Dawno mnie tu nie było ... niestety z powodu braku czasu dla mazdeczki i na dodawanie wpisów.
Na chwilę obecną specyfikacja wygląda następująco :
silnik:
-BP DOHC 128KM seria po rewizji
-nowe uszczelki, usczelniacze, rozrząd z pompą wody, olej motul 10w40, płyn chłodniczy
-przewody zapłonowe NGK
-świece irydowe NGK
-kolektor wydechowy 4-2-1 liczony jakimś tam programem dawno temu owinięty bandażem bazaltowym dalsza część ukłądu wydechowego 2,25'' kwas na 1 przelotowym tłumiku oem look
-koło zamachowe z 1.3 8v
-chłodnica aluminiowa sportowa dedykowana do hondy civic przerobiona pod mazde
-filtr stożkowy apexi
napęd:
-skrzynia biegów 1.3 8v
-sprzęgło seria do wzmocnienia po częstszych strzałach ze sprzęgła potrafi się uślizgiwać
hamulce :
przód
-tarcze BF GTX zaciski na adapterze BG GTX
-płyn ferodo DOT 5.1
tył seria
zawieszenie:
-gwint TA technic dedykowany do vw polo
-kąty przód po 2.5 stopnia
wnętrze:
-totalna wybebcha
-rozpórki kielichów przód tył
-fotel kubełkowy bride
-pasy takata
-kierownica momo 323 gtr
koła 14'' mazda opony 185/55
to ta lepsza strona teraz ta gorsza lub lepsza dla kogoś jeśli ktoś był by zainteresowany kupnem proszę o składanie propozycji mozliwa zamiana na mx5
121 w tym momencie goni subaraki po torze także nie jest żle większość cześci eksploatacyjnych jest nowa. Zastanawiam się nad sprzedażą bo nie mam czasu na dalsze dłubanie przez ostatnie 3 lata ten samochód nie zrobił 1000 km. Posiadam do niej wszystkie graty by złozyć ja na orginał do tego dorzucam jeszcze orginalny silnik któy tez jest w świetnej formie zawieszenie chamulce kilka sprzegieł kilka skrzyn biegów i jesli by ktoś chciał to nawet druga budę ale raczej z wykorzystaniem tylko jako schowek xd chyba ze przydadzą się szyby. Posiadam jeszcze 323 BG GT w której zacząłem renowacje i równiez zastanawiam się nad jej sprzedażą.