Mazdaspeed6 GG L3-VDT '07 430KM @ 595Nm
z 3 klubowych MPS Twój jakoś najbardziej mi sie podoba no i jest szybki
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
W końcu jeździ i to fajnie o własnych siłach a nie na lawecie
Gratuluję! 

-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Dzięki Daro 
Wczoraj zrobione testy. Mocno się zdziwiłem jak przy starcie auto zaczęło mielic opony.. Na lepszej nawierzchni może szło by uszczknac jeszcze z 0.2s..
Wczoraj zrobione testy. Mocno się zdziwiłem jak przy starcie auto zaczęło mielic opony.. Na lepszej nawierzchni może szło by uszczknac jeszcze z 0.2s..
4,8 do setki
wow, musi siać grozę w okolicy 
Brawa za świetne auto i wyniki.

Brawa za świetne auto i wyniki.
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
Hehe, nie przesadzajmy..
Szkoda, że dziś pada, bo jadąc oddać RL bym jeszcze sprawdził na innej nawierzchni, może by nie mielił kołami.. i może czas by był koło 4,5s 

Dla laików Mazda 6 I-szej generacji (nawet MPS) ma już swoje lata i wygląda jak 12-letni sedan
A Twój MPSior może nieźle pozamiatać bogatych dzieciaków w samochodach od taty
A Twój MPSior może nieźle pozamiatać bogatych dzieciaków w samochodach od taty
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
No pod tym względem to fakt.. większość nie kuma co to Speed/mps..
Zresztą ostatnio byłem w warsztacie samoobsługowym, i właściciel (mechanik) podchodzi.. ogląda.. patrzy.. pyta co to.. no to mówię mazda speed 6.. Widzę pewną konsternację.. (zwłaszcza jak podniosłem maskę
) no i pyta ile konie.. ja mówię, lekko ponad 400.. więc złapał się za głowę i pyta z czego to silnik.. hehe WIęc odpowiadam, że stąd. Auto w serii ma 260KM. No to podrapał się po głowie.. i poszedł..
Ja w międzyczasie podniosłem auto na podnośniku i on znów przychodzi i patrzy.. i nie wierzy.. i do mnie z tekstem.. "No ładnie Pan pociągnął ten napęd na tył. A z czego on jest?"
Więc jak mu powiedziałem, że to seryjnie tak jest hehe, mazda 4x4 to w ogóle z głupiał
taki to popularny model jest 
Zresztą ostatnio byłem w warsztacie samoobsługowym, i właściciel (mechanik) podchodzi.. ogląda.. patrzy.. pyta co to.. no to mówię mazda speed 6.. Widzę pewną konsternację.. (zwłaszcza jak podniosłem maskę
Ja w międzyczasie podniosłem auto na podnośniku i on znów przychodzi i patrzy.. i nie wierzy.. i do mnie z tekstem.. "No ładnie Pan pociągnął ten napęd na tył. A z czego on jest?"
Więc jak mu powiedziałem, że to seryjnie tak jest hehe, mazda 4x4 to w ogóle z głupiał

Nie pozostaje nic innego jak pogratulować wyników, docenić ogromny wkład pracy i $ i życzyć bezawaryjności żeby jak najdłużej dawała Mazda radość z jazdy 
Za długo był spokój
Zrobiłem 8k km na mojej chińskiej turbinie i postanowiła paść
Generalnie objaw ciekawy, bo pojawił sie metaliczny dzwięk, przy pełnym doładowaniu. Początkowo myślałem, że to kwestia odkręconej turbiny.. (faktycznie tak się stało, 2 nakrętki spadły całkowicie, a 2 pozostałe były luźne). Skręciłem to ile się dało.. ale metaliczny dzwięk zamiast ustać, nasilił się. Przy rozbieraniu dolotu okazało się że wirnik turbiny ma znaczny luz wzdłużny i minimalny góra -dół.
Turbo oddałem do TX Performance spod wrocławia. Nie boją się chińczyków i w wielu miejscach są polecani. Jednak, okazało, że z takimi łożyskami się jeszcze nie spotkali i nie było możliwości regeneracji u nich. Nie byli też wstanie dobrać odpowiedniego rdzenia. No i pojawił się problem. Zmiana turbiny na inną (czyli borg s200sx) wiązała by się ze zmianą kolektora wydechowego, zmianą Dp i pewnie minimalną przeróbką orurowania do IC. Kupować tą samą turbinę to też było bez sensu. Więc zadzwoniłem do FMIC PL z pytanie, czy originalne rdzenie garetta wejdą w moją obudowę...
Ale po krótkiej rozmowie okazało, się, że rdzeń gratta, który chjciałem kupić był by zupełnie inny i znów nie pasował by w moje flansze od starej turbiny.. Dostałem więc dobrą cenę na turbinę taką jak moja, ale na łożyskach kulkowych.. więc wszystko jest P&P. Efekt? Turbo wstaje o 1000obr niżej
jestem po wstępnych poprawkach i sprawdzeniu czy wszystko jest ok. Teraz pozostaje umówić się na dokończenie strojenia. Obecnie przy obr 3300 jest 1,54b doładowania..
Jak skońćzę zabawę, hamownia i znów RL, ciekawe czy coś się zmienią czasy.. 
Turbo oddałem do TX Performance spod wrocławia. Nie boją się chińczyków i w wielu miejscach są polecani. Jednak, okazało, że z takimi łożyskami się jeszcze nie spotkali i nie było możliwości regeneracji u nich. Nie byli też wstanie dobrać odpowiedniego rdzenia. No i pojawił się problem. Zmiana turbiny na inną (czyli borg s200sx) wiązała by się ze zmianą kolektora wydechowego, zmianą Dp i pewnie minimalną przeróbką orurowania do IC. Kupować tą samą turbinę to też było bez sensu. Więc zadzwoniłem do FMIC PL z pytanie, czy originalne rdzenie garetta wejdą w moją obudowę...

torek napisał(a):urbo wstaje o 1000obr niżej
Chociaż tyle dobrego z tej awariitorek napisał(a):Obecnie przy obr 3300 jest 1,54b doładowania..


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Moc finalna osiągnięta. 430KM i 595Nm. Więcej nie wyskrobiemy bo układ wtryskowy wykorzystany jest w 100%
Niby dosżło tylko 6KM i 20Nm, ale jest to mega odczuwalne. ponad 1.6b mam już przy 3500obr
Zobaczymy czy czas 100-200 się poprawi
Jakoś może w przyszłym tyg wypożyczę RL, ale najpierw musze wymienić świece, bo już się zużyły 
Generalnie można uznać, że projekt pod wzgledem mocy jest zakończony
Zostało kilka kwestii jeszcze..
Najszybciej wpadnie tablet, bo w przyszłym tyg wysyłam graty do Rafała z krakowa
A w późniejszym czasie będę szukał głębszych foteli, oraz może gwintu lepszego -czytać twardszego
Niby dosżło tylko 6KM i 20Nm, ale jest to mega odczuwalne. ponad 1.6b mam już przy 3500obr
Zobaczymy czy czas 100-200 się poprawi
Generalnie można uznać, że projekt pod wzgledem mocy jest zakończony

Zostało kilka kwestii jeszcze..
Najszybciej wpadnie tablet, bo w przyszłym tyg wysyłam graty do Rafała z krakowa
A w późniejszym czasie będę szukał głębszych foteli, oraz może gwintu lepszego -czytać twardszego
Ostatnio edytowano 16 paź 2019, 16:45 przez torek, łącznie edytowano 1 raz
Kiedy wymiana na jakiś kolektor z silnika z wersji z pośrednim wtryskiem żeby dodatkowe wtryskiwacze podlały paliwem? 

Gratuluję ukończenia projektu, nie miałeś łatwo 
I o ile "układ wytryskowy" ma w sumie sens to lepiej popraw bo się dwuznacznie kojarzy
I o ile "układ wytryskowy" ma w sumie sens to lepiej popraw bo się dwuznacznie kojarzy
500+KM 6MPS: https://www.facebook.com/drozdo.6MPS/
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
gdzies kiedyś słyszałem , że projekty nigdy się nie kończą .....
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
DARO MAZDA 323 napisał(a):gdzies kiedyś słyszałem , że projekty nigdy się nie kończą .....
no wiesz..
Teraz czas na dopracowywanie, upiększanie itp

Co Ty tu kombinujesz...
Czyżbyś kupił stacje 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Heeh, chyba trochę lepiej 
Kolega Rafał wpasował w miejsce seryjnej nawigacji tablet Nexus 7. Wszystko bangla
Dodatkowo zakupiłem zmieniarkę Yatour tak, żeby nie było żadnych zakłóceń podczas słuchania muzy
Jest to już przed ostatni mod do wnętrza auta.. 
Kolega Rafał wpasował w miejsce seryjnej nawigacji tablet Nexus 7. Wszystko bangla

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości