Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez ADHD » 12 gru 2009, 23:11

2pshzy8.jpg
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez Gib » 12 gru 2009, 23:16

Etam, RX-7 musi być z wanklem to jego dusza. Wszystkie te wyścigowe kundle z F20C, SR20, 1/2JZ to mamy w głębokim poważaniu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Bartg » 12 gru 2009, 23:20

Piekna <serduszka> <serduszka2>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez ADHD » 12 gru 2009, 23:22

Gibsong napisał(a):Etam, RX-7 musi być z wanklem to jego dusza. Wszystkie te wyścigowe kundle z F20C, SR20, 1/2JZ to mamy w głębokim poważaniu.

!! !! !!
2jbll6g.jpg
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez Gib » 13 gru 2009, 00:25

To ja wiem co u Pita pod maską jest, patrz ten czarny z posta sewo toż tam jakiś wałtek z S2000 siedzi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ADHD » 13 gru 2009, 00:31

tak tak VTEC <lol> <glupek2>
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez sq2jul » 13 gru 2009, 00:48

Dobra, to i ode mnie poleci kilka fotek z dzisiejszego track day'a ;) podpowiem tylko, ze dominuje na nich RX7 :P

http://picasaweb.google.pl/juliusz.hoff ... Bydgoszcz#
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez jacobs » 13 gru 2009, 01:54

Customowe mocowanie alternatora wymiata ;)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez szkodnik_byd » 13 gru 2009, 03:01

jacobs napisał(a):Customowe mocowanie alternatora wymiata


przynajmniej bedzie pod reka jak sie zatnie i trzeba bedzie mlotkiem pogonic gnoja <hahaha><diabel>
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6196 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Pit » 13 gru 2009, 09:36

Dzięki wszystkim :)
sewo napisał(a):Gratulejszyn Pit <spoko>

THX :)
sewo napisał(a):Nie myślałeś może na startowaniu w zawodach PFD? :) Zrobiłbyś konkurencje Terremu :D

Nie, nie mam czasu obecnie na treningi oraz ochoty na modyfikacje auta stricte pod drift. Choć nie powiem, że kiedyś taki szalony pomysł w mojej łysej makówce się pojawił :) Kiedy tylko w Bydgoszczy odbywają się zawody – zawsze na nich jestem – bardzo lubię tę dyscyplinę. Jak Gibsong słusznie zauważył, ideologicznie kastracja RX z silnika rotacyjnego jest grzechem ciężkim na tym forum ;) hehe. Choć Terry'ego można rozgrzeszyć wydaje mi się ;)

szkodnik_byd napisał(a):
jacobs napisał(a):Customowe mocowanie alternatora wymiata

przynajmniej bedzie pod reka jak sie zatnie i trzeba bedzie mlotkiem pogonic gnoja <hahaha><diabel>

Śmiejcie się śmiejcie :) Po prostu po wywaleniu pompy powietrza (tak, jest w 13B takie coś) nie można znaleźć tak krótkiego paska wieloklinowego. Kiedyś się tym zajmę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravo » 13 gru 2009, 10:06

Pit napisał(a): pompy powietrza

hehe a od czego sa dwie turbiny :P

co ona robila ? z ciekawosci dla potomnosci sie pytam
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Paweł » 13 gru 2009, 10:21

Pompowała powietrze. Dziwne, że nie wiesz. :P Sporo samochodów ma taką pompkę. :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/953)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Pajko » 13 gru 2009, 12:00

Pit wydaje Mi się czy na tył wjechał jakiś dystans ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pit » 13 gru 2009, 12:22

Pajko napisał(a):Pit wydaje Mi się czy na tył wjechał jakiś dystans ?

I na tył (gdzie jest dobrze) i na przód (gdzie niestety ociera o błotnik) przyleciał 23 mm dystans. ET z 45 zrobiło się 22 :) Wizualnie pięknie, z przodem muszę coś wykombinować, bo przy składaniu się w zakręt tnę oponę i niszczę błotniki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 13 gru 2009, 12:57

<list> <list> <list> <list> <list>
nic wiecej nie trzeba dodawac
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pajko » 13 gru 2009, 13:09

Pit , może wystarczy stoczyć te 2-3 mm ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pit » 13 gru 2009, 13:40

Pajko napisał(a):Pit , może wystarczy stoczyć te 2-3 mm ?

Ten wymiar jest już minimalnym, aby "bazowe" szpilki chowały się w dystans bez ich obcinania. I tak musiałem je o jeden zwój "przeszlifować" :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Pajko » 13 gru 2009, 13:45

Pit a chyba że tak , a może podgięcie rantu w błotnikach ? ja mam tak zrobione z tyłu i lekko wypchnięte . I mam nadzieje ze wejdzie mi tam 8" ET18
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Pit » 13 gru 2009, 13:51

Pajko napisał(a):...a może podgięcie rantu w błotnikach ? ja mam tak zrobione z tyłu i lekko wypchnięte.

To jest Piotrze jedyna opcja. Jak nie zda egzaminu, to dystans out lub gumy w sprężyny ;) lol
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez piwo » 13 gru 2009, 14:18

teraz jest miodzio.wyglada ślicznie.nie ma sie do czego przyczepic.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy