Mazda Xedos 6 CA KL-ZE '99 / MazdaFitment & DaFreakz

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez zemoj » 10 sty 2022, 20:33

Sztosik <faja>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez .:MarciN:. » 7 lip 2022, 01:09

Od czasu mojej ostatniej aktywności na forum zmieniło się kilka rzeczy.

Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą są hamulce – na aucie są obecnie zaciski z Mazdy 3 MPS po pełnej regeneracji, polakierowane na kolor nadwozia, zamontowane na customowych adapterach. Linki od ręcznego również zostały dorobione, więc wszystko działa :) .

Udało mi się ponadto poprawić kilka mankamentów, który kłuły mnie w oczy – ranty felg zostały ponownie wypolerowane, doszło kilka drobnych zaprawek, miejsca po demontażu przednich chlapaczy zostały polakierowane, podobnie jak trójkąty lusterek.

Auto dostało się na Ultrace, a w ostatnim czasie przekroczyło 300kkm przebiegu.

PXL_20220702_185242702.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez sylwo » 7 lip 2022, 20:05

Szacun za wytrwałość. Zazdro takiego egzemplarza. Oj gdyby mój nie rdzewiał to pewnie bym się nie poddał.
Czuć <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4291 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez .:MarciN:. » 3 lut 2023, 02:34



Jakaś niepopularna Mazda w 3:58 :)

PS Powrót do starej tradycji i próba aktualizacji chociaż części serwisu w pierwszym poście.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 28 maja 2024, 16:37

beep, beep

Xedos jeździ. Żeby tradycji stało się za dość to wrzucam info o małym serwisie, może komuś się przyda :)

  • na ostatniej trasie z WWA zerwała się już całkowicie poduszka od strony grodzi – Deuter zrobił dobrą robotę z regeneracją na poliuretanie, jest sztosik
  • mały serwis klimy ze sprawdzeniem szczelności – odczynnika prawie nie ubyło, więc tylko konserwacja
  • wymieniłem w końcu stożek – tym razem na FMIC 150/76
  • olej ELF Evo SXR 5w30 + FILTRON

311kkm na blacie, jedziemy dalej :) (chociaż myślę, że teraz przebieg będzie rósł już zdecydowanie wolniej)
Ostatnio edytowano 1 sie 2024, 16:47 przez .:MarciN:., łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Beny » 29 maja 2024, 08:04

Bez zdjęcia się nie liczy :)
Pi
Poli z deuter Olkusz?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez .:MarciN:. » 10 cze 2024, 11:41

Beny napisał(a):Bez zdjęcia się nie liczy


Nadrobię :)

Beny napisał(a):Poli z deuter Olkusz?


Tak, jest naprawdę dobrze.

Chociaż to nie koniec wyzwań. Chciałbym usunąć wibracje z układu przeniesienia napędu. Irytująca sprawa, zwłaszcza przy większych prędkościach. Obstawiam przegub wewnętrzny albo sprzęgło, z naciskiem na pierwsze. Diagnozowaliśmy dzisiaj na testach drogowych. Zakładam, że podniesienie auta o 1cm w górę rozwiązałoby sprawę, ale to nie wchodzi w grę. Jeśli to przegub to wymiana + nawalenie większej ilości nowego smaru powinno pomóc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 1 sie 2024, 16:46

Aktualizacja:

2 przeguby wewnętrzne poszły do wymiany. Jest o niebo lepiej. Zobaczymy ile Pascale pojeżdżą, chociaż zaczynam mieć przeczucie, że będę je wymieniał razem z olejem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Beny » 1 sie 2024, 19:20

Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?

Dopisano 01 sie 2024 19:20:

Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez .:MarciN:. » 3 sie 2024, 15:48

Beny napisał(a):Jak wygląda temat poli z Olkusza? Wysyłasz stare i robią czy trzeba coś zwymiarowac?


Poduszkę, której potrzebowałem mają w ofercie w ramach usługi regeneracji – odsyłasz starą i przychodzi zregenerowana :)

https://poliuretany.olkusz.pl/pl/p/Rege ... ./23110457

Pochylę się jeszcze nad tematem dostrojenia auta pod paliwo E10, bo mając standalone na pokładzie to żal nie spróbować.

Na przyszły sezon zostawiam sobie dokończenie układu hamulcowego – oplot (krótsze niż obecne, bo aktualne gumowe są odrobinę za długie do tych zacisków) + serwo i pompa z X9. Może zrobię jeszcze jedno podejście do 5-tki z FS-a. Na razie nie miałem szczęścia do zakupionych skrzyń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez .:MarciN:. » 7 wrz 2024, 14:54

Alternator w końcu padł i do kolejnej regeneracji już się nie kwalifikuje, więc wleciał nowy. Auto jeździ. Czas wrócić do tematu układu hamulcowego.

Jeśli ktoś przy okazji wie, skąd dostać nowy, tylny tłumik skrzyni biegów to taką wiedzę przyjmę z przyjemnością, podobnie jak spinki do progów.
Załączniki
DSC00069.JPG
Xedos 6 Silesia Tour
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

PostTen post został usunięty przez Szyna 26 paź 2024, 22:02.

Postprzez .:MarciN:. » 16 lut 2025, 22:12

Wiem, że bez zdjęć się nie liczy, ale i tak zostawiam wpis, bo aktualizacja jest spora:

  • pompa i serwo z X9 na pokładzie
  • wjechały krótsze przewody w oplocie z Pizza Brakes
  • układ odpowietrzony i działa :)
  • udało się dobrać spinki do progów, siedzą teraz na zero, z czego bardzo, bardzo się cieszę
  • 5-tka z 626 GE, tym razem w końcu siadła :)
  • auto jest przestrojone pod kątem paliwa E10, więc spokojnie śmigam na 95
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy