Nie macie wrażenie po filmiku , że starsza generacja dużo lepiej poradziła sobie z testem łosia, slalomem itd. ?
Ewidentnie widać , że BN radzi sobie lepiej w większych prędkościach . Kwestia opon czy raczej tego "liftu " ?
BP 2019
https://www.youtube.com/watch?v=wKoiO5EeCZY
BN2017
https://www.youtube.com/watch?v=uDe0ZpPiy6E
Test łosia – BN vs BP
Strona 1 z 1
Nie powinienem tego mówić.
Powinienem zachować kulturę wypowiedzi.
Nie mogę szargać swojej opinii.
A NIE MÓWIŁEM!
HA-HA!
Śmierdząca belka skrętna, cięcie kosztów. Zwróćcie uwagę jak przód w BP nurkuje, a tył nie trzyma kątów w zakręcie.
Nowa generacja. Ulepszony system kontroli toru jazdy. Kolejna, sztywniejsza wersja nadwozia. Lepsze opony, dużo lepsze. Pilot Sport 3 (BN) miał premierę w 2010 roku. Dobra opona, ale... Proxes R51 jest z okolic 2018r, a R51a jest produkowany podobno we współpracy z Mazdą, specjalnie do trójki.
To gdzie ten postęp? Wsadźmy lepsze opony, żeby oszczędzić na zawieszeniu? Powiedziałbym co i gdzie mogą sobie wsadzić...
Powinienem zachować kulturę wypowiedzi.
Nie mogę szargać swojej opinii.
A NIE MÓWIŁEM!
HA-HA!
Śmierdząca belka skrętna, cięcie kosztów. Zwróćcie uwagę jak przód w BP nurkuje, a tył nie trzyma kątów w zakręcie.
Nowa generacja. Ulepszony system kontroli toru jazdy. Kolejna, sztywniejsza wersja nadwozia. Lepsze opony, dużo lepsze. Pilot Sport 3 (BN) miał premierę w 2010 roku. Dobra opona, ale... Proxes R51 jest z okolic 2018r, a R51a jest produkowany podobno we współpracy z Mazdą, specjalnie do trójki.
To gdzie ten postęp? Wsadźmy lepsze opony, żeby oszczędzić na zawieszeniu? Powiedziałbym co i gdzie mogą sobie wsadzić...
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości