Zamontuj i się pochwal fotkami
Mazda MX-3 EC BP '92 1.8 137KM BLACK BITCH Supercharger
Haha nieźle
..... ma szczęscie :p
Zamontuj i się pochwal fotkami
Zamontuj i się pochwal fotkami
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Baw sie baw
dorbze ze chęci wrócily
i nie zartuj wiecej
bo projekty sie prowadzi do konca 
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
mlody1921 napisał(a):czego dałeś dołem a nie za otworem halogenu ?
dlatego że zbiornik wyrównawczy ma zostać na swoim miejscu i dodatkowo w tamtym miejscu ma być zamontowany stożek
dziś dotarł kolejny element układanki:

korzystając z wolnej chwili poukładałem orurowanie z kompresora do icka


kompresor też już na swoim miejscu


Enki napisał(a):ehh . dzisiaj miałem dzwonić do kolesia o progi i dokładkę ale witek mi powiedział ze ty już kupiłeś.
szczęściarz
trzeba być szybkim jak honda i zwinnym jak anakonda


mlody1921 napisał(a):Ładnie sie dzieje ale flansze mogłeś zmienić od SC
flansze chyba zmienie
choć myśle że grubość 3mm nie będzię zła
Gratulacje projektu
kiedy odpalanie ?
i jaka moc planowana ?
Gdzie dorwałeś takie fajne blachy??

KAROLLO121 napisał(a):Gratulacje projektukiedy odpalanie ?
i jaka moc planowana ?
do odpalenia z kompresorem jeszcze zejdzie z powodu kompletnego braku czasu
DamianSzatan666 napisał(a):Gdzie dorwałeś takie fajne blachy??
blachy robione w firmie AGO
mazda prawdopodobnie będzie rozebrana i pójdzie na części
dziś przy montażu trigger okazało się że koło zębate rozrządu na wale ma luz i wał nadaje sie albo do napawania albo na złom
ktoś zamiast długiego prostego kilina włożyl krótki pólokrągly jak od koła zmachowego od komarka
ciekawe kto był taki mądry
ostatnim włascicielem silnika był kolega z forum o nicku Piciu
teraz trzeba sie poważnie zastanowić co robić dalej
teraz już sam nie wiem czy rozbierać caly silnik i patrzeć co tam jest nagrzebane czy wywalić to na złom
dziś przy montażu trigger okazało się że koło zębate rozrządu na wale ma luz i wał nadaje sie albo do napawania albo na złom
ktoś zamiast długiego prostego kilina włożyl krótki pólokrągly jak od koła zmachowego od komarka

ciekawe kto był taki mądry

teraz trzeba sie poważnie zastanowić co robić dalej
teraz już sam nie wiem czy rozbierać caly silnik i patrzeć co tam jest nagrzebane czy wywalić to na złom
NIc nie robić jechać do tokarza niech zrobi ci nowe koło pasowe ciaśniejsze
pod klina i po robocie a nie od razu na części
Jak już zrobisz to flaszka sie należy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):NIc nie robić jechać do tokarza niech zrobi ci nowe koło pasowe ciaśniejszepod klina i po robocie a nie od razu na części
Jak już zrobisz to flaszka sie należy
tylko problem jest jeszcze z wałem bo rowek na klin jest rozjechany
chyba powiekszenie rowka i dorobienie innego klina jest prostsze niz szukanie walu ;p
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości