Przekroczenie 0,7 bara to już raczej wtrysk metanolu, choć luxter jak śmigał na ostatnim setupie to miał tłoki nie od klde tylko od KLZE te KL01 one mają średnia półke więc myśle że 0,7 bara było by taka opcją optymalną, niech sie naciesze autem
Eunos 30X EC KL-DE Turbo '93 ----> FET in progress
Wiesz ja jestem laik powoli powoli w tym roku na spokojnie 0,4 pojeździć kosmetyke pod maską szczelić nastepny rok docelowo 0,7
plan jest na 3 z przodu, szpery brak ,może zmiana kompa żeby procedure zrobić, zastanawia mnie takie doładowanie na 1 biegu 0,2 na 2 biegu 0,4 i następne 0,7 czy coś takiego jest mozliwe ?!
Przekroczenie 0,7 bara to już raczej wtrysk metanolu, choć luxter jak śmigał na ostatnim setupie to miał tłoki nie od klde tylko od KLZE te KL01 one mają średnia półke więc myśle że 0,7 bara było by taka opcją optymalną, niech sie naciesze autem
WKOŃCU
Przekroczenie 0,7 bara to już raczej wtrysk metanolu, choć luxter jak śmigał na ostatnim setupie to miał tłoki nie od klde tylko od KLZE te KL01 one mają średnia półke więc myśle że 0,7 bara było by taka opcją optymalną, niech sie naciesze autem
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mozliwe. sporo aut ma takie cos w serii np stary saab 2,3 turbo. do tego potrzeba zaworka ebc plus czujnik wybranego biegu i korekcja mapy pwm w msie dla wyjscia na ebc w zaleznosci od wybranego biegu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Macie jakieś doświadczenie z filtrami powietrza bo stożek mi sie nie zmieści za bardzo chyba że kupie mały i zrobie redukcje z 100mm na 77 albo założe tzw.grzybka kopie hks
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
a grzybek?
Saab chyba porównuje obroty i prędkość auta żeby określić na jakim biegu jedzie.
W ms nie da się zrobić dwóch map? Jedna by była na biegi 1-2 z doładowaniem np 0,4bar do 5000obr a więcej powyżej tych obrotów a druga mapa z pełnym ogniem.
W ms nie da się zrobić dwóch map? Jedna by była na biegi 1-2 z doładowaniem np 0,4bar do 5000obr a więcej powyżej tych obrotów a druga mapa z pełnym ogniem.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
No gratki Mlody!! Wkoncu sie udalo ogarnac temat. To mam nadzieje ze teraz bedziesz juz na zloty wpadał:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Zloty hmmm na ryki może sie uda dojechać
Miał ktoś z was filtr ''grzybek'' slyszalem opinie ze stozki lepiej trzyma brudy niz gabkowe?
Miał ktoś z was filtr ''grzybek'' slyszalem opinie ze stozki lepiej trzyma brudy niz gabkowe?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Zloty hmmm na ryki może sie uda dojechać
wątpię by był
mlody1921 napisał(a):Miał ktoś z was filtr ''grzybek'' slyszalem opinie ze stozki lepiej trzyma brudy niz gabkowe?
zależy od firmy, miałem w coupe grzybka ( kupiony z allegro robiony w tej samej fabryce co HKS a za grosze ), pamiętaj tylko by kupić dużego a nie pod pierdółkę jakich pełno. Co do czystości – każdy przepuszcza syf i taka jest prawda. Gąbka jest wygodniejsza wyciągasz w minutę, myjesz i zakładasz, cała operacja to 30 min z wysychaniem na słońcu. A KN już się dłużej męczysz. Ja takie filtry zawsze czyściłem po 5tyś km i zawsze były zasyfione. A umiejscowione były w miejscach mało brudzących. Po stożku KN miałem delikatne ślady na łopatkach w turbo, po gąbce nie sprawdzałem.
mlody1921 napisał(a):Ravo a powiedz mi jaki najlepiej kupić ja patrzyłem na kopie HKS-a
W przypadku gąbki jest to prawie obojętne
Co do zlotów – lotnisko jest kosmicznie drogie.
Okey to bede próbował zapodac głąbke Kopie HKSa podziekował
Szkoda bo zloty w RYkach były od kiedy pamietam a byłem chyba 2006/2007 już
już 9/10 lat jestem z MX-3![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
Dopisano 24 wrz 2012 20:46:
Dzis zauważyłem że WG nie daje rady, 1,2,3 cisnienie mam 0,2 bara a jak cisne 4,5 to boost jest 0,3 a nawet 0,4 za mała średnica WG i przeładowuje, jak dobrze myśle rozkręce MBC na 0,4 przy pierwszych biegach, to przy następnych też powinno być to 0,4![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.GIF)
Szkoda bo zloty w RYkach były od kiedy pamietam a byłem chyba 2006/2007 już
już 9/10 lat jestem z MX-3
Dopisano 24 wrz 2012 20:46:
Dzis zauważyłem że WG nie daje rady, 1,2,3 cisnienie mam 0,2 bara a jak cisne 4,5 to boost jest 0,3 a nawet 0,4 za mała średnica WG i przeładowuje, jak dobrze myśle rozkręce MBC na 0,4 przy pierwszych biegach, to przy następnych też powinno być to 0,4
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
mlody1921 napisał(a):Dzis zauważyłem że WG nie daje rady, 1,2,3 cisnienie mam 0,2 bara a jak cisne 4,5 to boost jest 0,3 a nawet 0,4 za mała średnica WG i przeładowuje, jak dobrze myśle rozkręce MBC na 0,4 przy pierwszych biegach, to przy następnych też powinno być to 0,4
Raczej Ci nie przeładowuje, tylko masz za miękką sprężynę WG – za wcześnie się otwiera. Tylko to i tak dziwnie wygląda. Czemu takie nikłe to doładowanie? Szukaj nieszczelności. Przy MBC o ile nie masz nieszczelności, ustawisz pożądane doładowanie (ewentualnie z małym overboostem) – lecz nie mniejsze niż takie jakie jest na WG.
Co do filtrów, gąbki są tragiczne jako filtracje. Nadają się tylko na tor do aut, gdzie liczy się tylko moc.
Ciekawy test:
http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Trzeba pobrać pliki z tego folderu. Plik index.htmlbkbk i usunąć z rozszerzenia: bkbk
Ja bym brał APEXi lub Fujite.
Onyx myślałem o fujita ale sie nie zmieści narazie będzie gąbka potem sie obaczy
Co do WG małe doładowanie bo takie ustawiłem na MBC na początek
początkowo jest 0,2 a poten ma wiekszym bucie 0,4, dziś jak dojdzie filtr ustawie MBC na 0,4 i zobaczmy czy będzie trzymał na górze też 0,4 , spotkałem sie z opiniami że do tak dużego turba to WG 44 minimum jak chce sie mało łądować
Co do WG małe doładowanie bo takie ustawiłem na MBC na początek
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
ej no ale jak to jeździ? Weź coś nagraj albo shamuj ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Na hamownie szkoda kasy narazie, czekam na łącznik od filtra do turba, trzeba wkońcu zamontować zderzak
doładowanie ustawić na 0,4, pare logów zrobić sprawdzić na autostradzie
jak afr przy wot i wtedy
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
heh ciekawe jak to śmiga. Choć zegary sfilmuj
Odczuwalnie z 250KM ma?
Kurcze z tymi rykami strasznie szkoda. Wpływy od uczestników nie wystarczyły na opłaty? Gdzie w przyszłym roku się pościgamy![smutny :(](./images/smilies/smutny.GIF)
Kurcze z tymi rykami strasznie szkoda. Wpływy od uczestników nie wystarczyły na opłaty? Gdzie w przyszłym roku się pościgamy
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Nie no bez jaj 250 koni to na 0,5 bara może będzie
jak przyjdzie mi łącznik od filtra do turba to ustawie mbc na 0,4 i coś nakręcę,
Za rok trzeba frekwencje zwiększyć i zrobić w Rykach![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Za rok trzeba frekwencje zwiększyć i zrobić w Rykach
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Panowie narazie mam banana na ryjku auto jedzie bosko na 0,2 0,3 a peaku, ale wiem ze chyba srednica WG i spring leci w kulki bo 1,2,3 jest o,2 bara a 4,5 jest 0,3-0,35 bara coś trzeba z tym zrobić ale jest bosko ,,,,, nie żałuje ani minuty roboty w tym aucie ![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
A i jeszcze jedno unieśc maske w MX-3 da sie tylko na 4-5 mm wiecej niema bata maska uwadza rogami o blotnik![smutny :(](./images/smilies/smutny.GIF)
A i jeszcze jedno unieśc maske w MX-3 da sie tylko na 4-5 mm wiecej niema bata maska uwadza rogami o blotnik
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości