roku?
Ciekawy jestem jaką moc musi mieć KL-ZE i jakie mody żeby robić niskie 15-tki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez lukster » 29 cze 2010, 23:42

Wronx nie, ale jeździ toto tak jak moja w czasach NA więc ma coś 175-180KM wg mnie
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez noviceer » 30 cze 2010, 22:49

Jeśli mogę coś powiedzieć honda vs mazda miałem parę silników klze ,mój dobry kolega miał parę h22a generalnie najszybsze klze było szybsze od najszybszego h22a , pisze generalnie dlatego że montowaliśmy różne przekładnie , dobre h22a w accordzie było szybsze od przeciętnego klze , ten sam accord robił inne h22a w preludzie która była lżejsza o prawie 200kg , owo dobre h22a na autostradzie w niemczech na skrzyni h23 zapięło 275km/h według gps po czym ja z miejsca od 0-190 bo taką mam odcinkę objechałem tą samą hondę o co najmniej 5 długości , z rolki z 2 biegu (od 80km/h) ta sama honda dała mi baty :–) dużo zależy od silnika ja mam po 15,5 na każdym gaże honda ma shamowane 228hp żadne auto nie było dłubane . To tak do poszerzenia horyzontów pozdrawiam
V6
Początkujący
 
Od: 27 gru 2004, 00:52
Posty: 15
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 626 93r

Postprzez Jacek176 » 1 lip 2010, 11:49

lukster napisał(a):Wronx nie, ale jeździ toto tak jak moja w czasach NA więc ma coś 175-180KM wg mnie

A jego KL-ZE było wtedy zupełnie seryjne czy miał jakieś mody typu wydech, dolot itp.?

P.S.: Sorry za OT ale nigdzie nie moge znalezc info na temat jego auta. A intersuje mnie to bo jezdzilo w Sochaczewie bardzo podobnie do mojego BP :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez lukster » 1 lip 2010, 12:07

Chyba dolot i wydech 2,25. Nic poza tym
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez weede » 1 lip 2010, 20:35

24 będa zawody w pruszczu to mam nadzieje poznam jakiś oficjalny czas na profi sprzęcie ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez weede » 3 lip 2010, 09:44

Kilka świeżych fotek z kartodromu:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez radekkm » 4 lip 2010, 01:55

chlapakow mi brakuje,z tylu to jakas terenowka jest
ogolnie wyglada jakby lamala 15-stki :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy