[6 MPS] Pytania odnośnie utraconej mocy
1, 2
Jutro oddaje auto na mody tj jednak test pipe + do końca 2,75" + przerobiony CAI na SRI + TIP + BPV.
Dziś, żeby wiedzieć co dadzą powyższe mody udałem się na hamownie i taka marność z tego wyszła. Hamowane zarówno na 5tym jak i 4tym biegu...:/
Auto przy zakupie w maju było hamowane i wyszła idealna seria ( tyle, że wtedy hamowało VTG a tam różnie bywa ) – od tamtego czasu przejechało 9.000 km z jedną wymianą oleju etc.
Dodam, że sprawdzaliśmy na hamowni przepływomierz, czyściliśmy go ale stadnina po tym zabiegu wzbogaciła się jedynie o dwie klacze...
Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.
http://yfrog.com/f/g4wykresmazdaj/
Dziś, żeby wiedzieć co dadzą powyższe mody udałem się na hamownie i taka marność z tego wyszła. Hamowane zarówno na 5tym jak i 4tym biegu...:/
Auto przy zakupie w maju było hamowane i wyszła idealna seria ( tyle, że wtedy hamowało VTG a tam różnie bywa ) – od tamtego czasu przejechało 9.000 km z jedną wymianą oleju etc.
Dodam, że sprawdzaliśmy na hamowni przepływomierz, czyściliśmy go ale stadnina po tym zabiegu wzbogaciła się jedynie o dwie klacze...
Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.
http://yfrog.com/f/g4wykresmazdaj/
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
poprawiłem za Ciebie temat i pozwoliłem sobie wkleić odraz wykres.
na przyszłość staraj się lepiej nazwać temat.
na przyszłość staraj się lepiej nazwać temat.
nie bardzo znam charakterystykę silników w mpesach więc ciężko mi cokolwiek powiedzieć.
bo żeby tamta hamownia az tak mocno zawyżyła wynik to nie wierze.
bo żeby tamta hamownia az tak mocno zawyżyła wynik to nie wierze.
gucior napisał(a):Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.
jakie paliwo
mój brat w VTGu hamował i miał 350 a pojechał na inną i wyszło (na identycznym setupie) 380 więc raczej zaniża niż zawyża (miało być 400 wg autogt). Jeśli już to wg mnie masz zaniżone wyniki z kreatora. 20 kucy nie mogło tak sobie wyparować.
No chyba, że masz do nich 100% zaufania...
No chyba, że masz do nich 100% zaufania...
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
habzimierz napisał(a):mój brat w VTGu hamował i miał 350 a pojechał na inną i wyszło (na identycznym setupie) 380 więc raczej zaniża niż zawyża (miało być 400 wg autogt). Jeśli już to wg mnie masz zaniżone wyniki z kreatora. 20 kucy nie mogło tak sobie wyparować.
No chyba, że masz do nich 100% zaufania...
W ogóle nie mam do nich zaufania, pierwszy raz tam byłem – pojechałem bo mam nieopodal z pracy a, że od jutra jestem bez auta to mam dziś kocioł i nie chciało mi się jechać do Grześka do vtg.
misiekwaw napisał(a):gucior napisał(a):Jakieś pomysły – jutro wyjeżdza katalizator, wymienię przy okazji wszystkie filtry i olej.
jakie paliwo
Paliwo jak zawsze to samo do którego mam akurat 100% zaufania – Neste 98 oktan.
Raz zalałem gówniane paliwo w Nowym Mieście n Pilica z konieczności – niby 98 ale jakoś takie auto było zamulone, może to w filtrze paliwa coś się nazbierało syfu..?
Jutro oddając auto mają wymienić też filtry paliwa, oleju i olej – dodatkowo mają sprawdzić szczelność wszystkich przewodów od i do turbo, cewki, świece.
Macie jeszcze jakieś pomysły gdzie szukać poza przepływką?
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
ew pozostaje jeszcze kolejna hamownia...
A szukanie strat zacząłbym od filtra, ale nie oleju czy paliwa tylko oczywiście powietrza. No i zalałbym racinga100...
A szukanie strat zacząłbym od filtra, ale nie oleju czy paliwa tylko oczywiście powietrza. No i zalałbym racinga100...
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
habzimierz napisał(a):ew pozostaje jeszcze kolejna hamownia...
A szukanie strat zacząłbym od filtra, ale nie oleju czy paliwa tylko oczywiście powietrza. No i zalałbym racinga100...
O tym napisałem na samym początku tematu, że wymieniam jutro seryjna puchę na taki z lepszym przepływem.
Poszukamy przyczyn i po wszystkim wleję 100 oktanów i pojadę to zhamować – mam nadzieję, że nie okaże się jeszcze mniej
na kolejną hamownię już się dzisiaj niestety nie wybiorę bo nie zdążę a jutro z rana zostawiam auto na mody
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
FeniX napisał(a):Filtr paliwa ponoć jest razem z pompa w baku i jest niewymienialny... , zmień najpierw dolot i zmierz moc po tym modzie mnie sie wydaje ,że to zabiera a nie dodaje kuni:P
Zostawiłem dziś rano auto w ssg, nie uda mi się zmierzyć auta po samym dolocie bo robię parę rzeczy za tzw jednym zamachem.
Ustalony front robót to:
– Przerobienie CAI Fujity na SRI z obudową odgradzającą od silnika + hydroshield + jak znajdzie się mądry pomysł to może i wydłubanie czegoś na kształt nawiewu na filtr
– wymiana tego plastikowego czegoś na piękny nowy TIP
– Wystriptisowanie wydechu z seryjnego drugiego katalizatora i seryjnych puszek i w to miejsce 2,75" testpipe + dwie puszki na końcu na dwie strony bez pozbywania się metalowych obwódek w zderzaku ( jak miało by to miejsce w sytuacji gdyby nie zgubili po drodzę mojego wydechu Magnaflow i właśnie ten wydech bym montował)
– Wymiena seryjnego DV na nowy zawór Greddy Type S --> wariant czy BPV czy BOV mają chłopaki sami ocenić i zrobić tak, żeby to porządnie działało
– Przejście na olej Motul + wymiana filtra oleju
– Wymiana filtra paliwa – bo jak rozmawialiśmy to występuje to jako część zamienna, chyba, że Michał nie zna dokładnie auta i jest rzeczywiście tak jak mówi Fenix chodź pierwszy raz bym się z takim dziwacznym rozwiązaniem spotkał..
Teoretycznie w czwartek na koniec dnia mam auto odebrać – jak odbiorę nie omieszkam odrazu podzielić się wrażeniami + wykresem.
Pozdrawiam
t.
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
LOL – dzwoniłem do serwisu mazdy i twierdzą, że filtra paliwa nie ma, Fenix miał rację
Jest niby coś co jest filtrem umieszczone w baku ale nie radzą tego ruszać puki auto jeździ szczerze mówiąc to jest to tak z pomysł, że aż nie wiem co powiedzieć.
eempes6 --> słyszałem, że twój DP gotowy i, że dupohamownia twierdzi, że efekt zacny i, że nie wywala CEL'a, daj znać co tam rolki pokazały po tym.
t.
Jest niby coś co jest filtrem umieszczone w baku ale nie radzą tego ruszać puki auto jeździ szczerze mówiąc to jest to tak z pomysł, że aż nie wiem co powiedzieć.
eempes6 --> słyszałem, że twój DP gotowy i, że dupohamownia twierdzi, że efekt zacny i, że nie wywala CEL'a, daj znać co tam rolki pokazały po tym.
t.
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
Auto odebrane z SSG już ponad trzy tygodnie temu – niestety brak czasu nie pozwolił podjechać wcześniej na hamownię co by sprawdzić co dały mody a mody to:
Usunięty drugi katalizator, w to miejsce test pipe + do końca 2,75" na dwóch tłumikach na końcu
TIP
CAI Fujity przerobione na SRI + obudowa + hydroshield + usunięty seryjny zawór i w to miejsce Greddy Type S w wariancie BPV
Nowy filtr oleju + filtr Motul X Max 8100
Wynik przed:
Wynik po modyfikacjach, niestety w jakoś obróciło to go w pion :
W przyszłym tygodniu auto wraca do SSG na 3" DP z decatem, dam znać jakie wyniki wyszły po
Na wiosnę tropem Miśka wjedzie duże FMIC Precision – miało być teraz ale świanka skarbonka odmawia posłuszeństwa
Usunięty drugi katalizator, w to miejsce test pipe + do końca 2,75" na dwóch tłumikach na końcu
TIP
CAI Fujity przerobione na SRI + obudowa + hydroshield + usunięty seryjny zawór i w to miejsce Greddy Type S w wariancie BPV
Nowy filtr oleju + filtr Motul X Max 8100
Wynik przed:
Wynik po modyfikacjach, niestety w jakoś obróciło to go w pion :
W przyszłym tygodniu auto wraca do SSG na 3" DP z decatem, dam znać jakie wyniki wyszły po
Na wiosnę tropem Miśka wjedzie duże FMIC Precision – miało być teraz ale świanka skarbonka odmawia posłuszeństwa
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości