Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Tak patrzę sobie na ten wykres i rzeczywiscie jakoś słabo. Dziwi mnie to bardzo, bo 323F miala 168 KM na seryjnym wydechu oraz seryjnym programie od KF-a...
Hamownia na ktorej byla hamowania bardzo wiarygodna...
Hamownia na ktorej byla hamowania bardzo wiarygodna...
Będziemy szukać koni jak będzie ogarnięty wydech, dolot i przepustnica. Teraz to wróżenie z fusów. Poza tym myśle, ze wydech z KF jest większy niż w K8. Nie wiem
Aż tak się nie spinam jakby to mogło wyglądać
Na aucie jest już kompletny wydech i cały czas mam mine taką –>
Na aucie jest już kompletny wydech i cały czas mam mine taką –>

Adrenaline Addiction.
Nagraj Filmik i wrzuć też chce usłyszeć 
People_Hate_Me napisał(a):Nagraj Filmik i wrzuć też chce usłyszeć
raczej już pojechaliście potem z miejscówki, my jeszcze pojeździlismy
tak chodzi Madzia
Ostatnio edytowano 22 maja 2010, 10:55 przez weede, łącznie edytowano 1 raz
Adrenaline Addiction.
Ładnie brzmi. Nie dokręcasz pewnie przez przepustnicę z k8 ? Czym rywal z filmiku dysponował ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Gość miał civica z goła blachą i jednym kubłem to zagadałem czy nie chce polecieć – chętnie się zgodził na mx-3
potem mówił, ze lekko porobione 1.6 vtec sohs czyli z jednym wałkiem i mocy cos koło 140km (tak mówil) przy mniej niż 1000kg wagi. Aha dostał z 3-4 długości
Adrenaline Addiction.
Mnie również było miło poznać.
widziałem że tam sie zaczailiście chciałem zostać ale niestety dostałem pilny tel i musiałem jechać.
co do Civica to słyszałem o nim i ponoć ma nawet około 150km
a tak na marginesie chciałem dodać że na żywo MX wygląda naprawde imponująco
widziałem że tam sie zaczailiście chciałem zostać ale niestety dostałem pilny tel i musiałem jechać.
co do Civica to słyszałem o nim i ponoć ma nawet około 150km
a tak na marginesie chciałem dodać że na żywo MX wygląda naprawde imponująco

A kiedy jakis filmik z zegaów?? Czekamy czekamy!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
1.6 kontra 2.5 l no nie ma co sie dziwić ze mazda zjadla honde , mysle ze trzeba znalesc godniejszego przeciwnika np taka sama honde z h22 na pokładzie wtedy bedzie co porównywać , ale mazda zle nie jedzie 
-
Pyton162
Pyton162 napisał(a):1.6 kontra 2.5 l no nie ma co sie dziwić ze mazda zjadla honde ,
Tez racja ja poluje na h22 porobiona i jakos zapolowac nie moge:D potrzebuje tez e39 335 D albo 330i oraz e34 328i :p;p ma ktos zeby sie sprawdzic
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):koniecznie musze zrobić przepustnice bo nadal nie generuje mi mocy powyżej 6k
DLaczego? masz z k8? ja mam od ZE i nie mam problemu po zrobieniu wydechu na 2,25 cala wkoncu sie odetkalo i moge kreic ze spokojem do 7,5 bo przy starym wydechu to ciezko mu juz bylo.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jestem w stanie użyczyć BA KL-ZE oraz postawić obok K20. Ale pieniądze stawiam w ciemno przeciw maździe.
- Od: 11 cze 2007, 15:28
- Posty: 1650
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003
też uważam, ze moze poza h22 w prelude, to ITR i CTR to dosyć ambitni przeciwnicy
chyba, że mówimy o jakiśm mocniej porobionym klze z kolektorami i wystrojeniem i SERYJNYMI wyżej wymienionymi. Oby dwa auta są chętne, żeby ze mną stanąć więc zdam relacje 

Adrenaline Addiction.
weede napisał(a):też uważam, ze moze poza h22 w prelude, to ITR i CTR to dosyć ambitni przeciwnicychyba, że mówimy o jakiśm mocniej porobionym klze z kolektorami i wystrojeniem i SERYJNYMI wyżej wymienionymi. Oby dwa auta są chętne, żeby ze mną stanąć więc zdam relacje
Widocznie za krótko masz ZE i zbyt słabo jak na razie chodzi...
Update:
U Lukstera zrobiony został dolot
mała seryjna dziurka:
Poszerzona dziurka i zabezpieczona antykorozyjnie
W tle kompletny dolot z jeszcze nie odsłonieta simotą
A to pierwsze efekty :mrgreen:
U Lukstera zrobiony został dolot

mała seryjna dziurka:

Poszerzona dziurka i zabezpieczona antykorozyjnie

W tle kompletny dolot z jeszcze nie odsłonieta simotą

A to pierwsze efekty :mrgreen:
Adrenaline Addiction.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości