
MX-3 EC KL-ZE
ravo napisał(a):czyli mamy najszybszego klze
Przy próbie z zakrętami raczej tak
BratCukierka napisał(a):ale podobno polakierowa szpachel ma mniejszy współczynnik oporu niż blacha

Czarny Bestion napisał(a):az zaczynam rozmyslac nad tym zebym i ja sobie takie cudo zrobil
Ty sobie najpierw progi zrób i całą resztę
Sokool napisał(a):Czarny Bestion napisał:
az zaczynam rozmyslac nad tym zebym i ja sobie takie cudo zrobil
Ty sobie najpierw progi zrób i całą resztę
wywal wszelkie oznaki z pod marki "choinka"
No normalnie się pochlastam – sprawdziłem już 3 softy i każdy z du#y
Cały czas na insertach od KL-ZE po włączeniu zapłonu włącza się wentylator chłodnicy a kodów błędów nie da się odczytać bo dioda świeci się światłem ciągłym
Na sofcie od K8 błędów nie ma żadnych i wszystko działa poprawnie...
Nie wiem już co robić

Cały czas na insertach od KL-ZE po włączeniu zapłonu włącza się wentylator chłodnicy a kodów błędów nie da się odczytać bo dioda świeci się światłem ciągłym

Na sofcie od K8 błędów nie ma żadnych i wszystko działa poprawnie...
Nie wiem już co robić

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Brii, prawda jest taka, że coś z tym Twoim ECU od K8 jest nie tak. Soft od ZE chodzil we wszystkich komputerach przed liftem, objawy wlaczenia wentylatora sa takie, jakbys nie mial podlaczonego czujnika temperatury ECTF. Jezeli chcesz to moge Ci wyslac na sprawdzenie oryginalny komputer KL 31 ktory byl montowany z KL-ZE. Jedyny jego minus to blokada prędkości, ale może uda Ci się to rozwiązać...
Druga opcja to SMT6, jednak wolalbym na Twoim miejscu oryginalny SOFT od ZE taki jak ma Morda oraz Jacol, wiesz od kogo jest ten SOFT...
Druga opcja to SMT6, jednak wolalbym na Twoim miejscu oryginalny SOFT od ZE taki jak ma Morda oraz Jacol, wiesz od kogo jest ten SOFT...
xXx – rozumiem, że soft od K8 nie sprawdza ECTF??
Wiem – sam go poprosiłem, żeby mi go przesłał i go ograłem na inną kość żeby wykluczyć uszkodzenie kości...
Postaram się jeszcze powalczyć z moim kompem – przynajmniej wiem, że wsad jest na 100% ok
Jeśli nic nie zdziałam to chyba tak trzeba będzie zrobić – dzięki za ofertę
Gadałem o tym z Kalim i zostawiam to rozwiązanie jako ostateczność (droga ale w 100% pewna metoda)...
xXx napisał(a):wiesz od kogo jest ten SOFT...
Wiem – sam go poprosiłem, żeby mi go przesłał i go ograłem na inną kość żeby wykluczyć uszkodzenie kości...
xXx napisał(a):Jezeli chcesz to moge Ci wyslac na sprawdzenie oryginalny komputer KL 31 ktory byl montowany z KL-ZE. Jedyny jego minus to blokada prędkości, ale może uda Ci się to rozwiązać...
Postaram się jeszcze powalczyć z moim kompem – przynajmniej wiem, że wsad jest na 100% ok
Jeśli nic nie zdziałam to chyba tak trzeba będzie zrobić – dzięki za ofertę
xXx napisał(a):Druga opcja to SMT6
Gadałem o tym z Kalim i zostawiam to rozwiązanie jako ostateczność (droga ale w 100% pewna metoda)...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Najśmieszniejsze jest to, że na sofcie od K8 nie wywala żadnych błędów i wszystko działa
Jakby cuś to może mam jakiś inny ECU...
Symbol na ECU to K819 a na początku programu jest K809 (jak się patrzy przez hexedytor na wsad oryginalny)...
Daję zdjęcie wnętrza mojego kompa – może on jest jakiś inny:
Kostka z którą się bawiłem to ta z okienkiem w lewym dolnym rogu zdjęcia.

Jakby cuś to może mam jakiś inny ECU...
Symbol na ECU to K819 a na początku programu jest K809 (jak się patrzy przez hexedytor na wsad oryginalny)...
Daję zdjęcie wnętrza mojego kompa – może on jest jakiś inny:
Kostka z którą się bawiłem to ta z okienkiem w lewym dolnym rogu zdjęcia.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Idę jeszcze zoblukać czujnik ECTF – czy jest z nim wszystko w porządku...
Jak dobrze kojarzę to chyba go przekładałem z mojego silnika do ZE (bez przekładania kanału).
Jak dobrze kojarzę to chyba go przekładałem z mojego silnika do ZE (bez przekładania kanału).
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sprawa wygląda tak:
Po włączeniu testu na sofcie od K8 mam jedno mrugnięcie dłuższe i to wszystko – znaczy się, że wszystko OK jak mi wiadomo (dioda pali się przez jakieś 2 sekundy od włączenia zapłonu).
Po odłączeniu wtyczki zaznaczonej na czerwono (ten czujnik przekładałem i to chyba jest ECTF) i włączeniu zapłonu (wszystko na sofcie od K8) na sekundę włącza się wentylator, dioda mruga raz długo i nic więcej...
Po odłączaniu wtyczki zanzaczonej na zielono dioda wymruguje 9 krótkich błysków (09 – Czujnik temp. silnika / Czujnik ciśnienia atmosferycznego*)
Po odłączeniu wtyczki zaznaczonej na szaro wymruguje 05 – Czujnik spalania stukowego / Układ sprzężenia zwrotnego*
Sprawdziłem rezystancję czujnika zaznaczonego na czerwono – przy skali ustawionej na 200K wynik to 5,56...
Ani razu nie wywaliło błędu 69, mimo tego, że owa wtyczka była cały czas odłączona...
O so chozi??
Po włączeniu testu na sofcie od K8 mam jedno mrugnięcie dłuższe i to wszystko – znaczy się, że wszystko OK jak mi wiadomo (dioda pali się przez jakieś 2 sekundy od włączenia zapłonu).
Po odłączeniu wtyczki zaznaczonej na czerwono (ten czujnik przekładałem i to chyba jest ECTF) i włączeniu zapłonu (wszystko na sofcie od K8) na sekundę włącza się wentylator, dioda mruga raz długo i nic więcej...
Po odłączaniu wtyczki zanzaczonej na zielono dioda wymruguje 9 krótkich błysków (09 – Czujnik temp. silnika / Czujnik ciśnienia atmosferycznego*)
Po odłączeniu wtyczki zaznaczonej na szaro wymruguje 05 – Czujnik spalania stukowego / Układ sprzężenia zwrotnego*
Sprawdziłem rezystancję czujnika zaznaczonego na czerwono – przy skali ustawionej na 200K wynik to 5,56...
Ani razu nie wywaliło błędu 69, mimo tego, że owa wtyczka była cały czas odłączona...
O so chozi??

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Wszystko gra i buczy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
xXx napisał(a):Druga opcja to SMT6, jednak wolalbym na Twoim miejscu oryginalny SOFT od ZE taki jak ma Morda oraz Jacol, wiesz od kogo jest ten SOFT...
Czemu SMT6 to nie lepsze rozwiązanie??..
Sam chyba też masz sterowany świnią silniczek??...
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris, wszystko jest fajnie, faktycznie w konfrontacji z innymi ZE ciezsza BA nie miala zadnych problemow, wiec autko ma wiecej KM i NM, jednak wkurzajace jest to gdy sie jezdzi na czesiowych otwarciach przepustnicy. Samochod po wcisnieciu gazu delikatnie zaczyna przyspieszac, a po chwil oryginalne ECU poprzez sprawna sonde lambda orientuje sie ze "zaraz na mapie mam napisane tyle, a cos mi tutaj daje tyle" i zmniejsza dawke paliwa czego skutkiem jest zmulenie, po chwili "smt6 czyli cos co daje dobra dawke dolewa paliwa" i znowu wszystko jest OK...
Dwa wyjscia w moim przypadku, strojenie bez czujnikow tlenu ewentualnie zmiana na ECU Master...
Na pewno będę rozmawiał z Kubą jak dalej rozwiązać ten problem, myślę że damy radę...
Tak byc nie moze, wytlumaczylem to na chlopski rozum, przez te wahania nie da sie osiagnac max mocy oraz momentu obrotowego...
Maciek wnętrze Twojego kompa jest inne niż inne ECU, ale to raczej sprawa normalna. Wiadomo, że to co wymieniasz to program i nie ma co do tego wątpliwości.
Muszę się nad tym zastanowić...
Dwa wyjscia w moim przypadku, strojenie bez czujnikow tlenu ewentualnie zmiana na ECU Master...
Na pewno będę rozmawiał z Kubą jak dalej rozwiązać ten problem, myślę że damy radę...
Tak byc nie moze, wytlumaczylem to na chlopski rozum, przez te wahania nie da sie osiagnac max mocy oraz momentu obrotowego...
Maciek wnętrze Twojego kompa jest inne niż inne ECU, ale to raczej sprawa normalna. Wiadomo, że to co wymieniasz to program i nie ma co do tego wątpliwości.
Muszę się nad tym zastanowić...
xXx napisał(a):Maciek spróbuj odpiąć czujnik spalania stukowego przy sofcie od ZE...
Zrobię to około 17:00
Umówiłem się ze znajomym (którym ma MX-3 z K8 z 1993r.) na małe badania – sprawdzę czy u niego komp reaguje na odbięcie ECTF a jeśli tak to zobaczę co się stanie po podłączeniu mojego kompa do jego samochodu
xXx napisał(a):zmiana na ECU Master...
Masz na myśli kompa stand alone??
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kurcze. Szkoda że nie pisałeś o tych problemach z SMT6 wcześniej, bo kupiłem je 3 dni temu. Ale moze to jeszcze jakiś bład w strojeniu
Po łodzi też jeździ jedna MX-3 KLZE od dobrych paru lat. Chyba nawet pierwsza w Polsce MX-3 KLZE i jest wystrojona własnie SMT6 i żaden z 2 włascicieli tego auta których znam nie mówił o takim problemie.
Po łodzi też jeździ jedna MX-3 KLZE od dobrych paru lat. Chyba nawet pierwsza w Polsce MX-3 KLZE i jest wystrojona własnie SMT6 i żaden z 2 włascicieli tego auta których znam nie mówił o takim problemie.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
brii napisał(a):xXx napisał:
zmiana na ECU Master...
Masz na myśli kompa stand alone?? usmiech
Nie .. świnie tylko nie Perfectpower a ECU Master.
http://www.ecumaster.com/
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Boris86 napisał(a):Po łodzi też jeździ jedna MX-3 KLZE od dobrych paru lat. Chyba nawet pierwsza w Polsce MX-3 KLZE i jest wystrojona własnie SMT6 i żaden z 2 włascicieli tego auta których znam nie mówił o takim problemie.
Boris to o czym mówisz, to nie KL-ZE, a strojona była w Techmax-ie w Lublinie, nie wiem czy potem była dostrajana...
Zrobiłem test w innej MX3 z 1993r. i za każdym razem wykrywała brak czujnika...
Zapuściłem ten test w mojej jeszcze raz i o dziwo wykoczył błąd czujnika, po resecie kompa znowu nie wykrywało braku czujnika
Wyglądało to tak jakby wykryło brak czujnika przypadkiem
Zapuściłem ten test w mojej jeszcze raz i o dziwo wykoczył błąd czujnika, po resecie kompa znowu nie wykrywało braku czujnika

Wyglądało to tak jakby wykryło brak czujnika przypadkiem

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości