626 GE FS
Dzięki pinky, ale chyba najlepiej będzie jednak jak sam sobie na żywo porównam i pomierzę ... tak czy siak chcę kupić cały dół od FS'a, więc będę miał i tłoki.
Raczej wątpię by dało radę zrobić tłok o 1mm wyższy niż seria – praktycznie zawsze seryjny tłok na obwodzie prawie dotyka głowicy. Raczej wyższy może być na środku...
pinky – co się tyczy Twojego magazynku – mam coś co powinno do niego wrócić – podeślij ma adres na PW to wyślę na początku roku paczuszkę
pinky – co się tyczy Twojego magazynku – mam coś co powinno do niego wrócić – podeślij ma adres na PW to wyślę na początku roku paczuszkę
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Doczytałem się ciekawej rzeczy. Fabrycznie silnik FP ma taki sam stopień sprężania jak FS – 9.7 : 1 ... skok tłoka w FP to 85mm a w FS 94mm, czyli do osiągnięcia tego samego stopnia sprężania potrzeby jest w 1.8 wyższy tłok. W US do bloku FS'a zakładają tłoki od europejskiego FP (większy skok tłoka + wyższy tłok sam w sobie) co daje wyższy stopień sprężania. Kolejna ciekawa rzecz, to to, że wedle nietórych osób tłoki japońskiego FS-ZE sa identyczne z tymi z europejskiego FP (na tych tłokach od FS-ZE które dostałem jest nawet oznaczenie FP). Wynika z tego, że wystarczy do zwykłego FS'a włożyć tłoki od FP żeby uzyskać sprężanie deklarowane dla JDM FS-ZE czyli 10.4 : 1
Ostatnio edytowano 27 gru 2010, 17:29 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Jak coś będę miał dół tyle że na 4 garze panew zaczęła stukać więc pasowałoby tam zajrzeć. Cena mocno przystępna czas posprzątać w magazynku. Głowice też mam dwie od FS'a i w pytę innych części jakbyś coś chciał.
ex MSP
Aż mi się nie chce wierzyć, że w "standardzie" tłok nie dochodzi do głowicy... Cóż – będzie ciekawostka 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jeżeli nie da się zaadoptować samego systemu regulacji do mojej głowicy to raczej taka "zamiana" odpada, bo musiał bym jeszcze raz ponosić koszty obróbki ... a głowicę chcę zostawić swoją i włożyć w nią tylko oba kupione wałki. Poza tym sama kwestia przesunięcia odcinki w ECU FS'a ... nie słyszałem, żeby ktoś takie coś praktykował i wiedział jak to zrobić. Jeżeli w tym komputerze robi się to tak jak opisywał na bazie BP Jacek, to może elektronik który będzie mi to stroił sobie z tym poradzi.
Jeszcze dwa pytania ... czy skrzynia w FS ma inne przełożenia niż ta z FP
Jakiej firmy pierścieni tłokowych szukać, żeby nie było problemów z ich trwałością (poza oryginałami) 
Jeszcze dwa pytania ... czy skrzynia w FS ma inne przełożenia niż ta z FP
Pierścienie firmy Goetze ludzie chwalą.
Co do odcinki to jakbyś stroił na ecumaster det III i robił SA paliwowego to nie ma problemu z przeniesieniem odcinki wyżej. Co do przełożenia mechaniki to nie wiem, tak wygląda goła głowica bez wałków:


Co do odcinki to jakbyś stroił na ecumaster det III i robił SA paliwowego to nie ma problemu z przeniesieniem odcinki wyżej. Co do przełożenia mechaniki to nie wiem, tak wygląda goła głowica bez wałków:
ex MSP
Dzięki
... zastanawiam się czy warto robić przesiadkę na det III przy tym setupie ... co do głowicy to myślę, że na obecną chwilę zostanę przy standardowych HLA. Cały ten montaż jest mocno eksperymentalny, już raz wałek od -ZE okazał się totalnym niewypałem, ale wtedy cała robota była zdecydowanie mniej kompleksowa niż to planuje teraz.
W kwestii sprzęgła zdecydowałem się na Exedy. W sklepie w Biłgoraju powiedzieli mi za komplet 830zł ... na Allegro taki sam komplet jest za 485zł – podróbka, czy wygórowane ceny w zaściankowej mieścinie

Pytanie: Czy 550zł to dobra cena za oryginalne pierścienie do FS'a
W kwestii sprzęgła zdecydowałem się na Exedy. W sklepie w Biłgoraju powiedzieli mi za komplet 830zł ... na Allegro taki sam komplet jest za 485zł – podróbka, czy wygórowane ceny w zaściankowej mieścinie

Pytanie: Czy 550zł to dobra cena za oryginalne pierścienie do FS'a
Dziękuje za miłe słowa, pozdrawiam 
Na wydechowym. Wałek od -ZE takiego nie ma bo to wałek ssący.
Też mi się wydaje, że dobra ... może aż Za dobra ...
http://allegro.pl/pierscienie-oryg-mazda-626-92-02-fsy2-11-sc0a-i1378798136.html
Gib napisał(a):Na którym wałku jest wyjście na aparat zapłonowy i czy wałek od ZE też ma takie?
Na wydechowym. Wałek od -ZE takiego nie ma bo to wałek ssący.
pinky napisał(a):Cena za pierścienie dobra u mnie w ASO 1200 bez zniżek.
Też mi się wydaje, że dobra ... może aż Za dobra ...

Śliczna Mazda 626 w super stanie widać ile pracy w nią wkładasz trzymaj tak dalej jesteś moim wzorem do naśladowania
sam mam 626 GE 2.0 16V i staram się o nią jak naj bardziej dbaś i cos ciągle dokładać no ale niestety fundusze nie zawsze pozwalają trzymaj tak dalej pozdrawiam a i szczęśliwego Nowego Roku 
- Od: 2 cze 2010, 11:56
- Posty: 95
- Skąd: Gołąb okolice Chełma
- Auto: była 626 GE 2.0 92r
jest 626 GF `01r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość