[6 MPS] Pytania odnośnie utraconej mocy

Postprzez gucior » 27 wrz 2010, 13:28

Jutro oddaje auto na mody tj jednak test pipe + do końca 2,75" + przerobiony CAI na SRI + TIP + BPV.
Dziś, żeby wiedzieć co dadzą powyższe mody udałem się na hamownie i taka marność z tego wyszła. Hamowane zarówno na 5tym jak i 4tym biegu...:/

Auto przy zakupie w maju było hamowane i wyszła idealna seria ( tyle, że wtedy hamowało VTG a tam różnie bywa ) – od tamtego czasu przejechało 9.000 km z jedną wymianą oleju etc.

Dodam, że sprawdzaliśmy na hamowni przepływomierz, czyściliśmy go ale stadnina po tym zabiegu wzbogaciła się jedynie o dwie klacze...

Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.

http://yfrog.com/f/g4wykresmazdaj/
Obrazek
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez People_Hate_Me » 27 wrz 2010, 13:41

poprawiłem za Ciebie temat i pozwoliłem sobie wkleić odraz wykres.
na przyszłość staraj się lepiej nazwać temat.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez gucior » 27 wrz 2010, 14:27

thx :)
masz pomysł na zaginione kunie przy okazji?
t
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez People_Hate_Me » 27 wrz 2010, 14:41

nie bardzo znam charakterystykę silników w mpesach więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć.
bo żeby tamta hamownia az tak mocno zawyżyła wynik to nie wierze.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez DISItune » 27 wrz 2010, 14:57

gucior napisał(a):Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.


jakie paliwo ??
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 27 wrz 2010, 15:36

mój brat w VTGu hamował i miał 350 a pojechał na inną i wyszło (na identycznym setupie) 380 więc raczej zaniża niż zawyża (miało być 400 wg autogt). Jeśli już to wg mnie masz zaniżone wyniki z kreatora. 20 kucy nie mogło tak sobie wyparować. <nie>
No chyba, że masz do nich 100% zaufania...
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gucior » 27 wrz 2010, 15:57

habzimierz napisał(a):mój brat w VTGu hamował i miał 350 a pojechał na inną i wyszło (na identycznym setupie) 380 więc raczej zaniża niż zawyża (miało być 400 wg autogt). Jeśli już to wg mnie masz zaniżone wyniki z kreatora. 20 kucy nie mogło tak sobie wyparować. <nie>
No chyba, że masz do nich 100% zaufania...


W ogóle nie mam do nich zaufania, pierwszy raz tam byłem – pojechałem bo mam nieopodal z pracy a, że od jutra jestem bez auta to mam dziś kocioł i nie chciało mi się jechać do Grześka do vtg.

misiekwaw napisał(a):
gucior napisał(a):Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.


jakie paliwo ??


Paliwo jak zawsze to samo do którego mam akurat 100% zaufania – Neste 98 oktan.

Raz zalałem gówniane paliwo w Nowym Mieście n Pilica z konieczności – niby 98 ale jakoś takie auto było zamulone, może to w filtrze paliwa coś się nazbierało syfu..?

Jutro oddając auto mają wymienić też filtry paliwa, oleju i olej – dodatkowo mają sprawdzić szczelność wszystkich przewodów od i do turbo, cewki, świece.
Macie jeszcze jakieś pomysły gdzie szukać poza przepływką?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez habzimierz » 27 wrz 2010, 16:42

ew pozostaje jeszcze kolejna hamownia...
A szukanie strat zacząłbym od filtra, ale nie oleju czy paliwa tylko oczywiście powietrza. No i zalałbym racinga100... <oczy>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gucior » 27 wrz 2010, 16:54

habzimierz napisał(a):ew pozostaje jeszcze kolejna hamownia...
A szukanie strat zacząłbym od filtra, ale nie oleju czy paliwa tylko oczywiście powietrza. No i zalałbym racinga100... <oczy>




O tym napisałem na samym początku tematu, że wymieniam jutro seryjna puchę na taki z lepszym przepływem.
Poszukamy przyczyn i po wszystkim wleję 100 oktanów i pojadę to zhamować – mam nadzieję, że nie okaże się jeszcze mniej ;)

na kolejną hamownię już się dzisiaj niestety nie wybiorę bo nie zdążę a jutro z rana zostawiam auto na mody
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez FeniX » 28 wrz 2010, 08:36

Filtr paliwa ponoć jest razem z pompa w baku i jest niewymienialny... , zmień najpierw dolot i zmierz moc po tym modzie ;) mnie sie wydaje ,że to zabiera a nie dodaje kuni:P
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez gucior » 28 wrz 2010, 12:55

FeniX napisał(a):Filtr paliwa ponoć jest razem z pompa w baku i jest niewymienialny... , zmień najpierw dolot i zmierz moc po tym modzie ;) mnie sie wydaje ,że to zabiera a nie dodaje kuni:P


Zostawiłem dziś rano auto w ssg, nie uda mi się zmierzyć auta po samym dolocie bo robię parę rzeczy za tzw jednym zamachem.

Ustalony front robót to:

– Przerobienie CAI Fujity na SRI z obudową odgradzającą od silnika + hydroshield + jak znajdzie się mądry pomysł to może i wydłubanie czegoś na kształt nawiewu na filtr

– wymiana tego plastikowego czegoś na piękny nowy TIP

– Wystriptisowanie wydechu z seryjnego drugiego katalizatora i seryjnych puszek i w to miejsce 2,75" testpipe + dwie puszki na końcu na dwie strony bez pozbywania się metalowych obwódek w zderzaku ( jak miało by to miejsce w sytuacji gdyby nie zgubili po drodzę mojego wydechu Magnaflow i właśnie ten wydech bym montował)

– Wymiena seryjnego DV na nowy zawór Greddy Type S --> wariant czy BPV czy BOV mają chłopaki sami ocenić i zrobić tak, żeby to porządnie działało

– Przejście na olej Motul + wymiana filtra oleju

– Wymiana filtra paliwa – bo jak rozmawialiśmy to występuje to jako część zamienna, chyba, że Michał nie zna dokładnie auta i jest rzeczywiście tak jak mówi Fenix chodź pierwszy raz bym się z takim dziwacznym rozwiązaniem spotkał..

Teoretycznie w czwartek na koniec dnia mam auto odebrać – jak odbiorę nie omieszkam odrazu podzielić się wrażeniami + wykresem.

Pozdrawiam
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 28 wrz 2010, 17:20

niewymienialny ten filtrr albo go nie ma hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 28 wrz 2010, 18:16

LOL – dzwoniłem do serwisu mazdy i twierdzą, że filtra paliwa nie ma, Fenix miał rację <spoko>

Jest niby coś co jest filtrem umieszczone w baku ale nie radzą tego ruszać puki auto jeździ <lol> <lol> <lol> szczerze mówiąc to jest to tak z <dupa> pomysł, że aż nie wiem co powiedzieć.

eempes6 --> słyszałem, że twój DP gotowy i, że dupohamownia twierdzi, że efekt zacny i, że nie wywala CEL'a, daj znać co tam rolki pokazały po tym.
t.
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez eempes6 » 28 wrz 2010, 18:38

no własnie czekam o 20 w centrum odbieram ,rolki mysle ze w piatek lub czwartek po sri dp i test pipie 20km/30nm na to licze <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez gucior » 27 paź 2010, 17:05

Auto odebrane z SSG już ponad trzy tygodnie temu – niestety brak czasu nie pozwolił podjechać wcześniej na hamownię co by sprawdzić co dały mody a mody to:

Usunięty drugi katalizator, w to miejsce test pipe + do końca 2,75" na dwóch tłumikach na końcu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

TIP
Obrazek

CAI Fujity przerobione na SRI + obudowa + hydroshield + usunięty seryjny zawór i w to miejsce Greddy Type S w wariancie BPV
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nowy filtr oleju + filtr Motul X Max 8100 <lol> <lol> <lol>

Wynik przed:
Obrazek

Wynik po modyfikacjach, niestety w jakoś obróciło to go w pion <glupek2> :

Obrazek

W przyszłym tygodniu auto wraca do SSG na 3" DP z decatem, dam znać jakie wyniki wyszły po ;)
Na wiosnę tropem Miśka wjedzie duże FMIC Precision – miało być teraz ale świanka skarbonka odmawia posłuszeństwa <dupa> <lol>
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez fazer72 » 27 paź 2010, 17:52

No ale kłarwa mogli Ci zrobić porządne rurki z tyłu, a nie te popierdółki jak oryginały <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez gucior » 27 paź 2010, 18:31

fazer72 napisał(a):No ale kłarwa mogli Ci zrobić porządne rurki z tyłu, a nie te popierdółki jak oryginały <płacze>


Miało wyglądać najbliżej serii i zostało to zrobione na moją prośbę :)
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez fazer72 » 27 paź 2010, 20:02

Ojej <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez FeniX » 29 paź 2010, 00:48

A nie myślałeś żeby 1szego kata out i zrobić przelot od początku do końca??
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 29 paź 2010, 07:49

Tniecie i tniecie.... a co z coroczna kontrola techniczna?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed