Mazda RX-7 FD 13B-REW '93
o ja sie spytam Pit jak geometria u ciebie zwlaszcza (roz)zbieznosci przod tyl
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):o ja sie spytam Pit jak geometria u ciebie zwlaszcza (roz)zbieznosci przod tyl
Piwo, wartości Ci nie podam. Zgodnie z fabrycznymi nastawami (w kwietniu ustawiałem).
bo taki driftowoz to moge sie zalozyc ze ma mocno tyl rozbiezny i przod pewnie tez . u ciebei zeby cwiary lepiej wychodzily to tyl bym zbiezny zrobil tak z +20 minut na strone
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Odgrzeje trochę kotleta bo coś tu tak ucichło.
Pit auto z racji na pogodę zapadło w sens zimowy, ale pewnie coś tam dłubiesz.
Uchylisz rąbka tajemnicy jakie plany na ten sezon?? Bo w tamtym z tego co pamiętam to 5 z przodu i prawie się udało.
Pit auto z racji na pogodę zapadło w sens zimowy, ale pewnie coś tam dłubiesz.
Uchylisz rąbka tajemnicy jakie plany na ten sezon?? Bo w tamtym z tego co pamiętam to 5 z przodu i prawie się udało.
sly napisał(a):Pit auto z racji na pogodę zapadło w sens zimowy, ale pewnie coś tam dłubiesz.
Uchylisz rąbka tajemnicy jakie plany na ten sezon?? Bo w tamtym z tego co pamiętam to 5 z przodu i prawie się udało.
Zgadza się, samochód śpi sobie spokojnie w garażu. Czasu na niego z każdym miesiącem coraz mniej... Ja z kolei aspiracji zaistnienia na siłę nie posiadam – stąd temat śpi z samochodem, i dobrze. Skoro jednak pytasz – odpowiem... Zbudowałem z włókna i żywicy trzymadełko wskaźnika AFR'u w oparciu o obudowę centralnego głośnika na konsoli. Teraz buduję słupek z miejscem na wskaźniki w oparciu o oryginalny. Zdjęcia poniżej pod tekstem (...) Co do planów – te z reguły mają to do siebie, że z ich realizacją bywa różnie, ale chciałbym w tym roku ogarnąć wnętrze, zrobić porządek z elektryką w kabinie, podłączyć wspomaganie kierownicy. W sprawach "podmaskowych" – jakoś na początku sezonu wyjadę i przestroję zakres 1.25 – 1.4 bara + zapłon. To chyba tyle.
Miejsce na zegar AFR
to wygląda jak OEM, good job man!
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
Baja. Zrobisz mi też takie?
Słupek już zamontowany?
D4NI3L napisał(a):Słupek już zamontowany?
Słupek też. Z ważniejszych rzeczy zamontowana po odbudowie jest (właśnie wyszedłem z garażu) turbina, którą całkiem niedawno zamordowałem z zimną krwią przy strojeniu Turbinę odbudowaliśmy z Five'em sami – w przydomowym garażu w mocnym niedostatku narzędziowym Amerykanie odbudowując (Holset'y szczególnie) mają w nosie wyważenie, ja jednak po złożeniu i naznaczeniu położenia wałka do śmigła kompresora – dałem HX'a do wyważenia (+200 zł). Turbin wcześniej nie odbudowywaliśmy – to nowy skill do kolekcji (...) Koszt zestawu naprawczego (identycznego ze stosowanym przez Cartur) to 220 zł z przesyłką, chwile zabawy z nową układanką – bezcenne Turbina dziś przetestowana rundką po okolicy – na razie trzyma olej
Ostatnio edytowano 11 cze 2012, 22:26 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
onyx napisał(a):I to właśnie w Holsetach jest [tiiit] Następną sprężarką będzie Holset, tyle że trochę mniejszy
Banalna jest. Trzeba mieć tylko kosmicznie małe i dłuuugie szczypce do seger'ów. Hehe Następnym razem chcę w ramach testu z premedytacją mieć gdzieś wyważanie
mlody1921 napisał(a):Az sie prosi o fotorelacje :d olej puszczala? Moze restrykcja za duza?
Własnie w ferworze walki nie cyknąłem fotek z przebiegu prac... Mam kilka tylko po zdjęciu muszli, ale to najmniej istotne jest. Generalnie – robiliśmy ściśle wg serwisówki Holset'a. Proces złożenia – mając wspomniane szczypce – trwałby jakieś 15 minut. Bez nich – jakąś godzinkę.
Nie mam własnie pomysłu co do przyczyny awarii. Turbina nie straciła sprawności, pompowała do końca normalnie. Na wolnych obrotach (bez obciążenia) RX był parowozem, nic nie było widać za nim, a czuć przecudny zapach smażonego oleju Pod obciążeniem dymienie zanikało. Restrykcja jest taka, jaką i amerykanie i kumple Lukstera z nim samym stosowali w HX'ach z powodzeniem (2 mm)... Różnicą u mnie jest trochę bardziej gęsty olej – teraz będę trochę dłużej go rozgrzewał (zaopatrzyłem się w zegarek temperatury) przed jazdą na obciążeniu.... Może zbyt wysokie obroty przy odpalaniu, może za twarda sprężyna w BOV'ie – chociaż to takie trochę niewyobrażalne przyczyny... Jednym słowem – nie mam zielonego pojęcia, czemu zdechła.
W końcu miałem okazję zasmakować próbki możliwości białej "Bestii" z pozycji pasażera. Wrażenia spore i jak najbardziej pozytywne, aż strach pomyśleć co to będzie przy pełnych możliwościach . Dziękuję za urozmaicenie Niedzielnego popołudnia Panie Piotrze oraz polecam się na przyszłość .
siegu napisał(a):Wrażenia spore...
Proszę Cię.... jeździliśmy głównie na podciśnieniu z miejskimi prędkościami, raz dopuściłem do 0,2 czy 0,3 bara tylko... Lepszy efekt jest przy wyższych prędkościach, gdy wskazówka doładowania mija 1 bar
siegu napisał(a):...oraz polecam się na przyszłość .
Chętnie wykorzystam
Barthez napisał(a):nie boisz się że będzie zasysać włazy od studzienek?
Spokojnie Bartek, nic nie będziemy zasysać
o kurde gratuluje Madzi jest piekna! ciekawi mnie tylko ile potrzebuje do setki??? wyrobi sie z 4,5 sec?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości