Strona 1 z 1

[6 GG MPS] Poprawa precyzji układ kierowniczego

PostNapisane: 28 gru 2009, 13:51
przez habzimierz
uklad kierowniczy przestal mi sie podobac, stal sie gumowy i w ogole jak to mowia "ssie". Co zrobic zeby byl 1) bardfziej bezposredni i precyzyjny i ew 2) zeby zmniejszyc przelozenie.
Ad 1) czy wymiana wszelkich poduszek, gum i ew czesci zawieszenia wplynie na jego charakterystyke?
Ad 2) sa jakies firmy ktore sie tym fachowo zajmuja czy u Jozia pod Malborkiem cza szukac????

PostNapisane: 28 gru 2009, 19:48
przez grze.gorz
i znowu coś popsułeś

PostNapisane: 28 gru 2009, 20:37
przez DISItune
u mnie układ kierowniczy zawsze staje się gumowy po zmianie opon na zimówki <zeby> myślałes o tym ?? <lol> później wiosną zakładam RE050A i się naprawia :D ale Ty kupiłeś jakieś dziwne letnie opony to mógł się zepsuć na stałe hahaha

PostNapisane: 28 gru 2009, 23:35
przez fazer72
Ssie powiadasz ? Ja tam bym nic nie zmieniał :D
Zamień toto na Subru czy inne Evo i będziesz mógł z nim zrobić co tylko zechcesz (nawet wywrócić na lewą stronę jak sweterek).

PostNapisane: 29 gru 2009, 11:26
przez habzimierz
grze.gorz napisał(a):i znowu coś popsułeś


wiesz grzegorz, my mamy dzieci, wiec samochody znosza duzo wiecej <lol>


misiekwaw napisał(a):u mnie układ kierowniczy zawsze staje się gumowy po zmianie opon na zimówki <zeby> myślałes o tym ?? <lol> później wiosną zakładam RE050A i się naprawia :D ale Ty kupiłeś jakieś dziwne letnie opony to mógł się zepsuć na stałe hahaha


e tam dziwne, lekko popada i walisz drifty na kazdym zakrecie

fazer72 napisał(a):Ssie powiadasz ? Ja tam bym nic nie zmieniał :D
Zamień toto na Subru czy inne Evo i będziesz mógł z nim zrobić co tylko zechcesz (nawet wywrócić na lewą stronę jak sweterek).


nie ma to jak rzeczowe odpowiedzi <glupek2>

PostNapisane: 29 gru 2009, 11:57
przez fazer72
nie ma to jak rzeczowe odpowiedzi głupek


mówisz i masz:
uklad kierowniczy przestal mi sie podobac
– przemaluj na zielono np.
stal sie gumowy
– zmień na stalowy
w ogole jak to mowia "ssie"
– kup od "anglika" będzie "dmuchał"
czy wymiana wszelkich poduszek, gum i ew czesci zawieszenia wplynie na jego charakterystyke?
– tak
sa jakies firmy ktore sie tym fachowo zajmuja
– tak, tzw. firmy tuningowe
czy u Jozia pod Malborkiem cza szukac?
– Józio mieszka pod Sieradzem

Wystarczająco konkretnie ? hahaha hahaha

A na poważnie to wymień amortyzatory ze sprężynami, stabilizator tylny (wywal rozpórkę z przodu), zainstaluj SPC Balljoints, ustaw geometrię, zmień felgi na lżejsze i opony na jakieś "prawieslicki" i podziwiaj różnicę.

PostNapisane: 29 gru 2009, 12:08
przez habzimierz
ty no wlasnie zawieszenie to jedno alke pewnie ono nie sprawi ze nagle kierownica bedzie jak w evo i tu jest wlasciwa czesc pytania: co jest w najbardziej znaczacym stopniu wplywa na jakosc pracy ukladu kier. – czy jakies koncopwki drazkow, srazkow i pierdazkow wystarcza, czy dopiero jakas konkretna wymiana bebechow by cos dala

PostNapisane: 29 gru 2009, 12:29
przez fazer72
Wymiana bebechów, ale innych niż seria nie robią do MPS 6. Z g... bata nie ukręcisz, sprzedawaj póki toto coś jest jeszcze warte i kup Subru lub Evo.
Ewentualnie możesz poszukać czegoś w Australii, bo tam MPS6 startowały w jakichś rajdach i może oni zmieniali układ kierowniczy.

PostNapisane: 3 sty 2010, 18:19
przez pinky
habzimierz może coś takiego: steering quickener.