Mazda 323F BG BP '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Jacek176 » 29 maja 2010, 22:27

Gibsong napisał(a):jak te B18 na normalnej skrzyni a nie tym kiblu w którym występuje w przyrodzie

Tutaj nie do końca wiem co kolega ma na myśli :P
Skrzynia biegów oryginalna od tego silnika B18C4
Na plus to że ma szpere, na minus to że ma długie przełożenia. Tzn. długie myśląc w kategoriach Hondziarzy bo w rzeczywistości ma bardzo podobne przełożenia do mnie. Obydwaj doszliśmy w tym samym momencie do odcinki na czwórce :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Pyton162 » 29 maja 2010, 23:04

mazda lezejsza , ale gratki wyniku , to bedzie atak na wyskokie 14 w tym sezonie ?
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 29 maja 2010, 23:07

No cóż, cudów nie ma ;) Jesli Mazda ma 151KM a drugie auto ok. 180KM to cos musi wyrównać tą różnicę.
A co do 14-stek to raczej nie, bo nic się nie zmieniło od zeszłego sezonu :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 30 maja 2010, 00:25

A co mam mieć na myśli wiadomo że Civ 1.8 VTI ma tak [tiiit] dobrane przełożenia, że wypada z VTECa przy zmianie biegu, przez to kombi ma 9 sek do setki a liftback 8,5 a mogło by być conajmniej pół sekundy szybciej. Skrzynia z ITR jest idealna.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Jacek176 » 30 maja 2010, 00:33

To już wiem dlaczego nie chciał sie ścigać ze startu zatrzymanego pomimo szpery <lol>

EDIT: Co do przyspieszenia do Wikipedia podaje 7.9s dla liftback'a i 8.5s dla aerodeck'a
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 30 maja 2010, 13:09

Jacek176 napisał(a):Właśnie wróciłem z konfrontacji z kolegą w Civicu coupe 1994r. z silnikiem B18C4 (czyli 169KM w serii) ze zrobionym dolotem (oryginalny Fujita) oraz wydechem 2.5"
Startowaliśmy z rolowanego (tak mniej więcej od 50km/h) doszliśmy do 200km/h i było łeb w łeb :D Identyczne przyspieszenie.



A gdybys mial to wystrojone...to kill na b18c4 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 4 cze 2010, 17:36

Jeszcze tylko dodam, że za silnik, osprzęt, dolot, wydech i całą robociznę kolega zapłacił 10tys. PLN. To tak na ostudzenie złudzeń dla tych którzy myslą, że wystarczy kupić starą Hondę za parę tysi i odrazu jest ogień ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 4 cze 2010, 19:35

w tym budżecie nie można startować już do B18C6?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pyton162 » 4 cze 2010, 22:09

to koles przepłacił :) , moj kolesc ktory tez ma cifa tylko ze jajko 1.6 sohc 125km serja doszedl do N/A do 154km
koszta:
barany ebay 350zl
reszta wydechu 1000zl
kolo zamachowe findanza 1,2 tys
dolot – 300zl
kolektor dolotowy zmieniony ale nie pamietam od jakiej wersji
strojenie 800zl smt6
na takim setupie auto krecilo wysokie 14 na 400m , oczywiscie wybebeszony srodek
obecnie ten sam cif ma pod 300km ale juz napędzany turbina
Pyton162
 

Postprzez Jacek176 » 5 cze 2010, 10:07

Właśnie skrzynia biegów powiedziała papa
Tym razem padł 3-ci bieg. Będziemy składać z dwóch zepsutych jedną dobrą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez radekkm » 5 cze 2010, 22:33

moze jakies biegi z australi ? ;)
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez jackkpl » 5 cze 2010, 22:43

Pyton162 napisał(a):to koles przepłacił :) , moj kolesc ktory tez ma cifa tylko ze jajko 1.6 sohc 125km serja doszedl do N/A do 154km
koszta:
barany ebay 350zl
reszta wydechu 1000zl
kolo zamachowe findanza 1,2 tys
dolot – 300zl
kolektor dolotowy zmieniony ale nie pamietam od jakiej wersji
strojenie 800zl smt6
na takim setupie auto krecilo wysokie 14 na 400m , oczywiscie wybebeszony srodek
obecnie ten sam cif ma pod 300km ale juz napędzany turbina



W civicu jaju smt6? Crome tanszy i nie ma druciarstwa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Jacek176 » 8 cze 2010, 23:48

radekkm napisał(a):moze jakies biegi z australi ? ;)

Nieopłacalne przedsięwzięcie ;)
Nawet jesli teraz się okaże, że nie da rady złożyć z dwóch jednej i trzeba będzie kupić następną to jest to wydatek rzędu 150-200PLN na rok :) Inwestycja w tryby z Australii nigdy by się nie zwróciła ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez jackkpl » 9 cze 2010, 09:21

Jacek176 napisał(a):
radekkm napisał(a):moze jakies biegi z australi ? ;)

Nieopłacalne przedsięwzięcie ;)
Nawet jesli teraz się okaże, że nie da rady złożyć z dwóch jednej i trzeba będzie kupić następną to jest to wydatek rzędu 150-200PLN na rok :) Inwestycja w tryby z Australii nigdy by się nie zwróciła ;)



A ja myslalem,ze przekazesz mazde swojemu synowi. Wtedy trzeci bieg pewnie na jego upalanie by jeszcze starczyl, nie wiem co z pozostalymi 4-ema ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 15 cze 2010, 12:49

Gratuluję ukręconej trójki :D Ciekawe ile razy wytrzymasz ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Jacek176 » 18 cze 2010, 19:14

lukster napisał(a):Ciekawe ile razy wytrzymasz ;)

Raz na rok da się wytrzymać ;) Wymieniam skrzynię biegów razem z tarczą sprzęgłową :D

A tak z innej beczki: ma ktos jakieś doświadczenie w walce z firmami ubezpieczeniowymi i mógłby mi pomóc/doradzić jak wywalczyć większe odszkodowanie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez ravo » 18 cze 2010, 21:12

italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacek176 » 22 cze 2010, 21:51

Skrzynia już wyjęta. przy spuszczaniu z niej oleju wysypały się kawałki trybów <rotfl>
Nowa skrzynia zakupiona na Allegro za 160PLN (łącznie z wysyłką :D )
Jutro zawożę tarczę sprzęgła do Radzikowskiego na wymianę okładzin.
Przy okazji wymieniać też będę zwrotnice na takie z wersji GT z ABS'em żeby było do czego przykręcić czujniki i żeby znów zaczął działać ABS.

P.S.: Kolega z Civica Coupe z którym się ścigałem i było "łeb w łeb" w weekend łapał się z Civiciem 1.6 VTI w budzie hatchback 3D (na slikach) i Acordem Type R. Obydwu objechał :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Paweł » 23 cze 2010, 03:03

Jacek, jak masz skonstruowany końcowy tłumik? To jest przelot? Potrzebuję coś niemal identycznego – tj. spora puszka z dwoma końcówkami w dolnej części.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Jacek176 » 23 cze 2010, 08:07

Moje tłumiki są komorowo-przelotowe. Nie wiem dokładnie co to znaczy ale takie podobno są lepsze do N/A ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy