MX-3 EC KL-ZE/DE Turbo

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Gib » 21 kwi 2011, 22:48

Wytnij sobie Dżołene Krupe z reklamy lodów koral ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez YaRQ » 22 kwi 2011, 01:29

obserwuje temat ale to już jest przegięcie <lol>
Jednak mistrz! bez dwóch zdań <czytaj>
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez lukster » 22 kwi 2011, 08:50

Dość tych pochlebstw bo na laurach spocznę, a konkurencja ze wsi Bydgoszcz nie śpi <diabełek>
Nie może być tak, by odkurzacz zrobił kuku nakoksowanemu V6 <lol>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 22 kwi 2011, 09:08

Hehe :) cwaniaku ;) Wasza siła w tych MS'ach kurna :) Moje Apex'i nie ma takich funkcji. Jest wersja PRO mająca Launch Controll, ale nie wyszła dla 13B-REW, wychodziła króciutko tylko dla RB26DETT :( O flatach mogę zapomnieć. Można zastosować LC przez zewnętrzny kontroler MSD, ale jest to tylko "dokładka" do wzmacniacza iskry MSD, który ja już mam XS'a, więc bez sensu wymieniać... Jak mnie jednak zaczniecie wkurzać LC i flatami, to coś kurna będę musiał wykombinować w tej materii. O aktywacji LC tylko poprzez czujnik na pedale sprzęgła czytałem. Pod klakson jeszcze podłączają, czy jak Ty – pod gałą (...) Teoretycznie wykorzystywanie OEM'owego czujnika na pedale sprzęgła ma wadę – działa także przy pedale nie opartym o podłogę, więc przy zmianach biegów jest problem (korzystając tylko z jednego włącznika). Rozwiązaniem jest mikrostyk (np. taki od aktywacji nitro), który aktywuje LC tylko przy max wciśniętym sprzęgle. Wtedy jest szansa, że przy zmianach biegów go nie dotkniesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 22 kwi 2011, 09:19

Kurde Pit, to takie proste, a ja na to nie wpadłem :D Już wiem gdzie mam problem, dzięki !
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 22 kwi 2011, 11:09

Do lublina minę się o tydzień ale na śląsku wystartuje więc pewnie się spotkamy. Liczę na pierwsza czwórkę hihi
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez loockas » 22 kwi 2011, 11:13

lukster napisał(a):Lamik golfem w finale złamał po raz pierwszy w historii barierę 12 sekund w klasie street fwd z czasem 11,998 Szacun.


Ten człowiek nie przestanie mnie zadziwiać :)

Ogromny szacunek dla Ciebie. Jeszcze rok temu pisałeś, że Łukasz Lamik to dla Ciebie odległa liga. A tu coraz bliżej... Gratuluję.

Iwonka wymiata :D <rotfl>
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez xXx » 22 kwi 2011, 11:25

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pit » 22 kwi 2011, 12:10


W Wanklach dokłada się jeszcze przekaźnik, aby odciąć obie sekcje (leading i trailing). Miło by jednak było kontrolować takie pierdoły poprzez bądź co bądź niezły standalone produkowany przez znaną firmę.

Tak mi się jeszcze wymyśliło lukster, że można by pokombinować np. z jednosekundowym opóźnieniem (jakiś moduł, zapewne takie są) aktywacji LC po czujniku sprzęgła. To rozwiązałoby problem w 150%.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez loockas » 22 kwi 2011, 12:40

Lukster, a na jakiej zasadzie działa u ciebie LC? Czytałem o różnych funkcjach. Obniżanie ciśnienia podczas startu by uniknąć boksowania czy też utrzymania stałych obrotów by można było wystartować z gazem w podłodze. Pytanie laika :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez lukster » 22 kwi 2011, 13:48

loockas napisał(a):Lukster, a na jakiej zasadzie działa u ciebie LC? Czytałem o różnych funkcjach. Obniżanie ciśnienia podczas startu by uniknąć boksowania czy też utrzymania stałych obrotów by można było wystartować z gazem w podłodze. Pytanie laika :)


Aktywuje się zamknięciem odpowiedniego obwodu. Utrzymuje obroty na zadanym poziomie oraz cofa zapłon powodując wzrost temperatury spalin tym samym napędzając turbo. Efekt jest taki, że można napompować doładowanie stojąc w miejscu.

Klozet w naturalnym środowisku ;)
http://s746.photobucket.com/albums/xx10 ... uk2MPG.mp4
Filmowane z civica robiącego średnie 15 ;)
Szkoda, że nie mogę zobaczyć tego na żywo :)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 22 kwi 2011, 14:20

lukster napisał(a):Filmowane z civica robiącego średnie 15 ;)
Szkoda, że nie mogę zobaczyć tego na żywo :)

Byq, ja Ci to kiedyś załatwię <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Siw-y » 22 kwi 2011, 18:13

"No jedź za nim, co Ty robisz?" hahaha hahaha hahaha

Ale to jedzie <serduszka>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Neonixos666 » 22 kwi 2011, 19:23

a teraz najmniej odpowiednie pytanie w tym temacie: Ile to pali ? hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez loockas » 22 kwi 2011, 20:16

Tyle ile wlejesz :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Pyton162 » 22 kwi 2011, 21:03

grube czasy, wielkie graty , pozdro
Pyton162
 

Postprzez thy » 22 kwi 2011, 22:05

lukster napisał(a):
loockas napisał(a):Lukster, a na jakiej zasadzie działa u ciebie LC? Czytałem o różnych funkcjach. Obniżanie ciśnienia podczas startu by uniknąć boksowania czy też utrzymania stałych obrotów by można było wystartować z gazem w podłodze. Pytanie laika :)


Aktywuje się zamknięciem odpowiedniego obwodu. Utrzymuje obroty na zadanym poziomie oraz cofa zapłon powodując wzrost temperatury spalin tym samym napędzając turbo. Efekt jest taki, że można napompować doładowanie stojąc w miejscu.

Klozet w naturalnym środowisku ;)
http://s746.photobucket.com/albums/xx10 ... uk2MPG.mp4
Filmowane z civica robiącego średnie 15 ;)
Szkoda, że nie mogę zobaczyć tego na żywo :)


Zjawisko? Obiekt niezidentyfikowany? Efekt nieziemskiego odejścia z kreski... gratuluje efektów, zazdroszczę zarazem :)
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez xXx » 23 kwi 2011, 03:35

Niestety Power FC nie posiada tych funkcji mimo ze samo w sobie jako produkt do oddzielnego sterowania silnikiem jest super. Nie ma co kombinować odpowiednie i stosunkowo "tanie" urządzenie jest w zasięgu ręki każdego z nas...



...a dokladnie jest nim ECU Master. Jest tam cos takiego jak wyłączenie "Launch Control" wykorzystujące sygnał Vehicle Speed Sensor, gdzie w momencie przekroczeniu prędkości ustalonej w urządzeniu procedura startowa wyłączy się automatycznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez People_Hate_Me » 23 kwi 2011, 10:55

Wali Marchewy aż miło :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MIRU » 24 kwi 2011, 02:34

Wali Marchewy aż miło :D
<spoko>
luki, nie chesz sie wymienic na BA :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy