Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 22 wrz 2012, 11:06

Wiesz ja jestem laik powoli powoli w tym roku na spokojnie 0,4 pojeździć kosmetyke pod maską szczelić nastepny rok docelowo 0,7 :D plan jest na 3 z przodu, szpery brak ,może zmiana kompa żeby procedure zrobić, zastanawia mnie takie doładowanie na 1 biegu 0,2 na 2 biegu 0,4 i następne 0,7 czy coś takiego jest mozliwe ?!

Przekroczenie 0,7 bara to już raczej wtrysk metanolu, choć luxter jak śmigał na ostatnim setupie to miał tłoki nie od klde tylko od KLZE te KL01 one mają średnia półke więc myśle że 0,7 bara było by taka opcją optymalną, niech sie naciesze autem :D WKOŃCU
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez piwo » 22 wrz 2012, 11:33

mozliwe. sporo aut ma takie cos w serii np stary saab 2,3 turbo. do tego potrzeba zaworka ebc plus czujnik wybranego biegu i korekcja mapy pwm w msie dla wyjscia na ebc w zaleznosci od wybranego biegu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4766 (246/133)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez mlody1921 » 22 wrz 2012, 13:10

Macie jakieś doświadczenie z filtrami powietrza bo stożek mi sie nie zmieści za bardzo chyba że kupie mały i zrobie redukcje z 100mm na 77 albo założe tzw.grzybka kopie hks
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Neonixos666 » 22 wrz 2012, 13:16

a grzybek?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez janiszzz_mx3 » 22 wrz 2012, 15:23

Saab chyba porównuje obroty i prędkość auta żeby określić na jakim biegu jedzie.
W ms nie da się zrobić dwóch map? Jedna by była na biegi 1-2 z doładowaniem np 0,4bar do 5000obr a więcej powyżej tych obrotów a druga mapa z pełnym ogniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Capazo » 22 wrz 2012, 17:45

No gratki Mlody!! Wkoncu sie udalo ogarnac temat. To mam nadzieje ze teraz bedziesz juz na zloty wpadał:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mlody1921 » 23 wrz 2012, 15:28

Zloty hmmm na ryki może sie uda dojechać :D

Miał ktoś z was filtr ''grzybek'' slyszalem opinie ze stozki lepiej trzyma brudy niz gabkowe?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez ravo » 23 wrz 2012, 15:42

mlody1921 napisał(a):Zloty hmmm na ryki może sie uda dojechać

wątpię by był :)
mlody1921 napisał(a):Miał ktoś z was filtr ''grzybek'' slyszalem opinie ze stozki lepiej trzyma brudy niz gabkowe?

zależy od firmy, miałem w coupe grzybka ( kupiony z allegro robiony w tej samej fabryce co HKS a za grosze ), pamiętaj tylko by kupić dużego a nie pod pierdółkę jakich pełno. Co do czystości – każdy przepuszcza syf i taka jest prawda. Gąbka jest wygodniejsza wyciągasz w minutę, myjesz i zakładasz, cała operacja to 30 min z wysychaniem na słońcu. A KN już się dłużej męczysz. Ja takie filtry zawsze czyściłem po 5tyś km i zawsze były zasyfione. A umiejscowione były w miejscach mało brudzących. Po stożku KN miałem delikatne ślady na łopatkach w turbo, po gąbce nie sprawdzałem.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 23 wrz 2012, 17:19

Ravo a powiedz mi jaki najlepiej kupić ja patrzyłem na kopie HKS-a

Czego już nie bedzie w rykach zlotów ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez ravo » 23 wrz 2012, 22:51

mlody1921 napisał(a):Ravo a powiedz mi jaki najlepiej kupić ja patrzyłem na kopie HKS-a

W przypadku gąbki jest to prawie obojętne :) I na nią bym się zdecydował. Osobiście w aucie gdzie można zostawić seryjny airbox wolę sportowe wkładki. Ale czasami nie ma się wyjścia. Pamiętaj tylko by kupić jak największą i tylko to.

Co do zlotów – lotnisko jest kosmicznie drogie.
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 24 wrz 2012, 09:20

Okey to bede próbował zapodac głąbke Kopie HKSa podziekował

Szkoda bo zloty w RYkach były od kiedy pamietam a byłem chyba 2006/2007 już

już 9/10 lat jestem z MX-3 :D

Dopisano 24 wrz 2012 20:46:

Dzis zauważyłem że WG nie daje rady, 1,2,3 cisnienie mam 0,2 bara a jak cisne 4,5 to boost jest 0,3 a nawet 0,4 za mała średnica WG i przeładowuje, jak dobrze myśle rozkręce MBC na 0,4 przy pierwszych biegach, to przy następnych też powinno być to 0,4 ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 24 wrz 2012, 23:02

mlody1921 napisał(a):Dzis zauważyłem że WG nie daje rady, 1,2,3 cisnienie mam 0,2 bara a jak cisne 4,5 to boost jest 0,3 a nawet 0,4 za mała średnica WG i przeładowuje, jak dobrze myśle rozkręce MBC na 0,4 przy pierwszych biegach, to przy następnych też powinno być to 0,4 ??


Raczej Ci nie przeładowuje, tylko masz za miękką sprężynę WG – za wcześnie się otwiera. Tylko to i tak dziwnie wygląda. Czemu takie nikłe to doładowanie? Szukaj nieszczelności. Przy MBC o ile nie masz nieszczelności, ustawisz pożądane doładowanie (ewentualnie z małym overboostem) – lecz nie mniejsze niż takie jakie jest na WG.

Co do filtrów, gąbki są tragiczne jako filtracje. Nadają się tylko na tor do aut, gdzie liczy się tylko moc.

Ciekawy test:

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/

Trzeba pobrać pliki z tego folderu. Plik index.htmlbkbk i usunąć z rozszerzenia: bkbk

Ja bym brał APEXi lub Fujite.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 25 wrz 2012, 08:26

Onyx myślałem o fujita ale sie nie zmieści narazie będzie gąbka potem sie obaczy

Co do WG małe doładowanie bo takie ustawiłem na MBC na początek :D początkowo jest 0,2 a poten ma wiekszym bucie 0,4, dziś jak dojdzie filtr ustawie MBC na 0,4 i zobaczmy czy będzie trzymał na górze też 0,4 , spotkałem sie z opiniami że do tak dużego turba to WG 44 minimum jak chce sie mało łądować
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez onyx » 25 wrz 2012, 08:48

Mimo wszystko musi być bardzo miękka sprężyna w tym WG. Apexi robi zdecydowanie mniejsze filtry od fujity. Gąbkowca, zwłaszcza jak to jest "HKS Style" odradzam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez mlody1921 » 25 wrz 2012, 20:00

Niestety już leży kopia HKSa :) pasuje co do milimetra najwyżej będzie pretekst to wymiany turba na GTX35:F
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 25 wrz 2012, 21:26

ej no ale jak to jeździ? Weź coś nagraj albo shamuj :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mlody1921 » 26 wrz 2012, 13:41

Na hamownie szkoda kasy narazie, czekam na łącznik od filtra do turba, trzeba wkońcu zamontować zderzak :D doładowanie ustawić na 0,4, pare logów zrobić sprawdzić na autostradzie ;P jak afr przy wot i wtedy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 26 wrz 2012, 21:19

heh ciekawe jak to śmiga. Choć zegary sfilmuj :) Odczuwalnie z 250KM ma?

Kurcze z tymi rykami strasznie szkoda. Wpływy od uczestników nie wystarczyły na opłaty? Gdzie w przyszłym roku się pościgamy :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mlody1921 » 26 wrz 2012, 22:18

Nie no bez jaj 250 koni to na 0,5 bara może będzie :) jak przyjdzie mi łącznik od filtra do turba to ustawie mbc na 0,4 i coś nakręcę,

Za rok trzeba frekwencje zwiększyć i zrobić w Rykach :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 29 wrz 2012, 22:15

Panowie narazie mam banana na ryjku auto jedzie bosko na 0,2 0,3 a peaku, ale wiem ze chyba srednica WG i spring leci w kulki bo 1,2,3 jest o,2 bara a 4,5 jest 0,3-0,35 bara coś trzeba z tym zrobić ale jest bosko ,,,,, nie żałuje ani minuty roboty w tym aucie :D

A i jeszcze jedno unieśc maske w MX-3 da sie tylko na 4-5 mm wiecej niema bata maska uwadza rogami o blotnik :(
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy