Strona 31 z 46

PostNapisane: 14 lis 2018, 23:18
przez child
Korozja tarczy i zjechany klocek to trochę sprzeczne objawy – tarcze korodują od nieużywania :)

Klocki z tyłu są równo zużyte? Jeśli tak, to musiałyby się zapiec oba zaciski naraz <glupek2>

Ja bym chyba jednak stawiał na problem z hamulcem ręcznym.

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 15 lis 2018, 07:29
przez rexus
Na raporcie z serwisu podawana jest minimalna wartosc wiec nie wiem ile dokladnie jest z drugiej strony, ale z tego co mowili wynika ze z drugiej strony jest duzo wiecej. Ta jedna tarcza ma nierowna powierzchnię – powstalo delikatne zaglebienie po srodku przez co jak podejrzewam teraz nie wyciera sie w tym rowku i skorodowala? <co?>
Jest wiec "srebrna" powierzchnia z grubym pasem korozji po srodku"

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 15 lis 2018, 09:03
przez popi2009
w lexusie tarcze i klocki z takimi objawami wymieniali za darmo na gwarancji

PostNapisane: 15 lis 2018, 10:13
przez child
Skoro z jednej strony zeszło więcej, to rzeczywiście wskazuje to na zacisk.

Co do korozji – jak gruby jest ten pasek korozji? Takie rzeczy mogą się zdarzyć, kiedy np. wpadnie ci jakiś kamyczek między tarczę a klocek – aczkolwiek, gdyby to tak bardzo tarło, to miałbyś "informację dźwiękową" w postaci odgłosu zbliżonego do dartej blachy ;)

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 15 lis 2018, 10:48
przez rexus
Pasek na 1/2 szerokosci tarczy wiec kamyczek odpada...
Bede dazyl do tego zeby tez to wymienili.
Czy dobrze mysle ze tarcze i klocki wymienia sie parami na osi?
Tzn jak beda wymieniac na gwarancji tarcze z jednej strony to musza tez wymienic z drugiej?

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 15 lis 2018, 10:52
przez popi2009
ta

obie tarcze i kloce

PostNapisane: 15 lis 2018, 22:17
przez MichG
rexus napisał(a):Pasek na 1/2 szerokosci tarczy wiec kamyczek odpada...
Bede dazyl do tego zeby tez to wymienili.
Czy dobrze mysle ze tarcze i klocki wymienia sie parami na osi?
Tzn jak beda wymieniac na gwarancji tarcze z jednej strony to musza tez wymienic z drugiej?

Cześć.
Miałem taki sam problem. W ramach gwarancji przetoczyli na osi tarcze i wyczyścili zaciski. Jednak nalot na tarczach dalej sie pojawiał. Pomogło wymienienie klocków z tyłu. Jednak ze względu na ręczny elektryczny, klocki tylko oryginały TRW. Jeszcze nie było niezależnych.
Od wymiany nalot jest zdecydowanie mniejszy, ale tylne tarcze nie są tak lśniące jak przednie.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 15 lis 2018, 22:34
przez child
Tylne tarcze nie są tak lśniące, bo są prawie nieużywane ;)

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 27 lis 2018, 11:56
przez artur1313
Zbliża mi się serwis po 120 tys. Według serwisowej tabeli do wymiany dochodzą świece zapłonowe. Czy jest sens zakupienia swoich? W ASO koszt jednej- 112 zł. Jeżeli tak, to proszę podpowiedzcie jakie kupić.
Jakie i jakiej firmy są montowane oryginalnie?

PostNapisane: 27 lis 2018, 12:42
przez Kritik
artur1313 napisał(a):Zbliża mi się serwis po 120 tys. Według serwisowej tabeli do wymiany dochodzą świece zapłonowe. Czy jest sens zakupienia swoich? W ASO koszt jednej- 112 zł. Jeżeli tak, to proszę podpowiedzcie jakie kupić.
Jakie i jakiej firmy są montowane oryginalnie?


Sprawdz Denso i NGK dla tego silnika
maja byc <spoko>

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 27 lis 2018, 14:45
przez popi2009
DENSO IXEH22T

za 150 kupisz na allegro komplet tylko sprawdz komentarze bo NGK/DENSO są często podrabiane

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 27 lis 2018, 23:58
przez artur1313
Dzięki wielkie za info.

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 4 gru 2018, 20:49
przez Dominik90
Pozwolę się zapytać w tym temacie ;)
Wymieniałem jakiś czas temu opony na zimowe w ASO. Odebrałem samochód, opony miałem w samochodzie. Wypakowując obejrzałem jedną i co mnie zdziwiło nie była opisana, obejrzałem resztę i to samo. Jakieś nowe zwyczaje? Czy w jaki sposób serwis potem rozpoznaje, która jest która opona? A może mają to gdzieś i montują jak im się podoba? <oczy>

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 12 gru 2018, 20:41
przez geraf
W kwestii serwisowania auta – przestrzegam przed Mazda Odyssey w Warszawie !
To co potrafią zrobić z autem urąga jakimkolwiek zasadom profesjonalnego serwisu i dyskwalifikuje ich jako autoryzowaną stację obsługi. Zgłoszoną usterkę w postaci wyświetlanego błędu systemu iStop rozwiązują wykasowaniem błędu i... uwaga! zwyczajnym, druciarskim przecięciem kabla odpowiadającego za odcięcie rozrusznika przez system alarmowy, pozbawiając mnie tym samym zabezpieczenia auta i oczywiście nie informując mnie o tym. Nie byli nawet uprzejmi go czymkolwiek zaizolować. W efekcie powyższego przez kilka m-cy jeździłem z niedziałającym systemem, za montaż którego zapłaciłem w salonie ponad 2000 PLN. Dla mnie zwyczajni druciarze i oszuści !!!

PostNapisane: 12 gru 2018, 21:02
przez czarmi
Mam nadzieję, że nie zostawiłeś tak tego :| :| Serwisanci mają swojego kierownika, który powinien podjąć czynności w tej sprawie. Zgłaszałeś?

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 12 gru 2018, 23:19
przez geraf
Nie, m.in. dla,tego że zorientowałem się po kilku miesiącach – nie chce mi się nawet ich oglądać

PostNapisane: 13 gru 2018, 08:21
przez darrecki
geraf napisał(a):Nie, m.in. dla,tego że zorientowałem się po kilku miesiącach – nie chce mi się nawet ich oglądać


Ja bym zgłosił to do MMPOL

PostNapisane: 13 gru 2018, 10:51
przez Kritik
a późnej Mazda najbardziej kradzione auto w Warszawie....
może współpracują z złodziejami... <cisza>

PostNapisane: 13 gru 2018, 11:49
przez czarmi
geraf napisał(a):Nie, m.in. dla,tego że zorientowałem się po kilku miesiącach – nie chce mi się nawet ich oglądać

Nie ma to żadnego znaczenia, tam jest człowiek (szef serwisu) w miarę przyjazny klientom. Myślę, że jest to gra warta świeczki. Pozdrawiam <spoko>

Re: Serwisowanie Mazdy – Pytania

PostNapisane: 14 gru 2018, 07:35
przez geraf
Tak jak napisałem, był to jeden z powodów i niestety nie jedyny – o szczegółach nie chciałbym się jednak rozpisywać publicznie na forum.