Wskazniki (boost,egt,temp.oil) jakiej firmy wybrać?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez eempes6 » 10 paź 2010, 17:41

witam,

poszukuje porządnego zestawu zegarów w cenie do 2 tyś.

jakie firmy polecacie?


pzdr papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 10 paź 2010, 20:19

ja polecam XTRI sam takie posiadam i misiek również
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 10 paź 2010, 21:02

Do mnie idzie Prosport. Tani, wiec jak sie spierd.. to nie bedzie placzu. A, i tylko jeden – od Boosta.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 10 paź 2010, 21:50

stri z serii x, nie masz problemów z egt?

http://www.topendpower.kei.pl/c/pl/32_1 ... sport.html

można skonfigurować za te pieniążki chyba ciutke lepsze te stacki <co?> <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 10 paź 2010, 23:25

chodziło mi o serie STRI Racing ;) a co do EGT to nie mam żadnego problemu gdyż takiego czujnika nie posiadam ;P Za dużo kombinowania przy montażu <spie>
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez People_Hate_Me » 11 paź 2010, 12:41

zastanawiam się czy nie przenieść tego do tuningu chyba lepiej by pasowało?
aczkolwiek widzę że tu duży odzew jest więc chyba zostanie tutaj :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez BUrdoror » 11 paź 2010, 12:59

W zwiazku z tym, ze zaraz bede montowal zegar do mierzenia doladowania chcialbym sie zapytaac, jak to podlaczyc. Przypuszczam, ze manuala nie znajde. Misiek pokazywal mi na spocie, jak to banalne jest, ale niestety nic z tego nie pamietam. Macie do tego jakies how-to?

Wskanik bedzie siedzial w puszcze od bocznego nawiewu (tez zamowione). Ciekaw jestem, jak stamtad przeprowadzic kabel do komory silnika? Tez przydala by sie jakas wskazowka. Z gory dzieki.

PS. wskaznik jest "mechaniczny" a nie elektryczny.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez gucior » 13 paź 2010, 10:04

wczoraj rozmawiałem z Goofim s SSG który zeznał, że to STRI to jednakowoż nie takie cudo – nie poleca tego, pada podświetlenie, psują się czujniki, ogólnie ponoć nie jest tak kolorowo jak mu się wcześniej wydawało...

z dostępnych komponentów poleca zegary DEFI – kosztują krocie, doliczyć trzeba kontroler za 800 pln ale ponoć warto. Zamierzam na świetą sobie takie zafundować ale muszą świnię skarbonkę napaść jeszcze trochę
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez FeniX » 13 paź 2010, 17:16

Wiesz zawzyczaj coś co kosztuje 3 razy więcej powinno być lepsze... jednak czy to jest aż taki super ważny czynnik żeby w niegop pchać ze 4 kafle?
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 14 paź 2010, 10:14

ze wiecej by powiedział.....

ale jak sie nie ma co sie lubi... <glupek2>

jakby mnie było stac to oczywiscie brałbym defi, ale napisałem ze chce sie zamknąć w 2 kołach <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez FeniX » 14 paź 2010, 13:57

no dokladnie ;) poszukaj zegarków jezscze greddy'ego sa w niezlych cenach i jakościowo powinny być lepsze.
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 14 paź 2010, 14:09

<spoko>

<nauka>

<głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 15 paź 2010, 14:04

FeniX napisał(a):Wiesz zawzyczaj coś co kosztuje 3 razy więcej powinno być lepsze... jednak czy to jest aż taki super ważny czynnik żeby w niegop pchać ze 4 kafle?


Oczywiście się z Tobą zgadzam, cena jest chora, żeby nie powiedzieć jeszcze dosadniej. Problem polega tylko na tym, że pytanie czy wydać 700 za coś co ma średnią opinię czy 1700 za coś bardzo dobrej jakości.. Puki co jeżdzę bez żadnego wskaźnika i żyję <lol>
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez BUrdoror » 15 paź 2010, 14:11

Dashhawk jest dobrym rozwiazaniem. I nie bedzie bolu z jakoscia zagarow.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 29 paź 2010, 08:50

Na które wskaźniki sie kolega zdecydował??
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez eempes6 » 29 paź 2010, 16:40

narazie na zadne :| , odkladam na tmic i reszte wydechu...,pozatym opony i komplet hamulców to tez nie 2 zł a 5 koła ponad... <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 1 lis 2010, 10:28

Ja smigam na Prosporcie. Dziala. Co wiecej moge powiedziec? :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 1 lis 2010, 15:56

czy nie dziala" jak natura chciala" gdzie ukryles 1 wskaznik?duze roznice w doladowaniach na poszczegolnych biegach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 1 lis 2010, 16:07

zamontowalem w bocznej kratce wentylacyjnej (w trojkach inaczej to wyglada niz w 6) Wy mozecie wpasowac w srodkowe nawiewy :)

Doladowania na 3 i 4 – to 12 PSI (raz udalo mi sie wycisnac 16) – co jest stosunkowo dziwne, ale na 5-6 jest juz z buta 16-17 PSI.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 4 lis 2010, 23:43

mnie tez juz na czwartym biegu miga "warn"" czyli dmucha 1 bar na 5,6 dmucha okolo 0,9 dodam ze mam zamontowany CAI i FMIC
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed