626 GE FS
Jacek176 napisał(a):Zanim się jeszcze bardziej napuszysz to proponuję przeczytać kilka postów wcześniej od czego zaczęła się dyskusja. Chodziło mi tylko o to, że czasy z Piotrkowa są mało wiarygodne bo wszystkim wyszły podejrzanie kiepskie.
Wiesz, że czasy z Piotrkowa są mało wiarygodne a porównujesz je z czasami z Sochaczewa
Lukas dzięki za szybką wysyłkę korka
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Panowie Ja pozwolę sobie przytoczyć tylko jeden przykład czasów z Piotrkowa, żeby koledze mega OT nie robić...
FeniX Mps6 – Fmic
I czas najlepszy 14,6... I to ma być słaby czas ?
FeniX Mps6 – Fmic
I czas najlepszy 14,6... I to ma być słaby czas ?
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
jarek.ZE napisał(a):Wiesz, że czasy z Piotrkowa są mało wiarygodne a porównujesz je z czasami z Sochaczewa![]()
Przeczytaj jeszcze raz moje posty ale tym razem ze zrozumieniem i skończmy ten OT.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
.:MarciN:. napisał(a):Lukas007 jak sprawuje Ci się RM? Co było najważniejszym powodem zmiany końcowego? Jak wrażenia z jazdy, na plus czy minus z El-teciem oraz wrażenia akustyczne?
Dużo dobrego słyszałem o RM, dlatego pytam, bo miałem pewien pomysł – chciałem zamówić tłumiki pod wymiar do Madzi i wyspawać sobie na nich cały układ.
Mam go dopiero dwa tygodnie, ale jestem zadowolony. Jest solidnie wykonany, tani i IMO ładnie brzmi. Co do brzmiania właśnie to jest jakies 2-3 razy głośniejszy od EL-TEC'a (którego praktycznie nie było słychac wcale). Teraz na RM5 jest głośno, ale nie przesadnie.
Co do skrzynii to i tak jeżeli się zdecyduje na zmianę to kupie skrzynie od 626 – albo od GE albo od GF (tu też duzo będzie zależało od ceny). Z tej strony którą przytoczył pinky szczerze mówiąc nie wiele wywnioskowałem ... jedyne co znalazłem odnośnie FP/FS to ...
Skrzynia o oznaczeniu F25M-R montowana w FP-DE ma przełożenia:
1 –> 3.416:1
2 –> 1.842:1
3 –> 1.290:1
Skrzynia G15M-R montowana w FS-DE ; FS-DET ; FS-ZE ma przełożenia:
1 –> 3.307:1
2 –> 1.842:1
3 –> 1.310:1
Wychodzi na to, że przełożenia 2 biegu są takie same, a na filmach wyraźnie widać, że 2 bieg jest krótszy w FS'ie ...
jarek.ZE napisał(a):Lukas dzięki za szybką wysyłkę korka
Proszę
Jacek, czemu porównujesz zawsze swoją super hiper szybką bagietę do najsłabszych KL-ZE w tym klubie? Spróbuj się z KL-ZE równie zdłubanym jak Twoje BP i identyczną masą, wtedy pogadamy...
Udało Ci się objechać Wronx-owe MX-3 które jezdzi niestety tak sobie i Smirnoffowego Xedosa z seryjnym wydechem który może wypluwa 170 KM...
Porównywanie do ogonów to kpina, sprawdz swoje auto z MX-3 takim jak Jarka...
Udało Ci się objechać Wronx-owe MX-3 które jezdzi niestety tak sobie i Smirnoffowego Xedosa z seryjnym wydechem który może wypluwa 170 KM...
Porównywanie do ogonów to kpina, sprawdz swoje auto z MX-3 takim jak Jarka...
xXx napisał(a):super hiper szybką bagietę
Na resztę wypowiedzi na ten temat zapraszam do mojego wątku w NM
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
a przelozenie glowne jest takie same?ogolnie fs widac ze ma lepiej dobrane beigi.jedynka dluzsza dwojka taka sama trojka juz krotsza.czyli tam gdzie trzeba krotka a gdzie nie trzeba dluzsza.bardzo madrze.ale jeszcze przelozenie glowne jakie?bo jesli fs ma 4,105 a fp ma 3,850 to przelozenia fsa sa znacznie krotsze.wystarczy sobie wymnozyc wszystkie biegi razy przelozenie glowne w jednym i drugim przypadku i zobaczyc co wyjdzie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
xXx napisał(a):Jacek, czemu porównujesz zawsze swoją super hiper szybką bagietę do najsłabszych KL-ZE w tym klubie? Spróbuj się z KL-ZE równie zdłubanym jak Twoje BP i identyczną masą, wtedy pogadamy...
boszzz... nestępny

Widzę, że urażona duma posiadaczy (lub byłych posiadaczy) wszechmocnego KL-ZE utrudnia czytanie tekstu ze zrozumieniem.
Ostani raz spróbuję wytłumaczyć jak chłop krowie, punkt po punkcie:
1.Była mowa o czasie wykręconym przez Lukasa w Piotrkowie
2. Ja stwierdziłem, że te czasy są mało wirygodne bo wszystkim wyszły podejrzanie kiepskie.
3. Gibsong zaś stwierdził, że nie wszystkie były kiepskie i Jarek był zadowolony.
4. Na co ja odpowiedziałem, że nie bardzo było być z czego zadowolonym bo wyszedł mu tam gorszy czas niż mi w Sochaczewie, co miało być argumentem że czasy z Piotrkowa są mało wiarygodne.
Teraz paniali czy mam jeszcze jakieś obrazki narysować dla lepszego zrozumienia?
Mam nadzieje, że na tym już definitywnie skończymy ten OT i nie będzie on kontynuowany przez jakiegoś kolejnego właściciela KL-ZE oburzonego faktem, że śmiem porównywać taki super hiper JDM madafaka silnik z jakimś nędznym 4-ro cylindrowym 1.8
xXx napisał(a):Porównywanie do ogonów to kpina,
Prównywanie silników o różnicy pojemności 0.7l, gdzie już na starcie jeden z nich ma ok. 70KM przewagi to jest dopiero kpina
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Dlatego proponuję nie porównywać się na zlotach które bywają niekiedy elitarne i nie każdy zawsze może pojechać autem tylko kulturalnie spotkać się na bemowie i wyszaleć w jednakowych warunkach z bardzo uznanym pomiarem czasu. Bodajże pokazują też trapspeed i 60ft.
A tak wogóle to o ile czasy z piotrkowa były gorsze od uzyskanych gdzie indziej? Bo lukas miał 18,1 czy to znaczy że w rzeczywistości miał 17,9 czy 17,0?
A tak wogóle to o ile czasy z piotrkowa były gorsze od uzyskanych gdzie indziej? Bo lukas miał 18,1 czy to znaczy że w rzeczywistości miał 17,9 czy 17,0?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Po co ta dyskusja i niepotrzebne spięcia ... jak można porównywać czasy uzyskane w zupełnie innych warunkach ... to tak jakby porównywać sobie przyrost mocy po dokonanych modyfikacjach na dwóch różnych hamowniach ... wszędzie wyjdzie inaczej. Jeżeli chodzi o sprawę skrzynii, to jak tylko pojawi się trochę wolnej gotówki to wjedzie skrzynia od FS'a. W grę wchodzi nadal przesunięcie odcinki, rozmawiałem już nawet wstępnie z Coobciem, ale zechce jeszcze zasięgnąć Waszej opinii na podstawie (mam nadzieje że wkrótce) zamieszczonych wykresów. Poza tym trzeba będzie przemyśleć, czy warto iść dalej w N/A w dociążonym aucie, zostać przy tym co jest (a jest nieźle i do jazdy na co dzień wystarczająco), czy może na następny sezon szukać MX'a – wybebeszyć, przełożyć co się da (zawiecha, heble, felgi ...) i przeznaczyć do zabawy ... najbardziej prawdopodobna jest jednak druga opcja, jako typowy "daily-driver" bo zdecydowanie lepszym do zabawy będzie moje drugie auto ...
Jacek176 napisał(a):Trzeba odjąć ok. 0,5s wtedy wyjdzie w miarę realny czas.
Nie no To Jacku akurat jest śmieszne..
Prawie seryjny mps miałby niby jechać 14,1 na 1/4 ? i to wygłuszony i z dużym audio ?
- Od: 5 paź 2007, 21:14
- Posty: 1091
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323 BF GTX
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości