Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
leonidass napisał(a):torek napisał(a):Leonidass ale ten mps to chyba totalna seria była
na bank nie seria a dłubany
no to kierowca *izda bo co jak co, ale MPS ma dobre starty i na bank nawet przy różnicy 100KM nie było by takiego zmielenia
dwukolorowe
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Nie wiem czym malowane bo to poprzednik jeszcze robił.
A klocek jak klocek, zacisk z jednym dużym tłoczkem + tarcze 320mm dają radę, ponoć Mazda planowała wsadzić brembo do MPSów (dlatego brembo od evo8 wchodzą) ale nie starczyło dolarów Tak czy inaczej 10-letni 6MPS przy swoich ~1700kg hamuje na tej samej długości co nowe mondeo 300kg lżejsze, na torze dobry klocek+dobre tarcze i nie ma się czego wstydzić
A klocek jak klocek, zacisk z jednym dużym tłoczkem + tarcze 320mm dają radę, ponoć Mazda planowała wsadzić brembo do MPSów (dlatego brembo od evo8 wchodzą) ale nie starczyło dolarów Tak czy inaczej 10-letni 6MPS przy swoich ~1700kg hamuje na tej samej długości co nowe mondeo 300kg lżejsze, na torze dobry klocek+dobre tarcze i nie ma się czego wstydzić
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Do tego problemu mniej z jednym tłoczkiem niż czterema, bo takowe swapy też ludzie robią. Hamowanie może i lepsze, ale trzeba dbać by wszystkie śmigały równomiernie.
To jak po byłym właścicielu to czas teraz na własną renowację.
To jak po byłym właścicielu to czas teraz na własną renowację.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
To prawda, serwisuję auto u znajomego mechaniora z historią sportową i też mówi, że jak seryjne działają i nie planuję robić auta 100% na tor to z wielotłoczkowymi można sobie tylko problemu narobić bo się ponoć szybciej zużywają.
Hamowanie w 6MPS jest dość wymagające bo masa i moc auta robią swoje ale dobre tarcze, dobre klocki i przewody w oplocie robią robotę.
A zacisków szybko nie pomaluję bo to daily driver i nie mam kiedy i gdzie...
Auto ma [tiiit] a nie świecić zaciskami
Hamowanie w 6MPS jest dość wymagające bo masa i moc auta robią swoje ale dobre tarcze, dobre klocki i przewody w oplocie robią robotę.
A zacisków szybko nie pomaluję bo to daily driver i nie mam kiedy i gdzie...
Auto ma [tiiit] a nie świecić zaciskami
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Filmiki o które prosił Xed
Serce wali jak dzwon, pompuje krew,
tętno rozsadza ci skroń, prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon, sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!
Wyobraź sobie,że Twoje chomiki to mała armia.Poruszają Twój silnik swymi małymi nóżkami tak szybko jak tylko mogą,a maszyna sunie delikatnie po drodze.
Pozdrawiam wszystkich tych,którzy obrażają się za czyjeś opinie i poglądy na świat ;)
tętno rozsadza ci skroń, prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon, sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!
Wyobraź sobie,że Twoje chomiki to mała armia.Poruszają Twój silnik swymi małymi nóżkami tak szybko jak tylko mogą,a maszyna sunie delikatnie po drodze.
Pozdrawiam wszystkich tych,którzy obrażają się za czyjeś opinie i poglądy na świat ;)
A check engine czemu się pali?
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Przy takiej liście modów check engine się potrafi zapalić czasem z bomby, podczas odpalania auta, overboost, albo jakieś chwilowe problemy połączenia z ABSem, że katalizator ma złą temperaturę, czy tymi "eco" pierdółkami jak EGR, PCV których już nie mam
Zasadniczo nic poważnego.
Zasadniczo nic poważnego.
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
W ramach podsumowania projektu trochę zdjęć z prac
Nowy ślimak: Borg Warner EFR 7670, A/R 0.92, twin scroll, turbina ze stopu tytaniu i aluminium połowę lżejsza niż kuta aluminiowa, ceramiczne łożyska, chłodzenie wodą – nie ma nic lepszego
Kilka "dużych" gratów:
Korby Manley H-Beam+ ze śrubami ARP 625+, tłoki CP-Carillo z obniżoną kompresją 8.5:1
Śruby głowicy ARP, sprężyny i talerzyki zaworowe Supertech:
No i robota – silnik:
auto bez przodu, skrzynia na ziemi
głowica z zaworami:
miska olejowa z przegrodami JBR, w tle tłoki z korbami, pompa wody i troche oemowych gratów:
góra głowicy z nowymi talerzykami i sprężynkami:
blok po obróbce, z zamontowanymi tłokami – nówka sztuka
szklanki hydraulicznych popychaczy zaworów, wałek w tle:
montaż turbo, kolektor twin scroll od SSG:
oczywiście V-Bandy
kolektor owinięty taśmą bazaltową + trochę złota DEI
termopara do EGT:
Nowe turbo pchało tyle powietrza, że FMIC nie dawał rady – SSG to the rescue! Nowe end-tanki, trochę więcej orurowania i działa
Po wszystkim komora silnika "prawie stock":
No i wynik po modach:
Narazie tyle.
Obecnie pracuję nad:
– odrdzewieniem słupków drzwi (wszystkie 3 maja minimalne purchle, jeden większy – koło 1,5cm)
– program wymaga korekty (jest za agresywny przy małych prędkościach, ciężko się jeździ po prakingu)
– przerabiam elektronikę od navi/tabletu
– czeka na montaż nowy XCarLink
– płynie już do mnie gwint BC Racing z regulacją twardości
W planach:
– kolektor ssący z Focusa ST z dodatkowmi wtryskami (jak tyko Damond Motorsport go wypuści) i atakujemy dalej
Nowy ślimak: Borg Warner EFR 7670, A/R 0.92, twin scroll, turbina ze stopu tytaniu i aluminium połowę lżejsza niż kuta aluminiowa, ceramiczne łożyska, chłodzenie wodą – nie ma nic lepszego
Kilka "dużych" gratów:
Korby Manley H-Beam+ ze śrubami ARP 625+, tłoki CP-Carillo z obniżoną kompresją 8.5:1
Śruby głowicy ARP, sprężyny i talerzyki zaworowe Supertech:
No i robota – silnik:
auto bez przodu, skrzynia na ziemi
głowica z zaworami:
miska olejowa z przegrodami JBR, w tle tłoki z korbami, pompa wody i troche oemowych gratów:
góra głowicy z nowymi talerzykami i sprężynkami:
blok po obróbce, z zamontowanymi tłokami – nówka sztuka
szklanki hydraulicznych popychaczy zaworów, wałek w tle:
montaż turbo, kolektor twin scroll od SSG:
oczywiście V-Bandy
kolektor owinięty taśmą bazaltową + trochę złota DEI
termopara do EGT:
Nowe turbo pchało tyle powietrza, że FMIC nie dawał rady – SSG to the rescue! Nowe end-tanki, trochę więcej orurowania i działa
Po wszystkim komora silnika "prawie stock":
No i wynik po modach:
Narazie tyle.
Obecnie pracuję nad:
– odrdzewieniem słupków drzwi (wszystkie 3 maja minimalne purchle, jeden większy – koło 1,5cm)
– program wymaga korekty (jest za agresywny przy małych prędkościach, ciężko się jeździ po prakingu)
– przerabiam elektronikę od navi/tabletu
– czeka na montaż nowy XCarLink
– płynie już do mnie gwint BC Racing z regulacją twardości
W planach:
– kolektor ssący z Focusa ST z dodatkowmi wtryskami (jak tyko Damond Motorsport go wypuści) i atakujemy dalej
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Przyspieszenia muszę kiedyś pomierzyć, tak na codzień, po bułki czyli delikatnie że sprzęgłem i napędem jest koło 5s do 100km/h, przy mocnym starcie powinno być koło 4s
Kupiłem już 10Hz GPS więc tylko czas jeszcze muszę znaleźć i sprawdzę...
Kupiłem już 10Hz GPS więc tylko czas jeszcze muszę znaleźć i sprawdzę...
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 382 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości