a jaki masz teraz czas 0-60mph ?
Mazda 323F BG BP '93
Jacek176 napisał(a):Ale i tak nie zmienia to faktu, że nasze auta na drodze "idą" tak samo
Ciekawe jaką by miał moc gdyby zastosował takie mody jak Ty
check. napisał(a):na pewno masz więcej Nm także niutony robią swoje
A to wyszło jakoś tak niechcący. Wszystko przez to, że Świątek zrobił mi zbyt łagodne wałki. Łatwiej nimi ugrać średnie obroty (na których mi nie zależy wogóle) niż wysokie.
check. napisał(a):a jaki masz teraz czas 0-60mph ?
Powtarzalne 6.7
Czasami wychodzi 6.6
Neonixos666 napisał(a):Jacek176 napisał(a):Ale i tak nie zmienia to faktu, że nasze auta na drodze "idą" tak samo
Ciekawe jaką by miał moc gdyby zastosował takie mody jak Ty
Honda w serii ma takie mody jak ja
On za sam silnik + skrzynia + robocizna + wydech dał 10tys. PLN
Także jeżeli chodzi o ilość wydanej gotówki to już pobił mnie ze dwa razy
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
szkodaze szpera jest nie do dostania do tej skrzyni co masz teraz. a przy ruszaniu honda mocno odjezdza? bo mwoiles ze jada tak samo ale rozumiem ze z rolki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Właśnie co najdziwniejsze: na pierwszych dówch biegach to Mazda idzie nawet lepiej
Jak kumpel zmierzył sobie 0-60Mph to wyszło mu 6.9
Dopiero później nadgania. W najlepszym przejeździe pokazało mu prędkość końcową na ćwiartkę 99Mph
Jak kumpel zmierzył sobie 0-60Mph to wyszło mu 6.9
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
jednym slowem szpera nic nie daje i ma gorsze opony niz twoje 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jacek176 napisał(a):Tu na forum była seryjna 122-konna 323F GT, która robiła 15.4![]()
Moja, Moja





- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Jacek176 napisał(a):Powtarzalne 6.7
Czasami wychodzi 6.6
to do pełnej stówki trochę ponad 7s będzie, ładnie
Marcin1mazda napisał(a):Jacek176 napisał(a):Tu na forum była seryjna 122-konna 323F GT, która robiła 15.4![]()
Moja, Moja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
musiała być dobrze wybebeszona
- Od: 21 lut 2011, 14:11
- Posty: 173
- Auto: Civic 1.4
zrobilem analize twqojego wykresu i skrzyni i niekoniecznie wychodzi ze sie oplaca krecic do odcinki.na pewno na jedynce sie oplaca krecic do odciny, ale na pozostalych biegach juz niekoniecznie.
na dwojce wychodzi ze najlepiej do okolo 7500 (na dwojce wtedy jest okolo 980Nm a po zmianie na trojke spadek o 2200 czyli do 5300 jest wtedy 975Nm), na trojce do okolo 7300 (na trojce wtedy jest okolo 730Nm a po zmianie na czworke spadek o 1700 czyli do 5600 jest wtedy 735Nm), a na czworce do okolo 6800 (na czworce wtedy jest okolo 640Nm a po zmianie na piatke spadek o 1500 czyli do 5500 jest wtedy 615Nm).
co prawda przyjalem spadki obrotow z 1 na 2, z 2 na 3, z 3 na 4 jak w skrzyni g5mr bo nie chcialo mi sie juz liczyc a mialem gotowce z g5mr ale roznice beda minimalne.

na dwojce wychodzi ze najlepiej do okolo 7500 (na dwojce wtedy jest okolo 980Nm a po zmianie na trojke spadek o 2200 czyli do 5300 jest wtedy 975Nm), na trojce do okolo 7300 (na trojce wtedy jest okolo 730Nm a po zmianie na czworke spadek o 1700 czyli do 5600 jest wtedy 735Nm), a na czworce do okolo 6800 (na czworce wtedy jest okolo 640Nm a po zmianie na piatke spadek o 1500 czyli do 5500 jest wtedy 615Nm).
co prawda przyjalem spadki obrotow z 1 na 2, z 2 na 3, z 3 na 4 jak w skrzyni g5mr bo nie chcialo mi sie juz liczyc a mialem gotowce z g5mr ale roznice beda minimalne.

Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piwo, piekna symulacja
Szkoda tylko, że nie sprawdza się w praktyce
W weekend wypróbowałem zmiany biegów przy różnych obrotach. Tak jak pisałem najlepsze czasy miałem zmieniają przed samą odcinką. I to była duża różnica. Zmieniając biegi poniżej 8000obr. miałem czasy o ok. 0.3s gorsze.
Tak wogóle to potrzebuję shift light bo w tej chwili zmieniam biegi na wyczucie bo skala na obrotomierzu mi się kończy.
W ten weekend, jeśli będę miał czas to zrobie jeszcze jeden eksperyment. Kiedyś najlepsze czasy robiłem z uszkodzonym VICSem (był cały czas otwarty. Teraz jest on sprawny. Spróbuję otworzyć go na stałe. Być może obniżenie momentu obrotowego poniżej 5000obr. da lepszą trakcję i starty.
Szkoda tylko, że nie sprawdza się w praktyce
W weekend wypróbowałem zmiany biegów przy różnych obrotach. Tak jak pisałem najlepsze czasy miałem zmieniają przed samą odcinką. I to była duża różnica. Zmieniając biegi poniżej 8000obr. miałem czasy o ok. 0.3s gorsze.
Tak wogóle to potrzebuję shift light bo w tej chwili zmieniam biegi na wyczucie bo skala na obrotomierzu mi się kończy.
W ten weekend, jeśli będę miał czas to zrobie jeszcze jeden eksperyment. Kiedyś najlepsze czasy robiłem z uszkodzonym VICSem (był cały czas otwarty. Teraz jest on sprawny. Spróbuję otworzyć go na stałe. Być może obniżenie momentu obrotowego poniżej 5000obr. da lepszą trakcję i starty.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
widac wykres mocy i momentu z ktorego robilem wyliczenia ma sie nijak do rzeczywistosci.widocznie moment nie spada w rzeczywistosci tak jak na wykresie ktory jest na pierwszej stronie.
ale z ciekawosic moglbys zrobic dwa pomiary do 200.za pierwszym razem zmieniajac biegi pod 8tys a za drugim tak spadajaco jak napisalem.czyli jedynka do 8,2 dwojka powiedzmy 8000 trojka 7800 czworka do 7600.ciekaw jestem.bo na cwiare to za krotki dystans, zwlaszcza ze i tak na trojce musisz dociagnac do 8200.albo czas na 1 km chyba da sie na gtechu ustawic.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
DO 8200 to raczej nie będę kręcił. Teraz mam odcinkę ustawioną na 8100 i myslę, że to jest absolutny max dla hydraulicznych popychaczy (teoria mówi, że wyrabiaja one tylko do 7000
).
Poza tym ciężko tak precyzyjnie określić obroty. Seryjny obrotomierz nie jest dokładny i zawyża. Skala jest tylko do 8000 a tak naprawdę wtedy jest 7500. Kiedy mam faktycznie 8000 wskazówka obrotomierza jest już daleko poza skalą.
Poza tym ciężko tak precyzyjnie określić obroty. Seryjny obrotomierz nie jest dokładny i zawyża. Skala jest tylko do 8000 a tak naprawdę wtedy jest 7500. Kiedy mam faktycznie 8000 wskazówka obrotomierza jest już daleko poza skalą.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):Teraz mam odcinkę ustawioną na 8100 i myslę, że to jest absolutny max dla hydraulicznych popychaczy
Ja jak ustawiłem na odcinke na 7800 to z silnika zaczęły dochodzić nieciekawe odgłosy (do 7600 jest git) tak więc Twoje 8100 chyba by mi silnik rozsadziło

Szkoda że w trybie FI nie ma już wyjścia parametrycznego bo można by to wykorzystać jako shift light a tak


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
jacek jak masz twarde sprezyny to kup nowe popychacze i wymieniaj olej co 5 tys i mozesz spokojnie krecic silnik do 8500 nawet. a jakie masz cisnienie oleju okolo odcinki?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jacek176 napisał(a):jakie mam ciśnienie to nie mam pojęcia bo nie mam żadnego miernika
ja mam wrzucone twarde sprezynki i podloczony temp i oil press, takze silnik do wakow juz mam przygotowany. jedynie tak jak pisalem nowe popychacze i bedzie hulac:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości