Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.
PostTen post został usunięty przez People_Hate_Me 19 paź 2012, 19:45.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez People_Hate_Me 19 paź 2012, 19:45.
Powód: ot

Postprzez tekkenfan » 8 lis 2012, 20:55

Zaczynam powoli ogarniać sytuację pod maską, jak skończę to będą zdjęcia jak to wygląda, a teraz nowe fruty :D
Najpierw coś do czego musiałem dojrzeć (kupując blendę Astina miałem możliwość kupienia znaczka ale wtedy mi się nie podobał hehe):
Obrazek
Teraz muszę dorwać nowy nosek i zamontować to cudo :D

Druga zabawka to zaworek do co by zrobić EBC:
Obrazek
Jutro mam zamiar to podpiąć i przy dobrej pogodzie zrobić kilka logów w celu porównania szybkości budowania boosta przed i po jego montażu.

Na koniec jakieś tam media. Z racji warunków pogodowych pupy nie urywają no ale dają jakieś światło jak to działa ;) Jak będzie ciekawsza pogoda to postaram się pomierzyć czasy Vectorem i nagrać coś więcej.
2 bieg:

3 bieg:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez waldii » 8 lis 2012, 21:18

.
Ostatnio edytowano 23 gru 2012, 13:17 przez waldii, łącznie edytowano 1 raz
waldii
 

Postprzez kamilspider » 8 lis 2012, 21:22

Ładne frukty ;)
Odeślesz mnie do miejsca gdzie robiłeś podświetlenie zegarów bo fajne, a nie mogę się dokopać? U Ciebie w zegarach też był taki zielony filtr?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez tekkenfan » 8 lis 2012, 23:14

Opisu przeróbki podświetlenia nigdzie nie mam, ja zamówiłem tarcze do białego podświetlenia (bo tak jak piszesz ori tarcze mają zielony filtr od spodu który podobno da rade zeszlifować) i zwykłe żarówki zamieniłem mocnymi ledami. Ledy zmieniałem prawie co roku bo coś mi nie pasowało i teraz zegary święcą mi tak że paliwo/woda świeci najsłabie, szybkościomierz średnio a obrotek najmocniej ot taki fajny wypadek przy pracy :D

waldii napisał(a):Piekna pogoda na kebcia co?

wręcz idealna hehe, jutro atakuje Toruń ale po łikendzie musowo trza zjeść kota z frytkami
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez waldii » 10 lis 2012, 02:41

.
Ostatnio edytowano 23 gru 2012, 13:16 przez waldii, łącznie edytowano 1 raz
waldii
 

Postprzez trzydziech » 10 lis 2012, 13:14

i nie dałeś znać że do Torunia zmierzasz :>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez tekkenfan » 13 lis 2012, 00:35

no i po wypadzie do Torunia i o ile pobyt mega udany to nie obyło się bez strat, najpierw przywaliłem w krawężnik i w związku z tym przytarłem rant felg <płacze> ale jak się okazało powrót okazał się jeszcze gorszy bo z kolektora odpadł kawałek rurki :| :
Obrazek
Powód uszkodzenia nie znany, jedną z opcji są uszkodzone poduszki silnika/skrzyni co spowodowało że silnik majtając się przód-tył wyrwał toto z kolektora.
Po kilku godzinach udało się to skleić kropelką :D :
Obrazek
i po jeszcze kilku wszystko było już na miejscu:
Obrazek
Jutro jest plan dorobić jeszcze jakiś wspornik dla WG co by sytuacja się już nie powtórzyła.
Jak starczy czasu to zrobię jeszcze sterowanie EBC (wystarczy zarobić końcówki i podłączyć do DETa).
Okazało się również że dodatkowe 300kg na pokładzie powoduje że hamulce nie dają rady i już przy pierwszej próbie hamowania robiło się nieciekawie, a po zatrzymaniu czuć było spalone klocki :D
O ile w garażu leży drugi zestaw hamulców z GieTeka który przez zimę miałem zamiar zregenerować i wrzucić do auta to zaczynam się poważnie zastanawiać nad wrzuceniem hamulców z M6 już teraz. Teraz muszę dorwać zwrotnicę z piastą z Kserii i spróbować to pożenić z moją zawiechą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 13 lis 2012, 01:11

Panie a masz jakiś wspornik Holseta ? przecie to bydle ciężkie jak 230 koni :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez sq2jul » 13 lis 2012, 01:22

Jak na dziurę w wydechu przed turbina to i tak dobrze zapinala :P

Wysyłane z mojego HTC Sensation Z710e za pomocą Tapatalk 2
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez michaelB » 13 lis 2012, 08:38

U mnie też na razie brak wspornika, ale hula. Najważniejsze że zasuwa jak zła :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez tekkenfan » 13 lis 2012, 10:05

nie no wsporniki są nawet 2. Jeden do flanszy a drugi wspornik jest na downpipie. Ten drugi jest tak solidny że po zdjęciu kolektora Holset wisiał na samym downpipie a ten nawet nie drgnął :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tekkenfan » 14 lis 2012, 19:08

Kolejny wspornik do kolekcji:
Obrazek
WG teraz już się tak nie majta po nagrzaniu kolektora ale będę musiał jeszcze trochę przerobić ICka.
Wczoraj burbo mi trochę przeładowywało tak więc jeszcze ciutkę dociąłem sprężynkę od WG:
Obrazek
No i w końcu podpiąłem zaworek i mam już EBC co spowodowało że 0,5bara pojawia się ok 1000-1500 obrotów wcześniej, przykładowo na 3 biegu jest w okolicać 4000-4500:D
Jako, że było w miarę sucho zrobiłem jeden pomiar vectorem:
Obrazek
Obrazek
start z 3000, 1 i 2 czasem się ślizgło a przed końcem 400m odpuściłem bo się trochę przestraszyłem nadchodzącego zakrętu.
Dla porównania na tym samym odcinku zaraz po Czaplinku robiłem czasy 16.2 tak więc jest progres :D

Na koniec złe wieści, a mianowicie po wpięciu wszystkich wtrysków pod jedno wyjście z DETa auto strasznie szarpie, a na wolnych obroty szaleją. Jak jest przelany na AFR rzędu 11 na wolnych to chodzi równo, a jak zdejmę na 13,5 to pochodzi chwilę i zaczynają falować :|
Drugim problemem jest kończąca się sonda czyli szykują się kolejne wydatki.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Gib » 15 lis 2012, 13:46

Fajny czas jak na dupowóz :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Rafał_ » 16 lis 2012, 00:09

Ciekawie by było jak byśmy stanęli razem na kresce :D Czas elegancki <spoko>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mlody1921 » 16 lis 2012, 14:01

Sądze ze jak na takie auto z taka moca to chyba dobra opona i pogoda nie taka jak teraz i 14 może wysokie 13 by było
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Jacek176 » 16 lis 2012, 14:22

No właśnie, jak na 230KM to ten czas nie rzuca na kolana. Prze takiej mocy i masie BaGietki to powinno być poniżej 14.
Także albo zła pogoda, albo opony nie takie albo z wkładka mięsną coś nie tak :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez D4NI3L » 16 lis 2012, 15:37

może po prostu tekenfan przybrał na wadze <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Gib » 16 lis 2012, 16:30

Nie zawsze kosmiczna moc oznacza super czasy, vide Jacka BP "antykaczka", najlepiej jeździła jak miała 151 KM a teraz coś pod 170 i nie bangla jak trzeba a przecież powinien klepać średniowysokie 14.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy