Strona 8 z 9

PostNapisane: 30 paź 2012, 19:11
przez Hazu
Grzesiu napisał(a): Hazu napisał(a):Myślę, że tu nie chodziło ani o trakcję ani o obniżenie, tylko wykonano rzeźbę aby upchnąć te koła.


hm, nie wiem czy dać się sprowokować żeby Ci zrobić uciechę czy po prostu zignorować, a może po prostu wyjaśnię że spasowanie tego samochodu to nie przypadek, tylko specjalnie na tę okazję wykonane koło, z żądanym ET, z żądaną szerokością, z żądaną oponą, z oczekiwanym skutkiem, tak to rzeźba jeżeli tak to nazywasz;) tylko z dużym nakładem.



Fajnie.
Fajne auto, fajnie zrobione, w nakłady nie wątpię, większość, w tym ja, może tylko pozazdrościć.
Ale ja nie lubię jak Ktoś wciska ciemnotę.

Pokaż na jakim zawieszeniu osiągnąłeś takie pochylenie? (na fabrycznym/standardowym bez rzeźby jest to niewykonalne)

Jak to taka "PROFI" robota to pokaż wydruk z ustawienia geometrii.

Re: MX-5 NA BP Turbo

PostNapisane: 30 paź 2012, 19:23
przez mlody1921
Hazu mam nadzieje że nie jesteś diagnostą :D

PostNapisane: 30 paź 2012, 19:45
przez Hazu
mlody1921 napisał(a):Hazu mam nadzieje że nie jesteś diagnostą :D

Nie, nie jestem. :P

Re: MX-5 NA BP Turbo

PostNapisane: 30 paź 2012, 19:47
przez Grzesiu
mechanikiem też nie jesteś, daruję sobie dalsze odpowiedzi na Twoje zaczepki;)

jak to mówią..
"w du*** był, gó*** widział".

Nie masz pojęcia o czym piszesz ani mówisz, jak chcesz zdobyć troszeczkę wiedzy zapraszam na serwis, ale wiedza kosztuje. Zawieszenie jakie jest u mnie założone można znaleźć w moim topiciu, jeszcze zawiasu poza Mc'personem to zdrowy, w dużej mierze nowy OEM.

Dopisano 31 paź 2012 17:49:

ostatni "up".
foty:
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 1 lis 2012, 22:28
przez People_Hate_Me
Grzechu masz taj zajebi.... samochod ze aż boli <serduszka>

PostNapisane: 1 lis 2012, 22:33
przez Bartg
Cudne fotki, jednak Hiddenlucas klasa sama w sobie jak zwykle :O :)

PostNapisane: 1 lis 2012, 23:08
przez Hazu
Grzesiu napisał(a):Nie masz pojęcia o czym piszesz ani mówisz

Jeżeli nie mam pojęcia to odpowiedz na pytania.

Zaprzeczysz, że rozwierciłeś otwory w górnym wahaczu?
Jeżeli tego nie zrobiłeś, to pokaż jak uzyskałeś takie pochylenie.
Skoro prezentujesz auto na publicznym forum,
to nie możesz mieć pretensji o to,
że komuś coś się nie podoba lub chce się czegoś dowiedzieć.

Wiem że w RX-7 ostatniej generacji jest możliwość regulacji takich parametrów ale o tym że w MX-5 jet to nie wiedziałem.



A może tylko wypowiedzi pochlebne i na Twoim poziomie akceptujesz?
To masz : <dupa> :P ........... <głaszcze>

Re: MX-5 NA BP Turbo

PostNapisane: 2 lis 2012, 00:10
przez Grzesiu
a Ty dalej to samo, a ja dalej muszę Ci napisać: nie masz pojęcia o czym piszesz.

Nie zrobiłem NIC z rzeczy o których piszesz, otwory.. rozwiercać.. z jakiej szopy takie patenty podpatrujesz? Wstydu oszczędź. Camber uzyskane na moim tyle, przodzie z resztą też jest za pomocą seryjnych możliwości zawieszenia, bez ingerencji w żaden sposób, ba więcej, mam w zapasie jeszcze 0.5 stopnia z którego nie korzystam bo nie ma potrzeby. kapisz;)? Czy napisać w 4 językach?


Mam do Ciebie radę prostą, kup sobie NA, rozbierz zawieszenie, później poskładaj, naucz się podstawowych zasada budowania geometrii w samochodzie z zawieszeniem zależnym i niezależnym, możesz nawet na koniec otworzyć warsztat i budzić respekt mając nową, PRAWDZIWĄ i WIARYGODNĄ wiedzę, nie podpartą zabobonami, bujdami z internetu czy też innych szop.

Jesteś zaczepliwy, nie masz racji, rzucasz bzdurami, do tego nie reformowalny, a ja z publicznego obowiązku mam Ci przygotowywać fotorelację z każdej pracy którą wykonuję przy samochodzie?
W dupce Ci się poprzewracało kolego. Symboli i dziecinady Twoim przykładem przytaczał nie będę.


Jest tu jakiś moderator, bardzo uprzejmie proszę wyeliminować tego typa z mojego tematu, na co mi jego słoma.

PostNapisane: 2 lis 2012, 15:45
przez Bartosz_
Grzesiu napisał(a):a Ty dalej to samo, a ja dalej muszę Ci napisać: nie masz pojęcia o czym piszesz.

Nie zrobiłem NIC z rzeczy o których piszesz, otwory.. rozwiercać.. z jakiej szopy takie patenty podpatrujesz? Wstydu oszczędź. Camber uzyskane na moim tyle, przodzie z resztą też jest za pomocą seryjnych możliwości zawieszenia, bez ingerencji w żaden sposób, ba więcej, mam w zapasie jeszcze 0.5 stopnia z którego nie korzystam bo nie ma potrzeby. kapisz;)? Czy napisać w 4 językach?


Mam do Ciebie radę prostą, kup sobie NA, rozbierz zawieszenie, później poskładaj, naucz się podstawowych zasada budowania geometrii w samochodzie z zawieszeniem zależnym i niezależnym, możesz nawet na koniec otworzyć warsztat i budzić respekt mając nową, PRAWDZIWĄ i WIARYGODNĄ wiedzę, nie podpartą zabobonami, bujdami z internetu czy też innych szop.

Jesteś zaczepliwy, nie masz racji, rzucasz bzdurami, do tego nie reformowalny, a ja z publicznego obowiązku mam Ci przygotowywać fotorelację z każdej pracy którą wykonuję przy samochodzie?
W dupce Ci się poprzewracało kolego. Symboli i dziecinady Twoim przykładem przytaczał nie będę.


Jest tu jakiś moderator, bardzo uprzejmie proszę wyeliminować tego typa z mojego tematu, na co mi jego słoma.


:D :D :D
projekt rewelacja <serduszka> <serduszka>

PostNapisane: 2 lis 2012, 17:44
przez Hazu
Na fabrycznej regulacji nie osiągnąłeś takiego pochylenia kół tylnych.
Poza tym ta regulacja fabryczna służy też do ustawienia zbieżności kół tylnych i ustawienia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy , przez to też ma dodatkowo ograniczony zakres regulacji pochylenia kół.

Dobrze wiesz że mam rację i dlatego tak się ciskasz.

Jeżeli nie mam racji to odpowiedz na zadane pytania.

PostNapisane: 2 lis 2012, 17:56
przez alk80
Hazu, przyjedź na spota to sam sprawdzisz :P

Re: MX-5 NA BP Turbo

PostNapisane: 2 lis 2012, 18:30
przez ADHD
Najlepiej jest bić pianę w kolejnym temacie.

Jednak z czystym sumieniem mogę wybronić HAZU.
Przez zazdrość, narcyzm czy też mega kompleksy jesteśmy w stanie czepiać się najpiękniejszych piersi, że ich sutki mają nienaturalny negatyw.

Swoją drogą to takie moje polskie "podium" mx5. (dwie/trzy :) pozostałe BDG)

Re: MX-5 NA BP Turbo

PostNapisane: 2 lis 2012, 18:49
przez Grzesiu
Hazu napisał(a):Na fabrycznej regulacji nie osiągnąłeś takiego pochylenia kół tylnych.
Poza tym ta regulacja fabryczna służy też do ustawienia zbieżności kół tylnych i ustawienia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy , przez to też ma dodatkowo ograniczony zakres regulacji pochylenia kół.

to takie rzeczy mogę tam jeszcze regulować? jasny gwint! to teraz mi się pojaśniło!







...
u mnie na podium forumowy Clown-ów od dzisiaj jest Hazu:)
wie lepiej jak zbudowałem swój samochód ;D komedia hahaha , żeby było śmieszniej o Twojej upartości i głupocie opowiedziałem w pracy <cisza> , ryliśmy cały dzień! dziękuję! <jupi> dzięki Tobie piątek w który między wolnymi dnami musiałem iść do pracy przeleciał mi jak z nut.


pozdrawiam wszystkich którzy "nie widzieli a uwierzyli" i tych którzy widzą, no i też wierzą <glupek2> wcale nie są gorsi. Tylko Hazu biedny taki. Wpadnij na śląsk, z chęcią Cię poznam i pokażę Ci palcem że nic tam nie ma odkrywczego.. poza serią. Ale to Japończycy już wymyślili 30lat temu.
Swoją drogą, dochodzę do wniosku że albo pracujesz na planie "Sędzia Anna Maria Wesołowska"albo lubisz ten serial, bo Twój ton wypowiedzi/ wypisania jest jak z nut z tego szlamu;) Szczerzę Ci współczuje, codzienność z takim nastawieniem musi być dla Ciebie naprawdę trudna.

PostNapisane: 2 lis 2012, 19:09
przez Hazu
Nie wysilaj się nie jesteś w stanie mnie obrazić.
Seriali też nie oglądam aby zrozumieć o co Tobie chodzi.

Grzesiu napisał(a):Szczerzę Ci współczuje, codzienność z takim nastawieniem musi być dla Ciebie naprawdę trudna.


Dziękuje, ale nie przejmuj się, daję rade.


Już możesz odpowiedzieć jak zrealizowałeś takie pochylenie na seryjnym zawieszeniu?
Jakie to pochylenie naprawdę jest, podaj kąty?
Może to tylko złudzenie na zdjęciach?

PostNapisane: 2 lis 2012, 19:25
przez Bartg
A gdzie tu jest seryjne zawieszenie tak w ogóle ? Chyba że gwint Raceland się do takowego zalicza.

PostNapisane: 2 lis 2012, 20:26
przez Hazu
Może masz problemy z konstruowaniem rzeczowych wypowiedzi, w końcu wychowałeś się na tv, serialach i internecie, dlatego ułatwię Ci zadanie.


Proszę wybierz metodę jaką wybrałeś w celu takiego pochylenia kół, lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie.

1. poprzez zastosowanie specjalnego wahacza górnego z regulacją:
wa.jpg
wah.jpg


2. poprzez wymianę tulei wahacza na takie:
waha.jpg


3.lub, jak to robią druciarze, poprzez rozwiercenie otworu górnego wahacza.


lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie?

PostNapisane: 2 lis 2012, 23:39
przez People_Hate_Me
Grzechu Hazu jest znany z opowiesci zwanych rownież bzdurami. Jutro jak bede mial wiecej czasu. posprzatam :)

PostNapisane: 3 lis 2012, 17:37
przez Grzesiu
Bartg napisał(a):A gdzie tu jest seryjne zawieszenie tak w ogóle ? Chyba że gwint Raceland się do takowego zalicza.

tak jak pisałem wielokrotnie wcześniej, poza kolumną Mc'P ("gwintem") wszystko inne to seria, lub jej zamienniki, bo nie oszalałem żeby kupować części w ASO.

Hazu napisał(a):Proszę wybierz metodę jaką wybrałeś w celu takiego pochylenia kół, lub, ewentualnie odpowiedz jak inaczej uzyskałeś takie pochylenie.

Ostatni raz, skoro masz problemy z czytaniem:

Pochylenie które specjalnie dla Ciebie udokumentowałem przyrządem służącym do jego pomiaru uzyskałem korzystając z seryjnych/fabrycznych możliwości nastaw zawieszenia, nie wykorzystując przy tym żadnych elementów które wymieniasz na swojej dream liście szopa tuning, ani nie ingerując w żaden element modyfikując go w jakikolwiek sposób. AMEN.
A teraz przestań mi zaśmiecać temat swoimi
People_Hate_Me napisał(a):bzdurami.



uf, dzisiaj ostro zaatakowałem miatkę korzystając z wolnej soboty.
Zmieniłem olej z motula 15w50 300v, na Liqui Moly 10w60. Poprzednio jeżdżąc na 10w60 castrola (wiem wiem tani shit ;) nie obserwowałem żadnych niepokojących objawów, jak wygląda pałowanie na motulu widzieli Ci co byli na lublinie, co jakiś losowy czas turbo puszcza bąka, zobaczymy czy na LM będzie lepiej, nigdy nie miałem tego oleju w prywatnym aucie, jestem ciekaw. Zmieniłem płyn chłodniczy, zrobiłem mocniejszą mieszankę motula na zimę.
Zrobiłem kompresję/szczelność silnika, z wyników jestem arcy zadowolony. Świece w idealnym stanie, jednolite, kolor prawidłowy, zero syfów lub innych dziwnych zjawisk.
Komprecha na fotce, szczelność cylindrów w kolejność: 85%, 75%, 70%, 75%. Nic tylko korzystać dalej z przyjemnością.
Rozciąłem filtr oleju profilaktycznie, ale nic nie znalazłem więc dalej podbudowany poprawiłem nieco geometrię z przodu (zbieżność) troszeczkę testują minimalne zmiany jak się lepiej prowadzi. Na koniec zmierzyłem cambery, żeby zapokoić niedowiarka.
Na podwozie trafiła też warstwa ochronna środka konserwującego, nie ma co ukrywać, poduszka powietrzna po której się przesuwam czasem łapie lagi i zdarza mi się przytrzeć gdzie nie gdzie, trzeba to na bieżąco konserwować.

Jestem bardzo zadowolony.. coś w tym roku jeszcze porobię przy aucie jak zostanie u mnie, ale generalnie, chyba podbudowany idealną kondycją shamuję jeszcze troszeczkę i przesunę wyniki 98 octan/ 102 octan o +20PS, powinno dalej znosić tak jak teraz, a kusi mnie jazda na pełnym booscie bez obcinania góry.
z.jpg
zb.jpg
zbi.jpg
zbie.jpg
zbiez.jpg
zbiezn.jpg

PostNapisane: 3 lis 2012, 19:09
przez tmx89
Hazu – Kończ waść, wstydu oszedź <cisza> co do fotorelacji jak bardzo chcesz to niedlugo ja kupie gwint i specjalnie dla Ciebie z dedykacja zrobimy zdjecia ustawienia takiego pochylenia .... a jesli jestes nieciepliwy to polecam clubroadster.net i popatrzenie tam jak ludzie glebia te auta na seryjnych gratach poza gwintem.... na youtube tez pelno jest filmikow wystarczy wpisac... slammed miata <czytaj> to nie honda ze trzeba uzywac takich wynalazkow jakie zaprezentowales...

http://www.youtube.com/watch?v=pc1Ix0v3IZY

PostNapisane: 3 lis 2012, 20:04
przez Pajko
5,4 i 3,9 matko boska ale zaj*&#@ste pochylenie na fotkach tego nie widać ja w 626 z tylu mialem 4,1 to była pokraka i Mnie to jarało chciałbym w przyszłym sezonie osiągnąć u siebie . Jest kozak

a co do wypowiedzi wyżej to uwielbiam posty wszechwiedzących fantastów którzy nic nie widzieli a znają się na wszystkim .

Cieszy Mnie to że nie tylko ja na tym forum buduje auto w stanc'owym flushowym stylu