Napisane: 11 cze 2019, 10:19
Na jedno wychodzi, filtr nie występuje jako część eksploatacyjna, więc można uznać że go nie ma. Cały syf gromadzi się na dnie zbiornika w tych nieużywanych 6 litrach paliwa.
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
przemek24p584 napisał(a):Kritik napisał(a):Krakow – Przemysl
tempomat 145km/h
spalanie 7,8l/100km
Przemysl – Krakow
tempomat 120km/h
spalanie 5,8l/100km
Ja moja 3 z 165KM mam na każdej Twojej prędkości spalanie większe o 1 l
Kritik napisał(a):przemek24p584 napisał(a):Kritik napisał(a):Krakow – Przemysl
tempomat 145km/h
spalanie 7,8l/100km
Przemysl – Krakow
tempomat 120km/h
spalanie 5,8l/100km
Ja moja 3 z 165KM mam na każdej Twojej prędkości spalanie większe o 1 l
jeszcze zapomnialem, ze kola mam 235/35/19
Mirek napisał(a): oczywiście to są teoretyczne maksymalne prędkości przy max rpm, żeby nikt tu nie zaczynał dyskusji o osiąganiu ponad 300km/h tym autem
KrzysiekWPR napisał(a):Czy aby na pewno ta tabelka jest OK?, jeśli tak.. to faktycznie 120km ma mega długą skrzynię.. a 165km krótką ale nie bardzo krótką. Co do podanych wartości dla 165km to mogę potwierdzić, że chyba są OK – do odcinki nie szedłem ale wygląda że się zgadza.
No to w 120km – v-max powinien być robiony na 4-ce
jaro93 napisał(a):KrzysiekWPR napisał(a):Czy aby na pewno ta tabelka jest OK?, jeśli tak.. to faktycznie 120km ma mega długą skrzynię.. a 165km krótką ale nie bardzo krótką. Co do podanych wartości dla 165km to mogę potwierdzić, że chyba są OK – do odcinki nie szedłem ale wygląda że się zgadza.
No to w 120km – v-max powinien być robiony na 4-ce
Być może i na 4 po odblokowaniu da radę, ale bez tego powyżej 4000rpm silnik "się dławi". Na 5 jak najbardziej, o 6 biegu możesz zapomnieć jak chcesz osiągnąć Vmax.
Mirek napisał(a):
p.p.s. co do wypowiedzi Mirecsk38 odnośnie mocy przed modyfikacją, rozumiem że skrót myślowy tutaj się pojawił, bo nie ma spadku mocy tylko brak dalszego przyrostu, co potwierdzają załączone wydruki
Mirecsk38 napisał(a):Mirek napisał(a):
p.p.s. co do wypowiedzi Mirecsk38 odnośnie mocy przed modyfikacją, rozumiem że skrót myślowy tutaj się pojawił, bo nie ma spadku mocy tylko brak dalszego przyrostu, co potwierdzają załączone wydruki
wazna jest moc na kolach nie wylycznona silnika, moc na kolach spada – ta nebieska, dlatego jest G120 od kolo 4500-500rpm "mulowata "
moc na kolach spada bo rosna straty a moc silnika +– ta sama