Mazda z USA / Kanady – problemy i porady
Nikt jeszcze nie wymieniał klocków? I nie jest w stanie odnieść się do tematu?
Piotr_1972 napisał(a):Nikt jeszcze nie wymieniał klocków? I nie jest w stanie odnieść się do tematu?
Przecież piszę ci że wymieniałem w córki m3 2.0 i dostałem od ręki
531-640-670
Przednie ? Auto jest JP czy Mexico ? Tył do Mexico build jest dostępny bez problemu w Polsce z przednimi jest gorzej. Ogólnie po wymianie na komplet z 6 jest lepiej tzn widać ze tył hamuje (brudne felgi) – zrobione 10kkm i 0 problemów – o wibracji przy hamowaniu, zaciski nie dzwonią – jak ktoś ma do wymiany tarcze + klocki to moim zdaniem warto zainwestować w kompletne zaciski (koszt ok. 150zl na oś) i resztę z 6
- Od: 19 maja 2009, 19:05
- Posty: 434 (8/13)
- Skąd: Słomniki | Kraków
- Auto: RX-8 USDM '04,
Fiat 500e '16,
Tesla 3H '23
Ja popieram (mam od 6, ale tylko z przodu), tylko z tą ceną zacisków + jarzm moim zdaniem lekko przesadziłeś (ja dałem 200zł i uważam, że to było tanio). Co nie zmienia faktu, że nie jest to poważny wydatek (na same tarcze wydamy przynajmniej tyle samo).
Tomekk560 napisał(a):Witam.
Jestem posiadaczem Mazdy 3 2017r z USA w sedanie.
Załóżmy że auto przeszło przegląd ale nie jest zrobione światło przeciwmgielne tylne. Planuję w najbliższym czasie sprzedać ten samochód, chciałem się was doradzić czy jest sens robić to światło czy sprzedać taki jaki jest. Jeśli już robić to może ktoś doradzi jakie rozwiązanie zastosował w swoim aucie? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
Jezeli o mnie chodzi to ja zawze robie na oryginał – tzn: wymiana manetki, okablowanie do modułu, wymiana lub przeróbka lampy tylnej, lekka modyfikacja licznika aby kontrolki działały i kodowanie
Dopisano 1 sty 2020, 13:09:
rafik.d napisał(a):Czy ktoś może mi podać dokładne dane/kod europejskiego modułu drx jakiego szukać do audio z bose? W którymś poście widziałem ale nie mogę odszukać
Jeżeli Bose to może sie okazać że konieczny jest zakup adaptera / przejściówki aby zainstalować tuner europejski:
allegro.pl/oferta/adapter-mazda-bose-tuner-usa-europa-radio-kostka-8716842020
- Od: 13 gru 2019, 22:40
- Posty: 1
- Auto: CX-5 KF 2,5 2017 USA
Zadzwoń do gościa z alledrogo. Na głownym zdj ma dużo tunerów. Podaj jaki ch esz i ci sprzeda, szybko i sprawnie, ja polecam.
Dopisano 2 sty 2020, 23:49:
Jezeli o mnie chodzi to ja zawze robie na oryginał – tzn: wymiana manetki, okablowanie do modułu, wymiana lub przeróbka lampy tylnej, lekka modyfikacja licznika i kodowanie
allegro.pl/oferta/adapter-mazda-bose-tuner-usa-europa-radio-kostka-8716842020[/quote]
A ja wymieniam po prostu licznik na europejski
Dopisano 2 sty 2020, 23:50:
Jeżeli Bose to może sie okazać że konieczny jest zakup adaptera / przejściówki aby zainstalować tuner europejski:
allegro.pl/oferta/adapter-mazda-bose-tuner-usa-europa-radio-kostka-8716842020[/quote]
Nie trzeba żadnej przejściówki.
Dopisano 2 sty 2020, 23:49:
Jezeli o mnie chodzi to ja zawze robie na oryginał – tzn: wymiana manetki, okablowanie do modułu, wymiana lub przeróbka lampy tylnej, lekka modyfikacja licznika i kodowanie
allegro.pl/oferta/adapter-mazda-bose-tuner-usa-europa-radio-kostka-8716842020[/quote]
A ja wymieniam po prostu licznik na europejski
Dopisano 2 sty 2020, 23:50:
Jeżeli Bose to może sie okazać że konieczny jest zakup adaptera / przejściówki aby zainstalować tuner europejski:
allegro.pl/oferta/adapter-mazda-bose-tuner-usa-europa-radio-kostka-8716842020[/quote]
Nie trzeba żadnej przejściówki.
531-640-670
Panowie pacjent cx3 przekodowałem dzisiaj licznik na region eu. Zmieniło wskaźnik paliwa z E do F na od 0 do 1, radio na parzyste i nieparzyste. Ale dalej nie ma lampek od świateł mijania i przeciwmgielnych . Coś jeszcze trzeba zmienić czy licznik nie posiada lampek?? Oryginalny numer 720-01-01-6585-6266-805B z tabeli wyszedł 720-01-01-6385-6266-8059
- Od: 31 gru 2019, 20:51
- Posty: 3
- Auto: mazda3 BN 2017r 2.0 150KM
CX-3 DK 2016r 2.0 150KM
Dzień Dobry wszystkim
Jestem nowy na forum i przepraszam że od razu z grubej rury.
Za namową kolegi dokonałem zakupu w KANADZIE mazdy 3 BN 2.5 litra (hatchback, polift) lekko uszkodzonej. Auto płynie do mnie stąd chciałem na zapas zakupić części stąd mam kilka pytań i liczę na konstruktywne odpowiedzi.
Pytania pozwolę sobie ponumerować aby było łatwiej odpowiadać.
Z góry mówię że przeglądnąłem forum i przeczytałem ten wątek. Niektóre kwestie o które zapytam wynikają z wątku i czasem chcę tylko potwierdzić.
1. Czy części blacharskie z auta europejskiego (made in japan) będą pasować do auta z kanady (made in Mexico) – chodzi mi o zderzak przedni, tylny, klapa bagażnika
2. Czy jak mam wersję najbogatszą z LEDami to rozumiem że tylne lampy różnią się od europy tylko tym że zapewne są dwa wsteczne zamiast wsteczne + przeciwmgłowe.
3. Jak rozumiem przy BOSE powinienem wymienić DRX na europejski (aczkolwiek kolega ma mazde z kanady i po wgraniu softu europejskiego mówi że radio mu odbiera i też ma BOSE)
4. Z przodu mam lampy full LED – różnica z EU jest taka że jest ten pomaranczony sidemarker – czy on się może świecić zgodnie z PL prawem czy też nie?
5. Czy pilot kanadyjski będzie taki sam jak USA? czyli 315Mhz ? (mam jeden pilot chcialbym dwa)
6. Niech mi ktos na chlopski rozum wytlumaczy jak to jest z tymi hamulcami. Klocki i tarcze przednie pasują do 2.5 z mazdy 6 europa? A jak z tylnimi?
z gory dzieki i pozdrawiam wszystkich
Jestem nowy na forum i przepraszam że od razu z grubej rury.
Za namową kolegi dokonałem zakupu w KANADZIE mazdy 3 BN 2.5 litra (hatchback, polift) lekko uszkodzonej. Auto płynie do mnie stąd chciałem na zapas zakupić części stąd mam kilka pytań i liczę na konstruktywne odpowiedzi.
Pytania pozwolę sobie ponumerować aby było łatwiej odpowiadać.
Z góry mówię że przeglądnąłem forum i przeczytałem ten wątek. Niektóre kwestie o które zapytam wynikają z wątku i czasem chcę tylko potwierdzić.
1. Czy części blacharskie z auta europejskiego (made in japan) będą pasować do auta z kanady (made in Mexico) – chodzi mi o zderzak przedni, tylny, klapa bagażnika
2. Czy jak mam wersję najbogatszą z LEDami to rozumiem że tylne lampy różnią się od europy tylko tym że zapewne są dwa wsteczne zamiast wsteczne + przeciwmgłowe.
3. Jak rozumiem przy BOSE powinienem wymienić DRX na europejski (aczkolwiek kolega ma mazde z kanady i po wgraniu softu europejskiego mówi że radio mu odbiera i też ma BOSE)
4. Z przodu mam lampy full LED – różnica z EU jest taka że jest ten pomaranczony sidemarker – czy on się może świecić zgodnie z PL prawem czy też nie?
5. Czy pilot kanadyjski będzie taki sam jak USA? czyli 315Mhz ? (mam jeden pilot chcialbym dwa)
6. Niech mi ktos na chlopski rozum wytlumaczy jak to jest z tymi hamulcami. Klocki i tarcze przednie pasują do 2.5 z mazdy 6 europa? A jak z tylnimi?
z gory dzieki i pozdrawiam wszystkich
1. Części blacharskie będą pasowały od japan. W przednim zderzaku grill mexico od japan się lekko różni ale jest wszystko do spasowania. jak będziesz kupował zderzak z kierunkami to zwróć uwagę na wtyczki bo eu/usa są inne.
2.Nie przeciwmgłowe w wersji EU jest w zderzaku na środku. jedno wsteczne zmieniają na przeciwmgłowe żeby nie zmieniać zderzaka. ale jak będziesz kupować zderzak tył to kup z przeciwmgłowym na środku i będzie jak oryginał tylko kable trzeba dociągnąć
3. po wgraniu softu europejskiego nic się nie zmieni tylko będziesz mógł ustawić polski język. Radio się przestroi po zmianie regionu w kodowaniu licznika. będzie odbierać parzyste i nieparzyste fale lecz nie w pełnym zakresie. i z tego co zauważyłem już w 3 aucie nie znajduje wszystkich stacji mimo ze są na danym zakresie – wydaje mi się że coś jest nie tak z mocą sygnału
4. nie miałem lamp full led z usa tylko ze zwykłych zmieniałem na Led EU. Samochody z kanady mają oświetlenie przystosowane do warunków EU. Daj zdjęcie tej lampy to postaram się coś podpowiedzieć
5.tak będzie taki jak USA
6.Co do klocków to Ci nie powiem bo mam same mazdy z symbolicznym przebiegiem więc po co martwić się na zapas. Ale raczej nie powinno być problemów z kupieniem takich rzeczy
2.Nie przeciwmgłowe w wersji EU jest w zderzaku na środku. jedno wsteczne zmieniają na przeciwmgłowe żeby nie zmieniać zderzaka. ale jak będziesz kupować zderzak tył to kup z przeciwmgłowym na środku i będzie jak oryginał tylko kable trzeba dociągnąć
3. po wgraniu softu europejskiego nic się nie zmieni tylko będziesz mógł ustawić polski język. Radio się przestroi po zmianie regionu w kodowaniu licznika. będzie odbierać parzyste i nieparzyste fale lecz nie w pełnym zakresie. i z tego co zauważyłem już w 3 aucie nie znajduje wszystkich stacji mimo ze są na danym zakresie – wydaje mi się że coś jest nie tak z mocą sygnału
4. nie miałem lamp full led z usa tylko ze zwykłych zmieniałem na Led EU. Samochody z kanady mają oświetlenie przystosowane do warunków EU. Daj zdjęcie tej lampy to postaram się coś podpowiedzieć
5.tak będzie taki jak USA
6.Co do klocków to Ci nie powiem bo mam same mazdy z symbolicznym przebiegiem więc po co martwić się na zapas. Ale raczej nie powinno być problemów z kupieniem takich rzeczy
- Od: 31 gru 2019, 20:51
- Posty: 3
- Auto: mazda3 BN 2017r 2.0 150KM
CX-3 DK 2016r 2.0 150KM
Witam, wszystkich
Od niedawna jestem posiadaczem Cx-5 2.5l 2018 GT z USA, chciałbym dokonać aktualizacji/zmiany softu MZD Connect aby działało po Polsku. Czy ktoś pomoże? ewentualnie da namiar na odpowiedni dział?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Kamil
Od niedawna jestem posiadaczem Cx-5 2.5l 2018 GT z USA, chciałbym dokonać aktualizacji/zmiany softu MZD Connect aby działało po Polsku. Czy ktoś pomoże? ewentualnie da namiar na odpowiedni dział?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Kamil
Na poprzedniej str. masz wszystko , w linku który podałem jest oprogramowanie i instrukcja w PDFie natomiast daję Ci jeszcze link do filmu
https://www.youtube.com/watch?v=PlZ_8xnIbaw
Pozdrawiam
https://www.youtube.com/watch?v=PlZ_8xnIbaw
Pozdrawiam
-BANITA- napisał(a):1. Części blacharskie będą pasowały od japan. W przednim zderzaku grill mexico od japan się lekko różni ale jest wszystko do spasowania. jak będziesz kupował zderzak z kierunkami to zwróć uwagę na wtyczki bo eu/usa są inne.
2.Nie przeciwmgłowe w wersji EU jest w zderzaku na środku. jedno wsteczne zmieniają na przeciwmgłowe żeby nie zmieniać zderzaka. ale jak będziesz kupować zderzak tył to kup z przeciwmgłowym na środku i będzie jak oryginał tylko kable trzeba dociągnąć
3. po wgraniu softu europejskiego nic się nie zmieni tylko będziesz mógł ustawić polski język. Radio się przestroi po zmianie regionu w kodowaniu licznika. będzie odbierać parzyste i nieparzyste fale lecz nie w pełnym zakresie. i z tego co zauważyłem już w 3 aucie nie znajduje wszystkich stacji mimo ze są na danym zakresie – wydaje mi się że coś jest nie tak z mocą sygnału
4. nie miałem lamp full led z usa tylko ze zwykłych zmieniałem na Led EU. Samochody z kanady mają oświetlenie przystosowane do warunków EU. Daj zdjęcie tej lampy to postaram się coś podpowiedzieć
5.tak będzie taki jak USA
6.Co do klocków to Ci nie powiem bo mam same mazdy z symbolicznym przebiegiem więc po co martwić się na zapas. Ale raczej nie powinno być problemów z kupieniem takich rzeczy
Ad.2 u mnie hatchback wiec zostaje przeróbka wstecznego
Ad.3 możesz podpowiedzieć co trzeba zmienić w forscanie aby zmienić region ?
bez problemu pisz priv to ci pomoge.
Czy ktoś z was zakladał obnizajace sprezyny do mazdy 3 2.5 z USA? Czy eibachy europa do 2.0 lub 2.2 diesla pasują?
Czy ktoś z was zakladał obnizajace sprezyny do mazdy 3 2.5 z USA? Czy eibachy europa do 2.0 lub 2.2 diesla pasują?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości