MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo
Ja miałem VW T4 lawetę do 3,5 tony i sobie jeździłem
a jeśli chodzi o lawetę doczepianą to B+E potrzebne
a jeśli chodzi o lawetę doczepianą to B+E potrzebne
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Car + laweta = DMC obu poniżej 3,5t i wystarczy kat. B
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Herezje wypisujecie. DMC zespołu, czyli holownik+przyczepa. W praktyce wygląda to tak, rzadko który zestaw spełnia wymagania.
Art. 88. 2. Prawo jazdy kategorii B uprawnia do kierowania:
a/pojazdem samochodowym o DMC nieprzekraczającej 3500 kg z wyjątkiem autobusu lub motocykla,
b/pojazdem, o którym mowa w lit. a, z przyczepą o DMC nieprzekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna DMC zespołu tych pojazdów nie przekracza 3500 kg
Tak więc, biorąc pod uwagę, że DMC np. Sharan'a to jakieś 2300 kg, a DMC malutkiej lawety to 2000 kg, razem 4300 kg nie łapiesz się na warunki DMC zestawu = 3,5 tony. Dwa, DMC lawety to 2000 kg w odniesieniu do masy własnej Sharan'a na poziomie (strzelam) 1500 kg, więc nie wolno nim jej ciągnąć. W praktyce, bez kategorii E można G
Art. 88. 2. Prawo jazdy kategorii B uprawnia do kierowania:
a/pojazdem samochodowym o DMC nieprzekraczającej 3500 kg z wyjątkiem autobusu lub motocykla,
b/pojazdem, o którym mowa w lit. a, z przyczepą o DMC nieprzekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna DMC zespołu tych pojazdów nie przekracza 3500 kg
Tak więc, biorąc pod uwagę, że DMC np. Sharan'a to jakieś 2300 kg, a DMC malutkiej lawety to 2000 kg, razem 4300 kg nie łapiesz się na warunki DMC zestawu = 3,5 tony. Dwa, DMC lawety to 2000 kg w odniesieniu do masy własnej Sharan'a na poziomie (strzelam) 1500 kg, więc nie wolno nim jej ciągnąć. W praktyce, bez kategorii E można G
luxter – nie dawaj pupy – wpadaj, po drodze nocleg z zapojką i przekąską zapewniam
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
lukster napisał(a):poza tym muszę dokonać "kosmetycznej" naprawy bolidu
Bolid nie polubił > 1.2bara
Tłok "wyparował"
Głowica szrot
"Ryski" na tulei
Dostałem karę za brak umiaru. Trzeba to poskładać, ustawić 0.9-1 bara i skończyć tuningi qurwamać
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Smutno się zrobiło
Na Olsztynie nie będziesz?
Na Olsztynie nie będziesz?
Jak mawia mój kolega z Kaszub: "Kto idzie grubo ten je.bnąć musi"
A na Olsztyn się poskładam myślę
A na Olsztyn się poskładam myślę
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
ło [cenzura].. szkoda :/ jaka przyczyna korba niepolubiła niutona czy? poprostu tłok odmówił posłuszeństwa mój najulubieńszy bolid
z kogo ja będe wene brał :/
ale korba na zdjęciach prosta to wygląda jakby oderwało tłoka od korby
z kogo ja będe wene brał :/
ale korba na zdjęciach prosta to wygląda jakby oderwało tłoka od korby
Ostatnio edytowano 2 cze 2011, 23:21 przez mlody1921, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):jaka przyczyna
Przekroczenie granicy mechanicznej wytrzymalości tłoka. Padł przy egt 900, afr 11, zero stuku.
mlody1921 napisał(a):z kogo ja będe wene brał :/
A co Ty krzyżyk stawiasz na klozecie Silnik to część wymienna ziom
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
A już mnie przeraziłeś ufff to składaj składaj, wygląda jakby oderwało tego dłoka od korby, bo korby od milli z tłokami wiseco niby 500 hp przenoszą , a mówiłem zakuć po 3 naprawach to już kucizna by była
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
korby od millera pogiąłem na jesieni z powodu stukowego przy 1.2 bara. Nigdy nie uwierze, że zniosą więcej niż 420KM z Holseta
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Czyli 500 niutona z nich nie wyciśnie, dobrze wiedzieć jak beda kiedyś aspiracje na 5 z przodu to kucizna w maxie to trzymam kciuki za poskładanie bolidu
jak sie nie myle na mx-3.com chyba pisał ze smiga na tłokach kutych i korbach z milli 400hp 515niuta
jak sie nie myle na mx-3.com chyba pisał ze smiga na tłokach kutych i korbach z milli 400hp 515niuta
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
lukster napisał(a):Padł przy egt 900, afr 11, zero stuku.
Menda jedna... Współczuję stary. Jesteś pionierem, tacy mają najgorzej, muszą wiedzę budować na swoich doświadczeniach
o kuzka.tlok poszedl do nieba.dziwne bo inne tloki nie wygladaja tak zle.czyzby jeden wtrysk sie przytkal albo mial gorsza wydajnosc? chyba w grubych projektach jak ten powinno byc 6 egt i 6 sond lambda na kazdy gar.masakra.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości