Mazda Xedos 6 CA KL-ZE '99 / MazdaFitment & DaFreakz
Od czasu mojej ostatniej aktywności na forum zmieniło się kilka rzeczy.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą są hamulce – na aucie są obecnie zaciski z Mazdy 3 MPS po pełnej regeneracji, polakierowane na kolor nadwozia, zamontowane na customowych adapterach. Linki od ręcznego również zostały dorobione, więc wszystko działa
.
Udało mi się ponadto poprawić kilka mankamentów, który kłuły mnie w oczy – ranty felg zostały ponownie wypolerowane, doszło kilka drobnych zaprawek, miejsca po demontażu przednich chlapaczy zostały polakierowane, podobnie jak trójkąty lusterek.
Auto dostało się na Ultrace, a w ostatnim czasie przekroczyło 300kkm przebiegu.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą są hamulce – na aucie są obecnie zaciski z Mazdy 3 MPS po pełnej regeneracji, polakierowane na kolor nadwozia, zamontowane na customowych adapterach. Linki od ręcznego również zostały dorobione, więc wszystko działa
Udało mi się ponadto poprawić kilka mankamentów, który kłuły mnie w oczy – ranty felg zostały ponownie wypolerowane, doszło kilka drobnych zaprawek, miejsca po demontażu przednich chlapaczy zostały polakierowane, podobnie jak trójkąty lusterek.
Auto dostało się na Ultrace, a w ostatnim czasie przekroczyło 300kkm przebiegu.
Szacun za wytrwałość. Zazdro takiego egzemplarza. Oj gdyby mój nie rdzewiał to pewnie bym się nie poddał.
Czuć
Czuć

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4291 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Jakaś niepopularna Mazda w 3:58
PS Powrót do starej tradycji i próba aktualizacji chociaż części serwisu w pierwszym poście.
beep, beep
Xedos jeździ. Żeby tradycji stało się za dość to wrzucam info o małym serwisie, może komuś się przyda
311kkm na blacie, jedziemy dalej
(chociaż myślę, że teraz przebieg będzie rósł już zdecydowanie wolniej)
Xedos jeździ. Żeby tradycji stało się za dość to wrzucam info o małym serwisie, może komuś się przyda
- na ostatniej trasie z WWA zerwała się już całkowicie poduszka od strony grodzi – Deuter zrobił dobrą robotę z regeneracją na poliuretanie, jest sztosik
- mały serwis klimy ze sprawdzeniem szczelności – odczynnika prawie nie ubyło, więc tylko konserwacja
- wymieniłem w końcu stożek – tym razem na FMIC 150/76
- olej ELF Evo SXR 5w30 + FILTRON
311kkm na blacie, jedziemy dalej
Ostatnio edytowano 1 sie 2024, 16:47 przez .:MarciN:., łącznie edytowano 1 raz
Beny napisał(a):Bez zdjęcia się nie liczy
Nadrobię
Beny napisał(a):Poli z deuter Olkusz?
Tak, jest naprawdę dobrze.
Chociaż to nie koniec wyzwań. Chciałbym usunąć wibracje z układu przeniesienia napędu. Irytująca sprawa, zwłaszcza przy większych prędkościach. Obstawiam przegub wewnętrzny albo sprzęgło, z naciskiem na pierwsze. Diagnozowaliśmy dzisiaj na testach drogowych. Zakładam, że podniesienie auta o 1cm w górę rozwiązałoby sprawę, ale to nie wchodzi w grę. Jeśli to przegub to wymiana + nawalenie większej ilości nowego smaru powinno pomóc.
Aktualizacja:
2 przeguby wewnętrzne poszły do wymiany. Jest o niebo lepiej. Zobaczymy ile Pascale pojeżdżą, chociaż zaczynam mieć przeczucie, że będę je wymieniał razem z olejem
2 przeguby wewnętrzne poszły do wymiany. Jest o niebo lepiej. Zobaczymy ile Pascale pojeżdżą, chociaż zaczynam mieć przeczucie, że będę je wymieniał razem z olejem
Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?
Dopisano 01 sie 2024 19:20:
Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?
Dopisano 01 sie 2024 19:20:
Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?
Poduszkę, której potrzebowałem mają w ofercie w ramach usługi regeneracji – odsyłasz starą i przychodzi zregenerowana
https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Rege ... ./23110457
Pochylę się jeszcze nad tematem dostrojenia auta pod paliwo E10, bo mając standalone na pokładzie to żal nie spróbować.
Na przyszły sezon zostawiam sobie dokończenie układu hamulcowego – oplot (krótsze niż obecne, bo aktualne gumowe są odrobinę za długie do tych zacisków) + serwo i pompa z X9. Może zrobię jeszcze jedno podejście do 5-tki z FS-a. Na razie nie miałem szczęścia do zakupionych skrzyń.
Alternator w końcu padł i do kolejnej regeneracji już się nie kwalifikuje, więc wleciał nowy. Auto jeździ. Czas wrócić do tematu układu hamulcowego.
Jeśli ktoś przy okazji wie, skąd dostać nowy, tylny tłumik skrzyni biegów to taką wiedzę przyjmę z przyjemnością, podobnie jak spinki do progów.
Jeśli ktoś przy okazji wie, skąd dostać nowy, tylny tłumik skrzyni biegów to taką wiedzę przyjmę z przyjemnością, podobnie jak spinki do progów.
Wiem, że bez zdjęć się nie liczy, ale i tak zostawiam wpis, bo aktualizacja jest spora:
- pompa i serwo z X9 na pokładzie
- wjechały krótsze przewody w oplocie z Pizza Brakes
- układ odpowietrzony i działa
- udało się dobrać spinki do progów, siedzą teraz na zero, z czego bardzo, bardzo się cieszę
- 5-tka z 626 GE, tym razem w końcu siadła
- auto jest przestrojone pod kątem paliwa E10, więc spokojnie śmigam na 95
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości