Strona 3 z 3

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 5 sty 2011, 21:49
przez DISItune
FeniX napisał(a):Jeżeli zalożenie seryjnego dolotu rozwiąże problem to prawdopodobnie zdecyduję się na Dolot typu custom performance W SSG stożkowy a później korekta w TTC ;) bo inaczej się z suką nie dogadam :D


<nie>

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 5 sty 2011, 22:59
przez FeniX
miałem CAI Fujita potem rura została poucinana i zrobiło się SRI. wszystko na słowo honoru niby ma być szczelne ale... Ciul Wi w razie czego zaciagne sobie COBB SRI tak chwalony za oceanem. ale to podwarunkiem ,że cena robionego SRI mnie zamuruje ;)

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 sty 2011, 02:03
przez BUrdoror
Szczerze polecam SRI K&N. COBB wedlug opinii jest cholernie glosny. W moim przypadki sam dolot dal ~15KM.

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 sty 2011, 05:33
przez FeniX
a mierzyłeś przed i po założeniu?

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 sty 2011, 09:23
przez BUrdoror
Przed – nie. Zalozylem, ze 3 latek mial 255KM.
Po – tak, 271KM i 435Nm! Gdzies na forum siedzi wykres z hamowni.

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 sty 2011, 10:48
przez FeniX
Ok daj jeszcze raz linka do tego filtra.. może się skuszę? <nauka>

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 sty 2011, 11:05
przez BUrdoror
cos znalezc nie moge. Kupilem przez ebay. Pamietaj, ze kit do trojki jest inny od tego do 6 :)

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 sty 2011, 18:47
przez FeniX
Bo troszkę inaczej pod machą...

Re: [DISI] Strojenie i sonda

PostNapisane: 18 lis 2020, 11:33
przez przemek1715
Jestem nowy nie wiem czy dobrze trfiłem
Mam problem z mazdą3 mps 2011
Wywala mi błąd P2096 na pierwszej sądzie na biegu jałowym są wartości ujemne do -0.6ma korekty długo terminowe -10
Pomóżcie bo żaden mechanik tego nie ogarni

Jeszcze jedno gdy auto jest zupełnie zimne obroty bez względu na temperaturę na dworze 1900 i dziwny świszczący dźwięk po paru sekundach wszystko wraca do normy