Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Siw-y » 15 lis 2011, 23:53

Przekaźnik przekaźnikiem ;)
U mnie mimo, że przekaźnik działał, dawał sygnał na wentylator to i tak wentylator się nie kręcił, okazało się, że gdzieś między wtyczką a instalacją auta upaliła się masa.
Także sprawdź czy w ogóle sygnały dochodzą.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Gared » 16 lis 2011, 07:29

Szyna napisał(a):Ja bym poszukał po prostu pinów które wychodzą z komputera z sygnałem na przekaźnik i pociągnął nowy kabelek pod przekaźnik i myślę ze było by po problemie :D Bo najpierw z czujnika idzie sygnał do ECU który przy odpowiedniej wartości podaje + na przekaźnik, a on załącza wentylator.

Może. Aczkolwiek u mnie komp nie daje sygnału na przekaźnik – sprawdzane miernikiem na pinach przy kompie.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Szyna » 16 lis 2011, 09:23

Gared napisał(a):Może. Aczkolwiek u mnie komp nie daje sygnału na przekaźnik – sprawdzane miernikiem na pinach przy kompie.

No to widocznie jeszcze coś innego :D Teraz juz nie jestem pewnie swojej teorii :P
A co do tej masy to na pewno zginał nam gdzieś ten sygnał bo jak podłączyliśmy na krotko przez przekaźnik to wentylator chodził ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Gared » 16 lis 2011, 20:17

W sumie (na co uwagę zwracał waldii) podpiąłem kompa od KLa u siebie, oryginalny od K8 został na półce. Niedawno zaś okazało się, że nie wiadomo czy mój KLowy komp nie jest przypadkiem od wersji z automatem. Czy tam rozkład pinów jest taki sam nie mam na chwilę obecną pojęcia, ani przez ostatnie dni nie miałem czasu sprawdzić.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Capazo » 17 lis 2011, 20:38

Wczoraj razem z Szyna wybralismy sie do Wrocławia docierac silnik.. i na trasie piatke z fs'a dawała rade, a zawieszenie spisywalo sie mega mega mega, na zakrecie gdzie wczesniej mx-3 na tych samych amorach i sprezynach wynosilo juz do zewnetrznej, na poliuretanach jest jeszcze 20km/h zapasu i moglem w zakrecie robic co chcialem zaciesniac, odpuszczac, rozpalic grill cokolwiek. Juz sie doczekac nie moge jak wkoncu dostane ten gwint..EH <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gared » 18 lis 2011, 17:13

Jak spalanie? ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Capazo » 18 lis 2011, 19:26

Gared napisał(a):Jak spalanie? ;)


zrobilem 165km z czego 30-40 po miescie reszta w trasie i spalanie wyszlo 11L
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 20 lis 2011, 00:37

A ja wspomnę o naszych błędach które nam cały czas wyskakują :D
Błąd nr 25, 27, i 30... coś tam :P Capazo napisz, Ty pamiętasz i dodaj jeszcze objaśnienia błędów może ktoś w czymś doradzi ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Majki88 » 20 lis 2011, 00:57

25 3-drożny zaworek PRC czyli od ciśnienia paliwa prawdopodobnie spalony lub nie łączy na kostce
najprościej sprawdzić zaworek podając + i – z aku powinien cykać
reszta nie istnieje sprawdźcie jeszcze raz
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Szyna » 20 lis 2011, 12:10

Majki88 napisał(a):reszta nie istnieje sprawdźcie jeszcze raz


Jak to nie istnieje :D Capazo jak dzisiaj wróci ze studiów to napisze dokładnie co to tam za błędy nam wyskakują, bo ma wszystkie objaśnienia na kartce ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 20 lis 2011, 12:48

Dlatego mam nadzieje że jak wywale wszystkie podcisnienia to będzie działać i będzie sporo więcej miejsca pod maską :D te zaworki, podcisnienia to jest jakieś chore
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 20 lis 2011, 21:03

Witam wrocilem wkoncu z poznania, przewiozlem Mariusza:D zrobilem 200km po trasie i 100km butowania po miescie spalanie 10L, kurde chyba wyglad bagiety z tymi pasami fotelami itd oraz napis 16 valve z tylu irytuje wszyskich na swiatlach bo chyba z 5 aut objechalem:D co sie chcieli zmierzyc. A błedy to 16,25,29,34
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Majki88 » 20 lis 2011, 21:10

no gratuluje ogólnie całego projektu jaki podejścia a co do błędów
16 to jest EGR czyli musicie sprawdzić podciśnienia od niego przy pozostałych 2 zaworkach czy dobrze są wpięte
bo ten błąd jest od pozycji zaworu który sterowany jest podciśnieniem
25 jak pisałem PRC solenoid

29 elektrozawór przewietrzenia EGR czyli któryś z 2ch przy EGR

34 – Elektrozawór regulacji wolnych obrotów A krokowiec ?
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez MariuS » 20 lis 2011, 21:13

potwierdzam, widziałem i nawet kawałek mnie Mateusz przewiózł. Wygląda masywnie, trzyma się faktycznie drogi naprawdę dobrze, gada jak należy. Nie jest skończona, ale projekt <spoko> .

Nast razem jak będziesz w Poznaniu może pojeździmy razem po mieście, bo w ten week tragedia- duży ruch
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 20 lis 2011, 21:22

Majki88 napisał(a):A krokowiec ?


Odpiety, ale wczesniej z mx3 tez mialem odpiety a bledu nie wyrzucalo. Kurde ja tam do egr nie mam zadnych podcisnien;/ a wtyczki itd. Jedyne co to ten egr rozkrecilem i zostawilem ten sam plastik tylko z wtyczka
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Majki88 » 20 lis 2011, 21:26

Capazo napisał(a):Kurde ja tam do egr nie mam zadnych podcisnien;/ a wtyczki itd. Jedyne co to ten egr rozkrecilem i zostawilem ten sam plastik tylko z wtyczka

i możliwe że przez to łapie błąd
a co do 34 może ktoś inny doradzi mało mi mówi ten opis
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Pyton162 » 23 lis 2011, 22:18

jak tam docieranie idzie?
choroby wieku dziecięcego juz ogarnięte
Pyton162
 

Postprzez Capazo » 23 lis 2011, 22:50

Pyton162 napisał(a):jak tam docieranie idzie?
choroby wieku dziecięcego juz ogarnięte


Ano sprawa z docieraniem.. zostal wymieniony olej na pelen syntetyk ELF 5w50 i.... i juz bo nie mam czasu smigac nim zostalo mi jeszcze 600km wymiana oleju a valvolina i chcialbym wystartowac jeszcze w super oesie w poznaniu ale nie wiem czy zdaze. Do tego te pare pierdow zwane bledami.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 27 lis 2011, 18:26

Witam mam pytanie czy moglby mi ktos wyslac zdjecie kostki co idzie do TPS'a z silnika k8 bo nie moge dojsc ktory kabel gdzie idzie, jak zle podlacze na zimnym silniku jest ok, ale wystarczy ze wskazowka od temp sie podniesie o 0,5cm i samochod odcina paliwo na 2-2,5 tys na wolnych jak i na biegu;/ i caly czas jezzdze z odpietym tpsem;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 28 lis 2011, 21:57

Czy to to ?
Obrazek

Dodaj jeszcze ze nie mamy oryginalnej wtyczki dlatego jest taki problem z tym ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy