626 GE FS
Wtryski w FS różnią się od tych z FS-DET (albo moje od FP różnią się od seryjnych w FS, ale wątpie). Obecny wynik jest po wszystkich modach które są wypisane na pierwszej stronie tematu, a więc blok FS'a, tłoki -ZE, wałek ssący -ZE i wydechowy Corksport'u, porting głowicy, wydech i dolot. To wszystko dało przyrost 36KM i 20NM, więc wynik raczej w normie jak na N/A. Jak juz pisałem można by się bawić dalej, ale póki co zostaje tak jak jest. Postaram się nagrać jakieś tacho-video, ale póki co warunki drogowe nie pozwalają na wiele.
Co do wtrysków to w DET są 310/320 @3bar w zależności od źródła i przy pompie walbro stykną do 200-220km seryjne w FP to 235cc@3bar w FS są 285cc@3bar. Niestety seryjna pompa to jakaś porażka jest. Fajnie wyszło ale zawsze pozostaje jakiś niedosyt. Co do dogadania się to zaproponuj coś bo nie mam zielonego pojęcia ile można za nie chcieć.
ex MSP
To znalazłem kiedyś złe informacje w necie. Z nich wynikało, że te mocne FS-DE (ok 130 KM) mają wtryski 285 i te same były zarówno w ZE jak i DET. Dziwiło mnie to, że do uturbienia nie trzeba zmieniać wtrysków, ale widocznie głupoty w necie ludzie wypisują 
Jeszcze spytam jak wysoko ta moc wyszła?

Jeszcze spytam jak wysoko ta moc wyszła?
No ładnie, gratulacje.
Masz zupełnie odwrotny problem niż ja. U mnie zawsze było za bogato. Po strojeniu przez "fachowca" AFR powyżej 7000obr. spadał poniżej 10.
A może wystarczy założyć regulator ciśnienia i podnieść ciśnienie na listwie wtryskowej i obejdzie sie bez wymiany wtrysków? No i wymienic pompe paliwa jeśli seryjna jest kiepska, tak jak pisze Pinky.
Masz zupełnie odwrotny problem niż ja. U mnie zawsze było za bogato. Po strojeniu przez "fachowca" AFR powyżej 7000obr. spadał poniżej 10.
A może wystarczy założyć regulator ciśnienia i podnieść ciśnienie na listwie wtryskowej i obejdzie sie bez wymiany wtrysków? No i wymienic pompe paliwa jeśli seryjna jest kiepska, tak jak pisze Pinky.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Ciekawy wynik
czekamy na wykresy 
Czyli wtryski od FP różnią się od tych od FS'a ... w każdym razie póki co zostaną wtryski od DET'a, z pompą nie było problemu także nie mam zamiaru jej ruszać. Moc wyszła bardzo wysoko, praktycznie przy odcięciu. Jeżeli zdecyduje się na dalsze mody to właśnie wśród nich bedzie przesunięcie odcinki na ponad 7000 obrotów. Jedynie moment obrotowy wyszedł słaby na górze i to czuć w czasie jazdy, można by coś pokombinować z roztoczeniem przepustnicy i wpasowaniem większego motyla, ale jak już pisałem póki co z silnikiem skończyłem zabawę. Wykresy Coobcio prześle mi wieczorem.
Czasy które napisałeś są raczej nie do osiągnięcia. Gdyby auto ważyło tyle co seria to i owszem, ale z 200kg nadwagą i mną za kierownicą nie ma na to szans. Jeżeli objedzie zdrowego FS'a to będę zadowolony. Nie ukrywam też, że bardzo chętnie bym się pościgał z jakimś KL'em w tej budzie ...
Jeżeli chodzi o jakieś konkretne cyfry, przyspieszenie od 0-140 o dziwo zmieniło sie po ostatnich modach niewiele ... zdecydowaną poprawę czuć w normalnej jeździe, więcej momentu w zakresie użytkowym, auto lepiej się wkręca z dołu, ale na górze rewelacji nie ma ... może to przez zbyt małą średnice wydechu, małą przepustnicę ... a może po prostu zbyt "łagodne" wałki.
Na szybko mierzone czasy z nakręconego filmu mówią coś w granicach ~8s do 100km/h i ~15s od 0-140. Na trakcji można jeszcze coś ugrać, na przyspieszeniu na II i III biegu raczej nie ...
Jeżeli chodzi o jakieś konkretne cyfry, przyspieszenie od 0-140 o dziwo zmieniło sie po ostatnich modach niewiele ... zdecydowaną poprawę czuć w normalnej jeździe, więcej momentu w zakresie użytkowym, auto lepiej się wkręca z dołu, ale na górze rewelacji nie ma ... może to przez zbyt małą średnice wydechu, małą przepustnicę ... a może po prostu zbyt "łagodne" wałki.
Na szybko mierzone czasy z nakręconego filmu mówią coś w granicach ~8s do 100km/h i ~15s od 0-140. Na trakcji można jeszcze coś ugrać, na przyspieszeniu na II i III biegu raczej nie ...
Lukas007 napisał(a):z pompą nie było problemu także nie mam zamiaru jej ruszać.
Sprawdzałeś ciśnienie na listwie czy wnioskujesz po tym że jedzie
ex MSP
Było dzwonić, jest i zdrowy FS na stanie i V6 do pościgania.
Mnie te 150 KM nie przekonuje, 190 Nm już bardziej ale z worka kasy to wyszedł jak narazie seryjny SR20DE.
Ale prawdą jest że sinego KL wypluł swego czasu 151 KM i 186 Nm.
Mnie te 150 KM nie przekonuje, 190 Nm już bardziej ale z worka kasy to wyszedł jak narazie seryjny SR20DE.
Ale prawdą jest że sinego KL wypluł swego czasu 151 KM i 186 Nm.
Stała pod ścianą prężąc kakao
prawda jest taka ze seryjen 2.0 powinno miec 140 – 150km , gratki przyrostu mocy i momentu
-
Pyton162
pinky napisał(a):Sprawdzałeś ciśnienie na listwie czy wnioskujesz po tym że jedzie
AFR mam dobry w całym zakresie obrotów ... to chyba znak, że pompa jest wystarczająca, no, chyba, że liczy się też ciśnienie z jakim dana dawka jest podawana do wtryskiwaczy.
Pyton162 napisał(a):seryjen 2.0 powinno miec 140 – 150km , gratki przyrostu mocy i momentu
Dokładnie tak, ale już nie raz było powiedziane, że to silnik nastawiony na ekonomie, a nie na dużą moc.
Gib napisał(a):Było dzwonić, jest i zdrowy FS na stanie i V6 do pościgania.
Bałem się, że mnie objedziesz
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Dzisiaj delikatnie przerobiłem sobie dolot, rura która dochodziła bezpośrednio do filtra była w niego włożona do połowy jego długości ... nie wiem czy to ma jakiś wpływ na przepływ powietrza, ale tak jak jest teraz powinno być lepiej. Przy okazji tej "modyfikacji" pokusiłem się o przełożenie Fujity z Probe, efekty – brzmi ładniej niż Simota.

Właśnie strzelając przypuszczalnymi czasami na 1/4 mili podpierałem się wynikiem KL-a Siwego. 151 koni, moment niecałe 190 niutków i 15.931 na ćwiartke. Tutaj dane są podobne wiec i jechać musi podobnie, jedynie co to różnica leży w skrzyni, a skrzynia od KL dragową nie jest... pozostaje kwestia masy, ale i tak mysle ze uda sie zrobić 16 z haczykiem.
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Czas 18.181 zrobiłem przy 125KM/170NM ... fakt faktem, że jak pisze Jacek wszyscy mieli tam słabe czasy. Jak już pisałem chętnie się sprawdzę na 1/4, ale najbliższa okazja będzie zapewne dopiero na jakimś większym zlocie ...
Na żadnym innym zlocie kolega nie raczył się pojawić ale z tego co wiem ma G-techa pro RR więc mógł porównać czasy z przed i po modach.
Co do czasów z piotrkowa to Jarek.ZE był zadowolony więc nie wszyscy.
Co do czasów z piotrkowa to Jarek.ZE był zadowolony więc nie wszyscy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
No widzisz, jak ktoś ma słabe auto to sobie szuka wymówek – tak jak ja. Poza tym gdzieś Ty się takich plotek nasłuchał, że ja mam G-Tech'a PRO RR ... na zlocie nie byłem między innymi dlatego, że po Piotrkowie nie było już kolejnego na którym miałbym coś w silniku pozmieniane, więc i na 1/4 porównywać nie było co.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości