Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 30 paź 2012, 17:43

sr20ve proponowałem Capazo przez telefon :D

Sr20det z głowica vvl to sam bym chetnie do mx-3 wszczepił :D

Ale jak jak ma chęć to niech dłubie w BP :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Fiveopac » 30 paź 2012, 19:56

mlody1921 napisał(a):A jak jest z silnikiem z nowszej Mx-5 ? 2.0 16v taki silnik jak ma FIVE

Jakby co wiem gdzie lezy jeden taki z prawdopodobnie wydmuchanymi pierścieniami w atrakcyjnej cenie ;) w sam raz do dlubania <faja>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Szyna » 30 paź 2012, 20:17

Mateusz zdecyduj się w końcu :P Ale pamiętaj ze Mazda z silnikiem Forda to nie mazda :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 30 paź 2012, 20:24

onyx napisał(a):Też tak sądze. Poza tym jakbym szedł już w mezalians, to wybrałbym coś z palety Hondy niż z Forda – np. K20


Nie oplaca sie sam silnik to koszt 8 tys, a gdzie dłubanie. Najtansza opcja bedzie chyba SR20DE, mozna wyrwac juz od 600zł. Jezeli chce sie bic rekordy na Poznaniu to w gre wchodzi lotus EXIGE S i to jeszcze dłubniety ostro. Bmw M3 zeby robic czas 1:44 1:45 to koszt 100-120 tys. Zabawa kosztuje, utrzymanie. A mi chodzi o nauke i max do 2,0 zeby mozna bylo powalczyc o podium.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mx6sc » 30 paź 2012, 20:40

fe3n tanio lekko może być szybko :)
no i mazda anie jakieś tam fordy :P
no chyba że coś z volvo albo fiata :D
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Capazo » 30 paź 2012, 20:43

mx6sc napisał(a):fe3n tanio lekko może być szybko :)


Cos blizej na ten temat? Jaki samochod itd?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez seba323f » 30 paź 2012, 20:46

Capazo napisał(a):BP4W

<spoko>
Chciałbym to zobaczyć w budzie BG ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1235 (0/5)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Rafał_ » 30 paź 2012, 22:31



FE3N:
Obrazek

Pojemność: 1998 16V

Kompresja: 9.2:1
Moc: 148KM / 6000rpm
Moment: 189Nm / 4500rpm

Kompresja: 10.0:1
MOC: 170KM / 6000rpm
Moment: 217Nm / 4500rpm

Auta: 87-92 626 Capella FWD &AWD, 626 Capella Coupe (MX-6), 626 Capella Wagon FWD & AWD, Ford Telstar.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez grzegorzjubymx6 » 30 paź 2012, 22:53

wykończenia wnętrz, mechanika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 21:32
Posty: 272 (1/1)
Skąd: Szczytno, Poznań
Auto: Było:
323BF 1.6 8V 90r
MX-6 2.5V6 96rr
MX-6 2.5V6 92r.
Xedos 9 2.5v6 98r.
Jest:
Tesla S 14r.
T4 2.5TDI
V70 2.5T AWD

Postprzez Capazo » 30 paź 2012, 23:04

grzegorzjubymx6 napisał(a):http://allegro.pl/mazda-626-87-92-silnik-2-0-2-0-b-dohc-i2748830536.html


Bardziej przekonuje sie do BP4W, skrzynia pasuje od GT i poloski tez od k8 wiec duzo mniej wydatkow. Bo wrzucic silnik to nie problem. Gorzej z napedami jak to zrobic zeby na torze przy 140 nie odpadlo i zebym sie nie zabil. To nie samochod na cwiare, gdzie mozna sobie zrobic na oko cos fajnego. Tutaj zuzywa sie wszytsko 4 razy szybciej. A ostatni track day pokazal ze niebezpieczenstwo czycha za kazdym zakretem, ostatni zjazd do bokus focus 140 na wylocie na prosta, pupę zarzucilo, dachowanie koles ledwo przezyl. Mial sporo szczescia uratowal go kubel i pasy. Za fotelem bylo juz jak w roadsterze. Wszystko fajnie super, kiedys przychodzi ten walsnie zakret gdzie mozesz niezle sobie nagrzebac, jak przezyjesz to mozesz sie cieszyc, straciles 30k, ale zyjesz. Z tym trzeba sie liczyc!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Neonixos666 » 30 paź 2012, 23:13

czy z takim silnikiem samochód będzie się lepiej prowadził na torze niż z KL po maską ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Krystian69 » 30 paź 2012, 23:21

z tym focusem widziałem co się stało :|
Ostatnio edytowano 30 paź 2012, 23:22 przez Krystian69, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 18:39
Posty: 76
Skąd: Rawicz
Auto: Była Mazda Jest ? Foka 2 1,6 Ti-VCT 115km,2005r.

Postprzez Jacek176 » 30 paź 2012, 23:22

hehe... Capazo nawrócił się na jedynie słuszną drogę silników R4 :P

Capazo napisał(a):Nie oplaca sie sam silnik to koszt 8 tys, a gdzie dłubanie.

No tak, tylko że w przypdaku Hondy to masz odrazu w serii ze 200KM. A Mazdę będziesz rzeźbił, rzeźbił, rzeźbił a i tak 200KM w N/A raczej nie osiągniesz.
Chociaż ja bym wolał już całą Hondę kupić bo przekładać sam silnik do Mazdy to chyba gra nie warta zachodu. No i wolałbym np. B18C6 od K20. Ma chyba lepsze opinie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Neonixos666 » 30 paź 2012, 23:28

Jacek176 napisał(a):B18C6 od K20. Ma chyba lepsze opinie.


tańszy i więcej części jest dostępne do dłubania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Capazo » 30 paź 2012, 23:32

Neonixos666 napisał(a):czy z takim silnikiem samochód będzie się lepiej prowadził na torze niż z KL po maską ?


Mysle ze tak sam kl-ze od k8 jest ciezszy o 50kg niby. A gdzie R4 do tego , wiec nawet 50kg z przodu odjete to duzo.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Dawidoski » 30 paź 2012, 23:36

Mówiłem na początku o B18C6 to Capazo mnie zlinczował :) Wsadź 1.8 GT do BG, sprzedaj to i rób cifa z B18C6. Zresztą zrobisz jak uważasz, ja tylko podpowiadam :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez onyx » 30 paź 2012, 23:59

B-seria przy możliwościach K to popierdółka ;) Civic wcale nie będzie się lepiej prowadził od tej BG – przy zachowaniu wyrównanego budżetu. Capazo już napisał jakie ma plany i uszanujmy to :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Capazo » 31 paź 2012, 00:01

Dawidoski napisał(a):Mówiłem na początku o B18C6 to Capazo mnie zlinczował :) Wsadź 1.8 GT do BG, sprzedaj to i rób cifa z B18C6. Zresztą zrobisz jak uważasz, ja tylko podpowiadam :P


Silnik to jedno, zawieszenie to drugie. W przyszlosci sa plany na mx-5 torowe, a jakby nie patrzac BP4W chyba pochodzi z tego modelu.:D Kupujac ITR patrzylem dzisiaj okolo 20 tys. Do tego 10 tys na zawias wychodzi 30 tys. czasy na torze poznan około 1:51-54. Clio seryje 160km zawias Torowy i czas 1:48 jakies pytania?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez tekkenfan » 31 paź 2012, 00:21

kupujesz Clio? <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Capazo » 31 paź 2012, 00:23

tekkenfan napisał(a):kupujesz Clio? <lol>


Nie ale mowie tylko ze moc to nie wszystko. Spokojnie przy dobrych wiatrach BP bedzie latac dobrze, jest lzejsze mniejsza masa na przodzie, grube staby z k8 powinno sie lepiej prowadzic.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy